Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ar!eL - zdjęcie

Ar!eL

Rejestracja: 08.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.03.2014 09:26
-----

Moje tematy

Chowany- przeróbki.

01.01.2012 18:20

Witam, mógłby ktoś zrobić tak, aby :
-gdy w sytuacji jak jest 3 ludzi w ct i jak swiecimy latarkami to jest

Szukajacy xxx swieci kolorem xxx i jak trzy osoby swieca to ten napis sie powtarza 3 razy w jednym miejscu
i prosilbym o zrobioenie 3 takich napisów,

ja kombinowałem no ale szlag mnie trafia ;)

Problem z War3ft ( z exp'em)

04.06.2011 18:46

Witam wszystkich , otóż posiadam własny serwer war3ft i z tego tytułu proszę was o pomoc z ,,doświadczeniem" na ów serwerze .
Nie mam jak zmienić zależności doświadczenia , chodzi mi o ,,tabelkę" prezentującą się mniejwięcej tak 1 lvl -500 2lvl-1000 itp.
Jedyne co mogę ustawić to ,,mnożnik" czyli zamiast 500 na 1 może być przykładowo 1000 a z 2 lvl gdzie było 1000 zmienia się na 2000 ( schemat)
Funkcja która ,,daje ciała" jest następująca mp_xpmultiplier 1.0 // set the level required to gain a level as a multiple (default 1.0)

Nieważne co napiszę czy 0.1 czy 4 to i tak funkcja nie działa a exp zostaje taki jaki był więc mam do was pytanie czy da się to jakoś naprawić czy może lepiej zmienić wersję całego modu .
Z góry dziękuje

Dodano 05 czerwiec 2011 - 21:09:
***** chcecie za to eurogąbek ? Do ch*ja ile można czekać...

AllockBlock Full

09.04.2011 17:12

witam, mam problem

po skompilowanu mapy pojawia sie blad AllocBlock ; full

tutaj logi


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\ariel9513\counter-strike"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT25~1\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2"

hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT25~1\hlcsg.exe "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2"
Entering c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       2 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

24 brushes (totalling 144 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.77 seconds)
SetModelCenters:
20%...30%...40%...50%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (4.09 seconds)

Including Wadfile: \program files\valve hammer editor\tools\zhlt.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike\cs_dust.wad
 - Contains 5 used textures, 21.74 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike\cstrike.wad
 - Contains 1 used texture, 4.35 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike_polish\halflife.wad
 - Contains 5 used textures, 21.74 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike_polish\goldgame1.wad
 - Contains 1 used texture, 4.35 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike_polish\as_tundra.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (18 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike_polish\colonial.wad
 - Contains 11 used textures, 47.83 percent of map (66 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike_polish\tempdecal.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)

added 1 additional animating textures.
Texture usage is at 0.82 mb (of 4.00 mb MAX)
6.05 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT25~1\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT25~1\hlbsp.exe "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2"

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       2 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 4096)


Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_start @ ( 368,-1680,  80)
Error: 
  A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region.  The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted.  Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map.  To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity info_target @ (-395,2373,-139)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity info_player_start @ ( 368,-1680,  80)
8.16 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT25~1\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2"

hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT25~1\hlvis.exe "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2.log for the cause.

-----   END   hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT25~1\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2"

hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT25~1\hlrad.exe "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2.log for the cause.

-----   END   hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2.bsp" "C:\Program Files\Steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike_polish\maps\de_dust_ar2.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\mapki na wypadek\de_dust_ar2.pts" "C:\Program Files\Steam\steamapps\ariel9513\counter-strike\cstrike_polish\maps\de_dust_ar2.pts"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\ARIEL9~1\COUNTE~1\hl.exe
** Parameters: +map "de_dust_ar2" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1

i rmf mapy w zalaczniku

item nie tylko za zabicie

12.03.2011 19:58

witam, mam problem

otóz itemu nie tylko dostaje sie za zabicie ale tez za obrazenia

moze ktos to poprawic? :)

poprawki

08.03.2011 17:28

Witam, prosiłbym o zrobienie optymalizacje coda
jest kilka błedó które chciałbym naprawić

jak na razie jest to:


problem polega na tym, że kazda klasa bezpośrednio dostaje fleshe i smogi nawet gdy im tego nie daje, czym jest to spowodowane? :)


reputki będa leciec 1 za kazdy problem

cod ma wielkie dziury. ;}

sma:

Dodano 08 marzec 2011 - 16:29:
pomoze ktos :)

Dodano 08 marzec 2011 - 17:13:
oraz prosilbym o poprawienie niewidzialnosco w partyzanciee
i ostatni problem

postrzleam kilka razy w czlowieka i dostane item . nie musze go zabic grunt ze trafie, czemu tak jest?


NOWE SMA :