Błąd leżał po mojej stronie, ponieważ powinieneś napisać CSW_HEGRENADE, a podałem Tobie CSW_HEGRANADE.
Jedna literka a tak wiele znaczy
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Mateek nie posiada znajomych
Napisane przez zQnem
w 26.02.2012 07:16
codclass_kapral.sma 2,16 KB 29 Ilość pobrań
codclass_kapral.amxx
codclass_kapral.amxx 4,44 KB 2 Ilość pobrań
Napisane przez zQnem
w 25.02.2012 17:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 4
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0
}public cod_class_enabled(id) public cod_class_disabled(id)Dodajesz Takie coś
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Przykładowa broń oznacza, że trzeba tam wpisać np. M4A1
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Zamiast 0 wpisujesz ile chcesz mieć. Jak chcesz mieć 1/2 to dajesz 2 zamiast tego 0
oneonone[id][CSW_Przykladowa bron] = 0Zawsze musi być 0 i oczywiście wpisać broń
Napisane przez Hiroshima
w 25.06.2011 21:21
MASZ PROBLEM Z BAZĄ DANYCH / INSTALACJĄ AMXBANS?
A MOŻE NIE DZIAŁA CI AMXBANS PO INSTALACJI?
TEN TEMAT JEST DLA CIEBIE!







!!! UWAGA !!!
amxbans_use_admins_file "0"
Napisane przez zQnem
w 25.02.2012 17:50
Napisane przez zQnem
w 25.02.2012 17:27
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new const nazwa[] = "Ubranie Wroga";
new const opis[] = "Ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
Napisane przez Dimision
w 24.02.2012 15:56
Napisane przez Grzegorz93
w 24.02.2012 14:04
Napisane przez
hardbot
w 11.02.2012 13:15
Ok, dziękuje bardzo. Zaraz zobaczę czy działa. Nie zamykajcie.
Napisane przez
hardbot
w 10.02.2012 16:54
new const PausePlugins[][]={
"alt_end_round_sounds.amxx"
//tutaj dodawaj pluginy, ktore
//chcesz zatrzymac na czas rozgrzewki
//np
//"alt_end_round_sounds.amxx",
//"cos_tam.amxx"
//w ostatnim pluginie nie zamieszczaj przecinka ;)
//albo dodaj liste, ktorą trzeba wyłączyć to ci tutaj dodam
};
new gMp3[] = "sound/misc/TwojaNuta.mp3";//to też zostaw[/sma]
new const ServerName[] = "[AMXX.PL]"; //nazwa wyświetlana
new const InfoAll[] = "Runda Rozgrzewkowa"; //to zostaw
new const gTimerP[] = "Pozostalo"; // to zostaw
new const gTimerS[] = "sekund";
amx_ilosc_kasy_w_rozgrzewce "16000" // kasa w trakcie rozgrzewki
amx_ilosc_kasy_koniec "800" // kasa po rozgrzewce
amx_czas_restartu "2" // pod koniec ile trzeba czekać na restart
amx_czas_rozgrzewki "60" // czas rozgrzewki w sekundach ;)
Rozgrzewka.amxx 5,87 KB 7 Ilość pobrań
Rozgrzewka.sma 3,22 KB 66 Ilość pobrań
Rozgrzewka.amxx
Napisane przez Ojciec Dyrektor
w 02.02.2012 22:42
Napisane przez
jaroszeq
w 02.02.2012 09:42
Napisane przez atdirmaq
w 18.01.2012 20:06
Napisane przez Brylant
w 18.01.2012 14:31
Napisane przez Brylant
w 18.01.2012 14:43
Napisane przez
MaXeR XxL
w 18.01.2012 13:20



Moja zawartość