Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

maclaw01 - zdjęcie

maclaw01

Rejestracja: 07.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.08.2013 12:39
-----

#566365 [ROZWIĄZANE] Tablice jednowymiarowe - sumowanie liczb w wylosowanych tablicach

Napisane przez ZepA*** w 23.08.2013 11:52

Pod tym kodem co masz dodajesz takie cos:

int i = 0;
int wynik = 0;

do
{
    wynik += liczba[i];
    i++;
}while(i <999);


  • +
  • -
  • 1


#558881 GameSol opinia

Napisane przez Mr. Dziwny w 28.07.2013 03:53

Jak dla mnie ten hosting to jedna wielka porażka. Żałuję, że tam postawiłem serwer, na początku było okej, a teraz? Przerzucam się na nowy hosting. Po dłuższym czasie fdl mi przestało działać pisałem do nich, ale szkoda gadać. Kupiłem fdl na innym hostingu i śmiga. Jak zbyt długo serwer full to gracze skarżą się na lagi, czasem crashe... Nie wspominając o tej nieszczęsnej konsoli -.- . Teraz to jeszcze zalogować się nie mogę bo błąd bazy danych jest, a serwer się wyłączył, gdzie on się nie wyłącza tak sam od siebie..


  • +
  • -
  • 1


#364351 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvarów w określonych godzinach.

Napisane przez gring0 w 14.02.2012 14:34

tym pluginem chyba byś dał rade to zobić:
http://amxx.pl/topic...-by-justinhomi/


#363908 [HUD] Informacja x sekund po śmierci.

Napisane przez hardbot w 13.02.2012 17:29

#include <amxmodx>

#pragma semicolon 1
#define TASK_INFO 50

new const Info[] = "Nazywasz sie:";

public plugin_init()
{
register_plugin("Info", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
}
public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(id+TASK_INFO)) remove_task(id+TASK_INFO);
return false;
}
public client_authorized(id)
{
set_task(1.0,"PokazInfo",id+TASK_INFO,_,_,"b");
return true;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
new Nick[33]; get_user_name(id, Nick, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.05, 1, 6.0, 3.0);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "%s %s", Info, Nick);
}
return true;
}



#364156 [HUD] Informacja x sekund po śmierci.

Napisane przez hardbot w 13.02.2012 21:56

Spoiler



#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#327044 1/x z kilku broni (łatwiejszy sposób)

Napisane przez KariiO w 26.11.2011 21:09

Poradnik dotyczy tylko klas ale każdy kto ma minimum wiedzy o nowym codzie powinien z łatwością dostosować poradnik do perku.

A więc zaczynamy:

do tablic dodaj(pierwszą tablice możesz mieć):
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

jeżeli w plugin_init nie masz to dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

TakeDamage powinien wyglądać tak:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
	
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	
	if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	{
		if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id)
{
	oneonone[id][CSW_AWP] = 2
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
	ma_klase[id] = 1;

	return COD_CONTINUE;
}
ustawiam gościowi 1/2 z AWP i 1/4 z M4A1.(to tylko przykład za AWP i M4A1 możecie wpisać inne bronie)

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	oneonone[id][CSW_AWP] = 0
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
tutaj to zerujemy ponieważ zmienia klasę.

Jeżeli pojawi się jakiś problem to dajcie znać, to tyle :D
  • +
  • -
  • 15


#360900 Blokowanie perków

Napisane przez A może sma? w 08.02.2012 23:10

Yyy.... To to zadziała ;D
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("pełna nazwa klasy"))
{
cod_set_user_perk(id, 0, 0);
cod_set_user_perk(id, 0, 1);
}
}

  • +
  • -
  • 1


#360716 Blokowanie perków

Napisane przez A może sma? w 08.02.2012 18:50

Dało.
W sma klasy gdziekolwiek dodaj:

public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("pełna nazwa klasy"))
return COD_STOP;
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#318284 Kuszownik

Napisane przez dasiek w 05.11.2011 18:21

Klasa ma kusze zamiast noza, ktora strzela beltami.

Instalacja standardowa;

////Do Starego Coda

Do stworzonej wcześniej klasy w public odrodzenie(id) pod dodanymi bronmi dodajemy

ma_kusze(id,true)

na początku (pod definie VERSION) dodajemy

native ma_kusze(id,bool:ma)

i plugin kuszownik_stary.amxx (po skompilowaniu sma) dodajemy do plugins.ini pod pluginem coda.

Do nowego coda plik kuszownik.sma do starego kuszownik_stary.sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#354893 Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA )

Napisane przez robaloss w 28.01.2012 18:52

Szukaj :D

http://amxx.pl/topic...-i-sloty-razem/
  • +
  • -
  • 1


#355226 Frakcje i Sloty razem

Napisane przez robaloss w 29.01.2012 15:34

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1