Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

vibrus - zdjęcie

vibrus

Rejestracja: 08.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.10.2011 15:17
-----

#229520 Nowa Statystyka Grawitacja

Napisane przez FreZZy w 24.03.2011 23:42

nie jestem pewien ale


public set_grawitacjachange(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new grawitacja = get_user_gravity(id)
new grawitacja2[id] = player_b_gravity[id]/200
if (grawitacja>0.9) set_user_gravity(id,grawitacja+grawitacja2[id])
else set_user_gravity(id, grawitacja)
}
}



ewentualnie



public set_grawitacjachange(id)

{
if(is_user_alive(id))
{
new grawitacja = get_user_gravity(id)
new grawitacja2 = player_b_gravity[id]/200
if (grawitacja>0.9) set_user_gravity(id,grawitacja+grawitacja2)
else set_user_gravity(id, grawitacja)
}
}



#223744 Item nie dla każdego

Napisane przez FreZZy w 10.03.2011 17:05

Witam,

wiele już osób mnie pytało jak zrobić, żeby taki a taki item nie działał na takiej a takiej klasie. Ja wam zaprezentuje jak to zrobić. Do tego celu zablokujemy klasie Ninja itemków Fireshield, Arch Angel Wings oraz Small Angel Wings, a klasie Hunter (Łowca) itemka Stalkers Ring.

Zaczynamy zabawę:

* na samym początku tworzymy funkcję, która powoduje wywalenie i losowanie nowego itemku dla danej klasy


w public award_item(id, itemnum), pod ostatnim case swoich itemów, zamiast:

}
BoostRing(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}


daj:
	}
wywal_item(id)
BoostRing(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public wywal_item(id)
{
if(player_class[id] == Ninja) //dlatego że nie chcemy tych itemków na ninjy
{
if(player_item_id[id]==10) //smalle
{
dropitem(id)
award_item(id,0)
}
else if(player_item_id[id]==11) //archy
{
dropitem(id)
award_item(id,0)
}
else if(player_item_id[id]==30) //fireshield
{
dropitem(id)
award_item(id,0)
}
}
else if(player_class[id] == Hunter)
{
if(player_item_id[id]==17) //stalker
{
dropitem(id)
award_item(id,0)
}
}
}


dlaczego tam są takie liczby jak 10, 11, 30, 17? Ponieważ są to case itemów o które nam chodzi.

Pamiętaj! Jak zmieniasz itemy w diablo to upewnij się że pod case które podałem masz na pewno te same itemy!