Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa Statystyka Grawitacjatag mismatch


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 efee

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 21.03.2011 14:00

Witam , dodalem nowa statystyke do swojego diablo grawitacje . Przy kompilacji sa bledy
diablomod5.9l.sma(13195) : warning 213: tag mismatch
diablomod5.9l.sma(13197) : warning 213: tag mismatch
Dodalem tak jak jest w tutku.
public set_grawitacjachange(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new grawitacja = get_user_gravity(id)
new grawitacja2 = player_b_gravity[id]/200
if (grawitacja>0.9) set_user_gravity(id,get_user_gravity(id)+grawitacja2)
set_user_gravity(id, grawitacja)
}
}

i nie dziala , proszę o pomoc dam 4 plusy.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 24.03.2011 23:42

nie jestem pewien ale


public set_grawitacjachange(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new grawitacja = get_user_gravity(id)
new grawitacja2[id] = player_b_gravity[id]/200
if (grawitacja>0.9) set_user_gravity(id,grawitacja+grawitacja2[id])
else set_user_gravity(id, grawitacja)
}
}



ewentualnie



public set_grawitacjachange(id)

{
if(is_user_alive(id))
{
new grawitacja = get_user_gravity(id)
new grawitacja2 = player_b_gravity[id]/200
if (grawitacja>0.9) set_user_gravity(id,grawitacja+grawitacja2)
else set_user_gravity(id, grawitacja)
}
}

Użytkownik FreZZy edytował ten post 25.03.2011 15:12


#3 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 24.03.2011 23:52

nie lepiej zmienić to w public set_gravitychange(id) na przykładowo

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17-(twoja_statystyka[id]/500.0))
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2-(twoja_statystyka[id]/500.0))
else set_user_gravity(id, 0.25-(twoja_statystyka[id]/500.0))
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-(player_b_gravity[id]/12.0)-(twoja_statystyka[id]/80.0)))
}
}

kod zmniejsza również grawitację przy itemach takich jak archy

Użytkownik gorusio edytował ten post 24.03.2011 23:54

  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.03.2011 15:11

nie, pomysł autora jest lepszy (poza błędem z indexem który pokazałem jak naprawić) - nie tylko wyraźniejszy dla programisty, ale łatwiej można zmienić dane bez pomyłki

Użytkownik FreZZy edytował ten post 25.03.2011 15:13


#5 efee

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 25.03.2011 16:28

1 Sposob
diablomod5.9l.sma(13135) : warning 213: tag mismatch
diablomod5.9l.sma(13135) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
diablomod5.9l.sma(13135 -- 13136) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
diablomod5.9l.sma(13136) : error 017: undefined symbol "grawitacja2"
diablomod5.9l.sma(13136) : fatal error 107: too many error messages on one line
gdy zmienilem new grawitacja2[id] na new grawitacja2 to
diablomod5.9l.sma(13135) : warning 213: tag mismatch
diablomod5.9l.sma(13136) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "grawitacja2"
diablomod5.9l.sma(13136) : warning 215: expression has no effect
diablomod5.9l.sma(13136) : error 001: expected token: ";", but found "]"
diablomod5.9l.sma(13136) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablomod5.9l.sma(13136) : fatal error 107: too many error messages on one line
2 Sposob
diablomod5.9l.sma(13136) : warning 213: tag mismatch
diablomod5.9l.sma(13137) : warning 213: tag mismatch
diablomod5.9l.sma(13138) : warning 213: tag mismatch
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.03.2011 17:04

dodaj
new grawitacja2[33]

na górze sma diablo, pod innymi zmiennymi


i zamień
new grawitacja2[id] = player_b_gravity[id]/200

na
grawitacja2[id] = player_b_gravity[id]/200

Użytkownik FreZZy edytował ten post 25.03.2011 17:05


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 25.03.2011 19:30


public set_grawitacjachange(id)

  { 

    if(is_user_alive(id)) 

    { 

        new Float:grawitacja = get_user_gravity(id) 

        new Float:grawitacja2[id] = float(player_b_gravity[id])/200.0

        if (grawitacja>0.9) set_user_gravity(id,grawitacja+grawitacja2[id])

             else set_user_gravity(id, grawitacja)

    } 

}

  • +
  • -
  • 0

#8 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.03.2011 19:56

racja, wartość zmiennoprzecinkowa Dołączona grafika

jak zawsze masz racje Dołączona grafika

#9 efee

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 26.03.2011 18:26

Juz sie pogubilem :-)
Jak dalem tak jak napisal DarkGl to byly bledy przy kompilacji.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 26.03.2011 18:40

to daj sma
  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.03.2011 18:42

na samej górze sma, pod new player_b_mine[33] = 1 dodaj:

new grawitacja
new Float:grawitacja2[33]
new grawitacja3[33]


i na samym dole daj

public set_grawitacjachange(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
grawitacja = get_user_gravity(id)
grawitacja2[id] = float(player_b_gravity[id])/200.0
grawitacja3[id] = floatround(grawitacja2[id])
if (grawitacja>0.9) set_user_gravity(id,grawitacja+grawitacja3[id])
else set_user_gravity(id, grawitacja)
}
}


#12 efee

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 27.03.2011 12:52

diablomod.sma(12919 -- 12920) : error 033: array must be indexed (variable "grawitacja")
diablomod.sma(12922) : error 033: array must be indexed (variable "grawitacja")
diablomod.sma(12922) : error 033: array must be indexed (variable "grawitacja")
diablomod.sma(12923) : error 035: argument type mismatch (argument 2)

Użytkownik efee edytował ten post 27.03.2011 12:55

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#13 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 27.03.2011 18:04

new grawitacja[33]
new Float:grawitacja2[33]
new grawitacja3[33]



public set_grawitacjachange(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
grawitacja[id] = get_user_gravity(id)
grawitacja2[id] = float(player_b_gravity[id])/200.0
grawitacja3[id] = floatround(grawitacja2[id])
if (grawitacja[id]>0.9) set_user_gravity(id,grawitacja[id]+grawitacja3[id])
else set_user_gravity(id, grawitacja[id])
}
}


#14 efee

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 28.03.2011 14:37

diablomod.sma(12925 -- 12926) : warning 213: tag mismatch
diablomod.sma(12928) : warning 213: tag mismatch
diablomod.sma(12929) : warning 213: tag mismatch
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#15 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.03.2011 14:59

to nie są błędy, tylko ostrzeżenia, niegroźne dla programu - zła tabulacja

diablo się kompiluje




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych