Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rafalek - zdjęcie

rafalek

Rejestracja: 13.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.02.2011 13:18
-----

Moje tematy

Gotowe klasy

25.02.2011 11:48

Witam,
Ciekawe czy temat "przeżyje"...
Chciałbym żeby chociaż jeden taki temat istniał i były w nim zawarte gotowe, ciekawe klasy do nowego COD'a.
Taki magazyn klas :rolleyes: To kto pierwszy?

Pozdrawiam

Nie ogarniam (dodawanie klasy)

20.02.2011 14:28

Robię tak:

[...]mam plugin amxx i sma
wrzucam do plugins amxx i scipting sma
dodaje klase w plugins-codmod(codclass_lekarz.amxx)
wchodzę do gry zmieniam mape a klasy jak nie ma tak nie ma...
Proszę o pomoc.

Niestety mam problem z klasą

20.02.2011 11:18

Witam,
Gdzieś widziałem taki temat ale nie mogę go znaleźć coś...
Mam taki problem że gdy gram klasą która jest niewidoczna i później zmieniam na inną to jest duży problem bo niewidzialnośź pozostaje...

Proszę o edycję kodu żeby hulało jak trzeba.
Z góry dziękuje za udzieloną mi pomoc.


public cod_class_enabled(id) 
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 NIE^x03 masz uprawnien by grac klasa premium!", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_user_footsteps(id, 1);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Coś major nie trybi :-)

18.02.2011 20:58

Mogę wiedzieć co majorowi dolega? :confused:

L 02/18/2011 - 20:54:47: Start of error session.
L 02/18/2011 - 20:54:47: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110218.log")
L 02/18/2011 - 20:54:47: Function "ResetHUD" was not found
L 02/18/2011 - 20:54:47: [AMXX] Run time error 19 (plugin "codclass_major.amxx") - debug not enabled!
L 02/18/2011 - 20:54:47: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 02/18/2011 - 20:54:49: Start of error session.


new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //p
{
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 NIE^x03 masz uprawnien by grac klasa premium!", nazwa)
                return COD_STOP;
}

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 35);
        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

Jak zrobić żeby na nożu nie było słuchać kroków?

16.02.2011 10:37

Mam klasę która jest niewidzialna tylko na nożu i chciałbym dodać jeszcze żeby nie było śłychać kroków.
Bardzo proszę o pomoc.