Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
fbang
Rejestracja: 06.02.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.05.2013 16:35





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 237
- Odwiedzin: 5 975
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Marzec 30, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Narzędzia użytkownika
Znajomi
fbang nie posiada znajomych
#522469 Styl pod Forum Counter Strike
Napisane przez Na 5tyk
w 07.03.2013 14:14
@CheQ, nie odpowiada? Usuń post i po problemie. Piszę, bo znam ceny po ile biorą webmasterzy...
#332074 [ROZWIĄZANE] Błąd level na wartosci ujemnej
Napisane przez Goliath
w 09.12.2011 19:42
Dlatego, że przekraczasz maksymalną wartość zmiennych w Pawn'ie, czyli: 2147483647. Zrób to, co napisałem w poprzednim poście (chociaż trochę...), a następnie sprawdź, czy będzie pasować. Jak? Podnieś do kwadratu wartość cvaru cod_maxlevel i pomnóż wynik przez wartość cvaru cod_levelratio. Jeżeli ostateczny wynik nie przekracza magicznej liczby 2147483647, to jest dobrze, w przeciwnym przypadku zmniejszaj je jeszcze bardziej.Dlaczego mi to tak robi?
PS. Po co robisz kolejnego fast-exp'a? Przyjemniej się gra na mniejszych levelach, gdzie każdy gracz ma mniej/więcej równe szanse.
#513995 Sklep do Bihazarda
Napisane przez Fruttis ;x
w 11.02.2013 21:58
#511585 Mythology Perk - "Głowa" Achillesa
Napisane przez Fili:P
w 06.02.2013 12:50
Perk, dzięki któremu otrzymujemy jedynie obrażenia od strzałów w głowę ( obrażenia od upadków itd. prawdopodobnie normalnie otrzymujemy ).
codperk_glowaachillesa.sma 919 bajtów 70 Ilość pobrań
codperk_glowaachillesa.amxx
#509535 Edycja Wytrzymałości perku i Systemu Monet
Napisane przez Jak się nazwać
w 01.02.2013 16:23
#499180 Perk "Naboje Kalibru 20mm"
Napisane przez Hleb
w 09.01.2013 20:13

Nazwa Perku: Naboje Kalibru 20mm
Opis Perku: Ten perk, jeśli jest dzierżony, sprawia że strzały posiadacza perku nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika. Np, strzał w brzuch z glocka zadaje 37 dmg (przy 0 wytrzymałości), jednakże jeśli ofiara ma 100 wytrzymałości, dmg jest redukowane do 20, a dzięki temu perkowi ofiara, która ma 100 wytrzymałości, dozna dmg dla 0 wytrzymałości, czyli te 37 dmg.



#164760 Use Button Once
Napisane przez G[o]Q
w 27.08.2010 23:34
plugin blokuje kupowanie broni i podnoszenie przez tt
po wpisaniu free tt nie uzywa pulapek a CT nie podnosi broni
jak TT uzyje pulapki nie moze wpisac free
+ 2 cvary
dr_thunder - jesli 1 to jak ktos spadnie to dostanie piorunem
dr_auto_resp - jesli 1 to odrodzimy sie po smierci
#490312 Exp event co 2 godziny - jak zrobić?
Napisane przez Pan PrO
w 14.12.2012 22:12


Dodaj to do amxx.cfg
///////// Exp Event ////////////
amx_task 24:00 "say /event" t
amx_task 2:00 "say /event" t
amx_task 4:00 "say /event" t
amx_task 6:00 "say /event" t
amx_task 8:00 "say /event" t
amx_task 10:00 "say /event" t
amx_task 12:00 "say /event" t
amx_task 14:00 "say /event" t
amx_task 16:00 "say /event" t
amx_task 18:00 "say /event" t
amx_task 20:00 "say /event" t
amx_task 22:00 "say /event" t
///////////////////////////////////////////
#488326 Exp event co 2 godziny - jak zrobić?
Napisane przez sNH.
w 08.12.2012 20:28

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "[COD] Exp Event"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RPK. Shark"
/* Optymalizacja kodu by DarkGL */
#define TASK_ID 666
new iTime, pCvarEvent;
new cvar_eventxp, cvar_eventoff;
public plugin_init() {
register_plugin("Exp Event", "0.1", "RPK. Shark")
register_clcmd("say /event", "Start");
register_concmd("amx_event", "Start", ADMIN_IMMUNITY, "nnn")
pCvarEvent = register_cvar("cod_eventczas", "300");
cvar_eventoff = register_cvar("cod_eventoff", "15000");
cvar_eventxp = register_cvar("cod_eventxp", "30000");
}
public Start(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) || task_exists( TASK_ID ) )
return PLUGIN_HANDLED;
server_cmd("cod_killxp %i", get_pcvar_num(cvar_eventxp))
server_exec();
client_print(0, print_center, "EXP Event WLACZONY!");
iTime = get_pcvar_num( pCvarEvent );
remove_task( TASK_ID )
set_task( 1.0, "Koniec", TASK_ID, .flags = "b" )
return PLUGIN_HANDLED
}
public Koniec()
{
if( iTime <= 0 )
{
remove_task( TASK_ID )
server_cmd("cod_killxp %i", get_pcvar_num(cvar_eventoff))
server_exec();
client_print(0, print_center, "EXP Event WYLACZONY!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.01, 0.6, 0, 2.0, 1.1)
show_hudmessage( 0, "Koniec eventu (2x exp) za %d sekund!", iTime )
iTime --;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I wykorzystaj plugin który dal Na Styk
#486021 #7 RoundSound by Sollek Paczka Świąteczna
Napisane przez Sollek
w 02.12.2012 13:25
Witam,
Chcę wam zaprezentować Świąteczną paczkę.
Ilość kawałków - 12
Typ dźwięku - .mp3
Długość utworów 11s - 18s
Tytuły:
1. All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey
2. Ania Szarmach - Coraz bliżej Święta
3. De Su -Kto wie
4. Dean Martin - Let it Snow!
5. Feliz Navidad
6. Merry Christmas Everyone - Shakin Stevens
7. Świeć, gwiazdeczko, świeć - Arka Noego
8. Train - Shake Up Christmas
9. Verba - Ten czas
10. Wham! - Last Christmas
11. Yello - Jingle Bells
12. Z KOPYTA KULIG RWIE - Skaldowie
Odsłuch Online:
SpeedyShare
Normalny: normalny.rar - Speedy Share - upload your files here
Wyciszany: wyciszany.rar - Speedy Share - upload your files here
ZippyShare:
Normalny: Zippyshare.com - normalny.rar
Wyciszany: Zippyshare.com - wyciszany.rar
Wątpie bym robił jeszcze jakąś paczkę z RoundSoundem ale:
Życzę Wam radosnych świąt pełnych ciepła.
By w chwilach refleksji choć na chwilę zatrzymać się i spostrzec to,
czego nie widać w ciągłym biegu - proste radości.
#404107 Perk "M18 Claymore"
Napisane przez Hleb
w 30.04.2012 17:58
Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:
Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.
Automatyczna (radar) - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.
Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.
Filmik przedstawiający uzycie perku
Changelog
1.0
Wydanie Perku
1.2
- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)
claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)
Standardowa
Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"



Starsza wersja:



#416029 Perk/Klasa z termowizją
Napisane przez
Żółw Mina
w 30.05.2012 19:39

Perk: Czujnik termowizyjny
Opis: Dostajesz czujnik termowizyjny (pod przyciskiem N)
Pomysł przyszedł mi do głowy czytając temat:
http://amxx.pl/topic...yli-termowizja/




(z oryginalnego tematu)
* "hotvision_enabled" // wlacz/wyłącz plugin - "2" - Włącz plugin ze standardowym renderingiem gracza [Domyslnie] - "1" - Włącz - "0" - Wyłącz * "hotvision_radar" // zasieg termowizji - "2" - nieograniczony (obciaza) - "1" - ustawie cvarami (nizej) [domyslnie] - "0" - wylaczone * "hotvision_radar_range" // zasieg termowizji gdy hotvision_radar == 1 - "14189.0" - Tyle mozna maksymalnie dac - "1024.0" - Zalecane [domyslnie] - "128.0" - Najmniej * "hotvision_models" // czy plugin ma dzialac na bronie,hosty (podswietlac) - "1" - tak [domyslnie] - "0" - disabled. * "hotvision_walls" // termowizja ma dzialac przez sciany ? - "1" - Tak. [Domyślnie] - "0" - Nie. * "hotvision_effect_fix" - Wybierz wersje pluginu bardziej dla zaawansowanych zalecane 2 - "3" - plugin z fixem, i domyslnymi efektami - "2" - Tylko efekty (wiecej FPS). [domyslnie] - "1" - tylko z fixem - "0" - bez fixu "fullupdate" * "hotvision_object_glow" kto ma emitowac swiatło - "3" - Wszystko [domyslnie] (tzn. bronie/hosty/gracze) - "2" - Tylko obiekty - "1" - Tylko gracz - "0" - Wylaczone * "hotvision_brightness" // jasnosc termowizji - od "a" do "z" - od ciemnego do jasnego wybieramy od a do z - od "A" do "Z" - jasnosc z kontrolowanym efektem Negativ'u (Czarno Biale (?)) - "!" - male efekty Negativu - "W" - jasnosc z wystarczajacym efektem negatywu[default] - "" - uzyj domyslnej jasnosci mapy

STANDARDOWA

Dodaje też gotową klasę

Załączone pliki
-
codperk_czujniktermowizyjny.sma 18,39 KB 213 Ilość pobrań
codperk_czujniktermowizyjny.amxx
-
codclass_zolnierzspecjalny.sma 18,7 KB 237 Ilość pobrań
codclass_zolnierzspecjalny.amxx
#402145 Skrzydla Archaniola
Napisane przez d0naciak
w 26.04.2012 17:24
Informacje
Kiedys gralem na diablo modzie i bardzo lubilem item "Skrzydla Archaniola". Na potrzeby swojego serwera, zrobilem go w postaci perku i klasy na coda nowego. Kiedy jestesmy w powietrzu i uzyjemu go, spadamy na ziemie wywolując trzesienie ziemii, zadajac obrazenia graczom znajdujacym sie blisko nas.
Konfiguracja
#define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia #define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji #define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia
Instalacja Standardowa
Download
codperk_skrzydlaarchaniola.sma 1,93 KB 588 Ilość pobrań
codperk_skrzydlaarchaniola.amxx
codclass_wsparciepowietrzne.sma 2,14 KB 353 Ilość pobrań
codclass_wsparciepowietrzne.amxx
#371389 Perk "BFG10000"
Napisane przez Hleb
w 26.02.2012 11:50

Perk: BFG10000
Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.
Perk ten był ostro testowany pod kątem errorów, jak dotychczas pojawiające się errory
zostały naprawione, lecz jeśli pojawią się, proszę pisać!!
Rzeczywiste działanie perku najlepiej odzwierciedli filmik

http://www.youtube.com/watch?v=jxsqA1K3J6k
ChangeLog:
v1.0
- Wydanie Perku
v1.1
- Naprawa błędu ( materia zadawała obrażenia przez ściane )
- Zastąpienie natywów ENGINE natywami FAKEMETA
- Obrażenia od materii i wiązki oraz ilość amunicji ustawia się Cvarami
Podziękowania dla:
-Wi'Waldi - za testy

cod_bfg_ammo - ilość amunicji ( domyślnie 3 ) cod_bfg_bundle_dmg - obrażenia zadawane przez wiązkę laserową ( domyślnie 12.0 ) cod_bfg_bundle_int - czynnik inteligencji dla wiązki laserowej ( domyślnie 0.1 ) cod_bfg_mattery_dmg - obrażenia zadawane przez wybuch materii ( domyślnie 40.0 ) cod_bfg_mattery_int - czynnik inteligencji dla materii ( domyślnie 0.2 )

Standardowa
Pliki z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike

Załączone pliki
-
codperk_bfg10000.sma 9,02 KB 431 Ilość pobrań
codperk_bfg10000.amxx
-
modele & dźwięki.rar 1 MB 654 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: fbang
- Regulamin