Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

heroes - zdjęcie

heroes

Rejestracja: 09.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.11.2013 14:47
-----

#380912 AMXBans "STABLE" + Konfiguracja DPROTO /EDIT (23.08.2012)

Napisane przez Szyfrant w 14.03.2012 21:49

AMXBans "STABLE" + Odpowiednia Konfiguracja DPROTO



/EDIT (23.08.2012)

Pozwoliłem sobie nazwać go "STABLE" z tego wzlędu, że testowałem go na serwerze z DPROTO przy zajętych wszystkich slotach.

Nie wyskoczył nawet jeden error, a amxbans banował poprawnie.


Pobieramy paczkę, link poniżej

Załączony plik  AMXBans MIX (AMXX.PL).zip   3,38 MB  9923 Ilość pobrań


AMXBans "Stable" = 1.5.1 Plugin + 1.6 Web

W paczce zostały wtopione dwie najważniejsze łatki

[Fix] Funkcja Prebanned_check_ - hleb

[Fix] Thread worker was unable to start - sebul


Dodałem również poradnik:

[Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?"


Instalujemy i z tej strony tyle.





Teraz druga rzecz, najważniejsza.


Otwieramy plik dproto.cfg

Odnajdujemy te linijki:



# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10

i zmieniamy ich wartości na:

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 4

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 4


W tym momencie dproto przypisuje każdemu graczowi CID po IP tzn.


(TO JEST PRZYKŁAD)
nie będzie
VALVE_ID_LAN
tylko
VALVE_0:4:1276568453


GOTOWIEC:
Załączony plik  dproto.cfg   7,66 KB  2470 Ilość pobrań



Po tym zabiegu (Gm)AMXBans nie głupieje i powinien banować jak należy.

OKLASKI DLA MisieQ
To jemu należą się gratki. :P


  • +
  • -
  • 40


#407217 Jestem ranny !

Napisane przez KariiO w 06.05.2012 10:55

tylko zabija na starcie ?
czy jeszcze coś

kolego to już naprawiłeś bo działa.
tylko nie działa to otrzymywanie ran, można strzelać całą mapę i nic się nie dzieję :)

wymagany jest moduł csx, masz go włączonego w modules.ini ?
powinno raczej działać bo w kodzie jest wszystko okej + kolega wyżej to potwierdza


@down
nmzc :)
  • +
  • -
  • 1


#378562 Nie radzisz Sobie / Zmień Klasę

Napisane przez DarkGL w 10.03.2012 22:55

- za reklamę w pluginie ( już ją usunąłem )
  • +
  • -
  • 2


#377737 [ROZWIĄZANE] Frakcje do mojego silnika ;p

Napisane przez Gruby.^^ w 09.03.2012 17:49

Heros dzięki jesteś bogiem :D działa oczywiście łap Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1


#373587 Klasa Sentry Gunner

Napisane przez Play 4FuN w 01.03.2012 18:32

Jak naprawić:
1) znajdź "public CreateSentry(id)"
2) znajdź linijkę "client_print(id, print_chat, "Jestes zbyt blisko BS'A");" dopisz pod nią "ilosc[id] = 1;"
3) znajdź linijkę "client_print(id, print_chat, "Jestes zbyt blisko Respa");" dopisz pod nią "ilosc[id] = 1;"

caly etytowany public powinien wyglądać tak:

public CreateSentry(id)
{
if(!(entity_get_int(id, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND))
return;

new entlist[3];
if(find_sphere_class(id, "func_bomb_target", 650.0, entlist, 2))
{
client_print(id, print_chat, "Jestes zbyt blisko BS'A");
ilosc[id] = 1;
return;
}
if(find_sphere_class(id, "func_buyzone", 650.0, entlist, 2))
{
client_print(id, print_chat, "Jestes zbyt blisko Respa");
ilosc[id] = 1;
return;
}
new num, players[32], Float:Origin[3];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/sentrygun_enemy.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/sentrygun_friend.wav");
}
print_info(id, "Sentry Gun");

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
Origin[2] += 45.0;

new health[12], ent = create_entity("func_breakable");
get_cvar_string("zycie_sentry",health, charsmax(health));

DispatchKeyValue(ent, "health", health);
DispatchKeyValue(ent, "material", "6");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "sentryG");
entity_set_model(ent, "models/sentrygun_mw2.mdl");

entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);

entity_set_size(ent, Float:{-16.0, -16.0, 0.0}, Float:{16.0, 16.0, 48.0});

entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_SLIDEBOX);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, id);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
entity_set_byte(ent, EV_BYTE_controller2, 127);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime()+1.0);

sentrys[id] = false;
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "mw/plant.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


wersja naprawiona i wersja perk w załaczniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#368625 Problem z reliable channel overflowed

Napisane przez KaKeR w 21.02.2012 19:41

Witam, otóż, kiedy próbuję się połączyć z serwerem, otrzymuję kicka z powodem "reliable channel overflowed", dzieje się to też u innych graczy, czasami uda mi się połączyć za pierwszym razem, a czasami za którąś z kolei próbą. Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 1


#367639 Godzina w HUD

Napisane przez Bloody_ w 19.02.2012 21:11

Szukamy:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zaczynamy ;>

dodajemy:
new Time[9]


Teraz zamieniamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na:
get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


a cały publiczek będzie wyglądał tak:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Time[9]

get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Poradnik by BloodMan
Copyright© 2005-2010 Wszelkie prawa zastrzeżone. :google:
  • +
  • -
  • 24


#347593 Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!

Napisane przez M&M's w 10.01.2012 18:39

Przedstawiam łatkę, która w 100% nie sypie errorami. Jak wiadomo ta funkcja jest od zablokowania podnoszenia/kupowania dodatkowych broni.Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
        if(!is_user_connected(id))
                return;
      
        new team = get_user_team(id);
      
        if(team > 2)
                return;
      
        new bron = read_data(2);
      
        new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
      
        if(!(1<<bron & bronie))
        {
                new param[2];
                param[0] = id;
                param[1] = bron;
                set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
        }
      
        if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
                engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");    
      
        UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
  get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
  ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Dziękuję za uwagę :)
  • +
  • -
  • 18


#318150 Super Szpieg

Napisane przez dasiek w 05.11.2011 13:52

Klasa posiada p228. Gdy wciśnie PPM znika (efekt na filmie) i ma 10 sekund niewidzialnosci. Gdy zaatakuje (czy zada obrażenia czy nie) pojawia się. Pasek niewidzialności się ładuje jeśli jest widzialny. Zabija natychmiastowo z noża jeśli zaatakuje w plecy.

Film pokazujący.

Cod Class || Spy as in TF2 in Cs 1.6 || AMXX Plugin - YouTube

instalacji chyba nie muszę tłumaczyć ;>

SMA w załączniku.


UPDATE w spoileru :

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#335285 [ROZWIĄZANE] Reklama cod

Napisane przez HaDeS From HELL w 17.12.2011 10:42

znajdz

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

i zamień to na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[NazwaTwojegoForum]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

i w miejscu [NazwaTwojegoForum] wpisz swoją nazwe forum xD

skompiluj i to wszystko
  • +
  • -
  • 2


#329853 Edycja silnika cod w celu usunięciu domyślnej broni 'pistoletów'

Napisane przez M&M's w 03.12.2011 22:33

http://speedy.sh/3TE7y/QTM-CodMod.sma
Proszę :)
  • +
  • -
  • 1


#214363 DR kasa

Napisane przez robert23211 w 10.02.2011 02:54

blockmoney na 0 i removebz na 0
  • +
  • -
  • 1