Pod tym kodem co masz dodajesz takie cos:
int i = 0; int wynik = 0; do { wynik += liczba[i]; i++; }while(i <999);
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
http://cs-server.pl/status.php?bg=1&server=94.23.94.149:27018 IP: 94.23.94.149:27018
maclaw01 nie posiada znajomych
Napisane przez ZepA***
w 23.08.2013 11:52
Napisane przez Mr. Dziwny
w 28.07.2013 03:53
Jak dla mnie ten hosting to jedna wielka porażka. Żałuję, że tam postawiłem serwer, na początku było okej, a teraz? Przerzucam się na nowy hosting. Po dłuższym czasie fdl mi przestało działać pisałem do nich, ale szkoda gadać. Kupiłem fdl na innym hostingu i śmiga. Jak zbyt długo serwer full to gracze skarżą się na lagi, czasem crashe... Nie wspominając o tej nieszczęsnej konsoli -.- . Teraz to jeszcze zalogować się nie mogę bo błąd bazy danych jest, a serwer się wyłączył, gdzie on się nie wyłącza tak sam od siebie..
Napisane przez
gring0
w 14.02.2012 14:34
Napisane przez
hardbot
w 13.02.2012 17:29
#include <amxmodx>
#pragma semicolon 1
#define TASK_INFO 50
new const Info[] = "Nazywasz sie:";
public plugin_init()
{
register_plugin("Info", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
}
public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(id+TASK_INFO)) remove_task(id+TASK_INFO);
return false;
}
public client_authorized(id)
{
set_task(1.0,"PokazInfo",id+TASK_INFO,_,_,"b");
return true;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
new Nick[33]; get_user_name(id, Nick, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.05, 1, 6.0, 3.0);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "%s %s", Info, Nick);
}
return true;
}
Napisane przez
hardbot
w 13.02.2012 21:56
#include <amxmodx>
#pragma semicolon 1
#define TASK_INFO 50
#define TASK_DEAD 631
new const Info[] = "Twoja Informacja!"; //<-------- TWOJA INFORMACJA
public plugin_init()
{
register_plugin("Info", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_clcmd("AMX_POKAZ_INFO","OdpalTask");
}
public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(id+TASK_INFO)) remove_task(id+TASK_INFO);
if(task_exists(id+TASK_DEAD)) remove_task(id+TASK_DEAD);
return false;
}
public client_authorized(id)
{
set_task(1.0,"PokazInfo",id+TASK_INFO,_,_,"b");
return true;
}
public SprawdzCzyZywy(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+TASK_INFO);
client_cmd(id, "wait;wait;wait;wait;wait;AMX_POKAZ_INFO"); //<---------- TWOJE 5 SEKUND
client_cmd(id, "wait;clear"); //<--------- DLA BEZPIECZEŃSTWA o_O
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public OdpalTask(id)
{
set_task(1.0,"PokazInfo",id+TASK_DEAD,_,_,"b");
return true;
}
public PokazInfo(id)
{
new Nick[33];
get_user_name(id, Nick, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "%s", Info);
return true;
}
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
Napisane przez KariiO
w 26.11.2011 21:09
new ma_klase[33] new oneonone[33][31]
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
public cod_class_enabled(id) { oneonone[id][CSW_AWP] = 2 oneonone[id][CSW_M4A1] = 4 ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; }ustawiam gościowi 1/2 z AWP i 1/4 z M4A1.(to tylko przykład za AWP i M4A1 możecie wpisać inne bronie)
public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; oneonone[id][CSW_AWP] = 0 oneonone[id][CSW_M4A1] = 0 }tutaj to zerujemy ponieważ zmienia klasę.
Napisane przez A może sma?
w 08.02.2012 23:10
Napisane przez A może sma?
w 08.02.2012 18:50
Napisane przez dasiek
w 05.11.2011 18:21
ma_kusze(id,true)
native ma_kusze(id,bool:ma)
Napisane przez robaloss
w 28.01.2012 18:52
Napisane przez robaloss
w 29.01.2012 15:34