Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

maclaw01's Photo

maclaw01

Rejestracja: 07.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.08.2013 12:39
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Tablice jednowymiarowe - sumowanie liczb w wylosowanych tablicach

23.08.2013 12:31

 

Pod tym kodem co masz dodajesz takie cos:

int i = 0;
int wynik = 0;

do
{
    wynik += liczba[i];
    i++;
}while(i <999);

 

Dzięki wielkie ;)

Nie sądziłem, iż będzie to takie proste ;)

 

Jeśli komuś się przyda udostępniam całkowicie skończone zadanie:

#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>
using namespace std;

int main()
{
    srand(time (NULL));
    int liczba[999];
   int licznik = 0;

    do
    {
        liczba[licznik] = ( rand() %7)+ 4;
        cout << liczba[licznik]<<endl;
        licznik++;
    }while(licznik <999);
    int i = 0;
int wynik = 0;

do
{
    wynik += liczba[i];
    i++;
}while(i <999);
cout << "Suma wszystkich liczb = " << wynik <<endl;
return 0;
}

W temacie: [ROZWIĄZANE] Tablice jednowymiarowe - sumowanie liczb w wylosowanych tablicach

23.08.2013 10:44

Jednak w późniejszym etapie zostało napisane, iż wszystkie poprzednie zadania powinniśmy zrobić w pętli do...while. Więc jest jakieś rozwiązanie właśnie do tej pętli?

W temacie: C++ losowanie

23.08.2013 10:38

 

Sry za odkop, ale może komuś się jeszcze przyda.
Wszystkie wasze odpowiedzi są błędne, gdyż poza pierwszą użyto tu rzeczy, których nauka trwa w późniejszych etapach kursu.
Przesyłam wam moje rozwiązanie:

#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>

using namespace std;

int main()
{
   srand( time (NULL) );

   cout << " Zgadnij liczbe od 1 do 1000" <<endl;
   int liczba = (rand() %1000);
   long liczba2;
   int strzaly = liczba2- liczba2;
   do
   {
       cin >> liczba2;
       cin.clear();
       cin.sync();

       strzaly = strzaly++;
       if ( liczba == liczba2)
       cout << " Zgadles" << liczba <<endl;
       if (liczba < liczba2)
       cout << "Twoja liczba jest za duzo" <<endl;
       if (liczba > liczba2)
       cout << " Twoja liczba jest za mala" <<endl;
   }while (liczba != liczba2);

   cout << " Ilosc strzalow " << strzaly <<endl;
   cout << "KONIEC Wszelkie prawa itp :D by Maclaw :P" <<endl;
   return 0;
}


Jeśli to
cout << " Zgadnij liczbe od 1 do 1000" <<endl;
zamienisz na
cout << " Zgadnij liczbe od 0 do 999" <<endl;
to będziesz miał rację (o ile "gra" działa). I po coś jest "else if", którego u Ciebie jednak brakuje.

 

 

 

Dzięki za uwage ;)

#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>

using namespace std;

int main()
{
   srand( time (NULL) );

   cout << " Zgadnij liczbe od 1 do 1000" <<endl;
   int liczba = (rand() %1000) +1;
   long liczba2;
   int strzaly = liczba2- liczba2;
   do
   {
       cin >> liczba2;
       cin.clear();
       cin.sync();

       strzaly = strzaly++;
       if ( liczba == liczba2)
       cout << " Zgadles" << liczba <<endl;
       if (liczba < liczba2)
       cout << "Twoja liczba jest za duzo" <<endl;
       if (liczba > liczba2)
       cout << " Twoja liczba jest za mala" <<endl;
   }while (liczba != liczba2);

   cout << " Ilosc strzalow " << strzaly <<endl;
   cout << "KONIEC Wszelkie prawa itp :D by Maclaw :P" <<endl;
   return 0;
}

Kod oczywiscie działa ;) Teraz powinno być od 1 do 1000 :)

W temacie: [ROZWIĄZANE] Tablice jednowymiarowe - sumowanie liczb w wylosowanych tablicach

23.08.2013 10:34

właśnie o to chodzi, iż pętli for raczej używac nie mogę, gdyż jest w kolejnych działach... Jednak wydaje mi się, iż nie mam innego rozwiązania po prostu autor troche się pomylił :P Chyba, że wy wiecie lepiej. Szukałem na innych forach to wlaśnie każdy podaje for.

W temacie: [ZP] Extra Item : Weapon M16

20.08.2013 12:01

Można jakiś screen jak wygląda broń?