Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fbang - zdjęcie

fbang

Rejestracja: 06.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.05.2013 16:35
-----

#522469 Styl pod Forum Counter Strike

Napisane przez Na 5tyk w 07.03.2013 14:14

Jak ma być robiony od zera to dodaj 1 przed ceną.

@CheQ, nie odpowiada? Usuń post i po problemie. Piszę, bo znam ceny po ile biorą webmasterzy...
  • +
  • -
  • 4


#519495 ATMAN

Napisane przez ric0 w 25.02.2013 20:38

tak się natknołem czytająć gazetę ;PZdjęcie0388.jpg
  • +
  • -
  • 2


#332074 [ROZWIĄZANE] Błąd level na wartosci ujemnej

Napisane przez Goliath w 09.12.2011 19:42

Dlaczego mi to tak robi?

Dlatego, że przekraczasz maksymalną wartość zmiennych w Pawn'ie, czyli: 2147483647. Zrób to, co napisałem w poprzednim poście (chociaż trochę...), a następnie sprawdź, czy będzie pasować. Jak? Podnieś do kwadratu wartość cvaru cod_maxlevel i pomnóż wynik przez wartość cvaru cod_levelratio. Jeżeli ostateczny wynik nie przekracza magicznej liczby 2147483647, to jest dobrze, w przeciwnym przypadku zmniejszaj je jeszcze bardziej.

PS. Po co robisz kolejnego fast-exp'a? Przyjemniej się gra na mniejszych levelach, gdzie każdy gracz ma mniej/więcej równe szanse.
  • +
  • -
  • 4


#513995 Sklep do Bihazarda

Napisane przez Fruttis ;x w 11.02.2013 21:58

Potrzebuje sklepu do Biohazarda w którym będzie można kupić:
W CT
Zamrażacz
Flare
Granat zapalający
Miny
Ammo
Gravitke

W Zombie
Antidotum
Zycie
Szaleństwo
Gravitke
Granat zarażający
Szybsze chodzenie

Chętnego proszę o podanie gg lub steam.
Cene do 30 zł.
  • +
  • -
  • 2


#511585 Mythology Perk - "Głowa" Achillesa

Napisane przez Fili:P w 06.02.2013 12:50

opis
Perk, dzięki któremu otrzymujemy jedynie obrażenia od strzałów w głowę ( obrażenia od upadków itd. prawdopodobnie normalnie otrzymujemy ).

download
Załączony plik  codperk_glowaachillesa.sma   919 bajtów  70 Ilość pobrań
  codperk_glowaachillesa.amxx


  • +
  • -
  • 6


#509535 Edycja Wytrzymałości perku i Systemu Monet

Napisane przez Jak się nazwać w 01.02.2013 16:23

Za te 3 zł ten cały "profesjonalny skrypter" nie otworzy nawet edytora...
  • +
  • -
  • 4


#499180 Perk "Naboje Kalibru 20mm"

Napisane przez Hleb w 09.01.2013 20:13

Dołączona grafika

Nazwa Perku: Naboje Kalibru 20mm

Opis Perku: Ten perk, jeśli jest dzierżony, sprawia że strzały posiadacza perku nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika. Np, strzał w brzuch z glocka zadaje 37 dmg (przy 0 wytrzymałości), jednakże jeśli ofiara ma 100 wytrzymałości, dmg jest redukowane do 20, a dzięki temu perkowi ofiara, która ma 100 wytrzymałości, dozna dmg dla 0 wytrzymałości, czyli te 37 dmg.

Dołączona grafika

Załączony plik  codperk_naboje20mm.sma   1,12 KB  300 Ilość pobrań
  codperk_naboje20mm.amxx
  • +
  • -
  • 23


#164760 Use Button Once

Napisane przez G[o]Q w 27.08.2010 23:34

Jako ze osoby niektore pisza ze im cos to nie dziala to wrzuce tu tez swoja wersje (R3X jesli masz cos przeciwko to usun post )

plugin blokuje kupowanie broni i podnoszenie przez tt
po wpisaniu free tt nie uzywa pulapek a CT nie podnosi broni
jak TT uzyje pulapki nie moze wpisac free

+ 2 cvary

dr_thunder
- jesli 1 to jak ktos spadnie to dostanie piorunem
dr_auto_resp - jesli 1 to odrodzimy sie po smierci

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#490312 Exp event co 2 godziny - jak zrobić?

Napisane przez Pan PrO w 14.12.2012 22:12

Proszę.

Załączony plik  cod_expevent.sma   2,42 KB  89 Ilość pobrań
  cod_expevent.amxx

Dodaj to do amxx.cfg



///////// Exp Event ////////////

amx_task 24:00 "say /event" t
amx_task 2:00 "say /event" t
amx_task 4:00 "say /event" t
amx_task 6:00 "say /event" t
amx_task 8:00 "say /event" t
amx_task 10:00 "say /event" t
amx_task 12:00 "say /event" t
amx_task 14:00 "say /event" t
amx_task 16:00 "say /event" t
amx_task 18:00 "say /event" t
amx_task 20:00 "say /event" t
amx_task 22:00 "say /event" t

///////////////////////////////////////////

  • +
  • -
  • 1


#488326 Exp event co 2 godziny - jak zrobić?

Napisane przez sNH. w 08.12.2012 20:28

Na szybo xD komenda amx_event


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "[COD] Exp Event"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RPK. Shark"

/* Optymalizacja kodu by DarkGL */

#define TASK_ID 666

new iTime, pCvarEvent;
new cvar_eventxp, cvar_eventoff;

public plugin_init() {
register_plugin("Exp Event", "0.1", "RPK. Shark")

register_clcmd("say /event", "Start");

register_concmd("amx_event", "Start", ADMIN_IMMUNITY, "nnn")

pCvarEvent = register_cvar("cod_eventczas", "300");
cvar_eventoff = register_cvar("cod_eventoff", "15000");
cvar_eventxp = register_cvar("cod_eventxp", "30000");
}

public Start(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) || task_exists( TASK_ID ) )
return PLUGIN_HANDLED;

server_cmd("cod_killxp %i", get_pcvar_num(cvar_eventxp))
server_exec();

client_print(0, print_center, "EXP Event WLACZONY!");

iTime = get_pcvar_num( pCvarEvent );

remove_task( TASK_ID )

set_task( 1.0, "Koniec", TASK_ID, .flags = "b" )

return PLUGIN_HANDLED
}

public Koniec()
{
if( iTime <= 0 )
{
remove_task( TASK_ID )

server_cmd("cod_killxp %i", get_pcvar_num(cvar_eventoff))
server_exec();

client_print(0, print_center, "EXP Event WYLACZONY!");

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.01, 0.6, 0, 2.0, 1.1)
show_hudmessage( 0, "Koniec eventu (2x exp) za %d sekund!", iTime )

iTime --;

return PLUGIN_CONTINUE;
}


I wykorzystaj plugin który dal Na Styk
  • +
  • -
  • 1


#486021 #7 RoundSound by Sollek Paczka Świąteczna

Napisane przez Sollek w 02.12.2012 13:25

Dołączona grafika

Witam,
Chcę wam zaprezentować Świąteczną paczkę.


Ilość kawałków - 12

Typ dźwięku - .mp3

Długość utworów 11s - 18s

Tytuły:


1. All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey
2. Ania Szarmach - Coraz bliżej Święta
3. De Su -Kto wie
4. Dean Martin - Let it Snow!
5. Feliz Navidad
6. Merry Christmas Everyone - Shakin Stevens
7. Świeć, gwiazdeczko, świeć - Arka Noego
8. Train - Shake Up Christmas
9. Verba - Ten czas
10. Wham! - Last Christmas
11. Yello - Jingle Bells
12. Z KOPYTA KULIG RWIE - Skaldowie


Odsłuch Online:

https://soundcloud.c...lek/roundsound5


SpeedyShare




Normalny: normalny.rar - Speedy Share - upload your files here

Wyciszany: wyciszany.rar - Speedy Share - upload your files here


ZippyShare:

Normalny: Zippyshare.com - normalny.rar

Wyciszany: Zippyshare.com - wyciszany.rar


Wątpie bym robił jeszcze jakąś paczkę z RoundSoundem ale:


Życzę Wam radosnych świąt pełnych ciepła.

By w chwilach refleksji choć na chwilę zatrzymać się i spostrzec to,

czego nie widać w ciągłym biegu - proste radości.


  • +
  • -
  • 16


#404107 Perk "M18 Claymore"

Napisane przez Hleb w 30.04.2012 17:58



Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:

Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.

Automatyczna (radar)  - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Filmik przedstawiający uzycie perku



Changelog

1.0

Wydanie Perku

1.2

- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)



claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)



Standardowa

Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"


Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   17,09 KB  346 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   488,85 KB  370 Ilość pobrań


Starsza wersja:
Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   11,05 KB  375 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele.rar   409,98 KB  402 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 37


#416029 Perk/Klasa z termowizją

Napisane przez Żółw Mina w 30.05.2012 19:39

Dołączona grafika
Perk: Czujnik termowizyjny
Opis: Dostajesz czujnik termowizyjny (pod przyciskiem N)

Pomysł przyszedł mi do głowy czytając temat:
http://amxx.pl/topic...yli-termowizja/

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika
(z oryginalnego tematu)

* "hotvision_enabled" // wlacz/wyłącz plugin
- "2" - Włącz plugin ze standardowym renderingiem gracza [Domyslnie]
- "1" - Włącz
- "0" - Wyłącz
* "hotvision_radar" //  zasieg termowizji
- "2" - nieograniczony (obciaza)
- "1" - ustawie cvarami (nizej) [domyslnie]
- "0" - wylaczone
* "hotvision_radar_range" // zasieg termowizji gdy hotvision_radar == 1
- "14189.0" - Tyle mozna maksymalnie dac
- "1024.0" - Zalecane [domyslnie]
- "128.0" - Najmniej
* "hotvision_models" // czy plugin ma dzialac na bronie,hosty (podswietlac)
- "1" - tak [domyslnie]
- "0" - disabled.
* "hotvision_walls" // termowizja ma dzialac przez sciany ?
- "1" - Tak. [Domyślnie]
- "0" - Nie.
* "hotvision_effect_fix" - Wybierz wersje pluginu bardziej dla zaawansowanych zalecane 2
- "3" - plugin z fixem, i domyslnymi efektami
- "2" - Tylko efekty (wiecej FPS). [domyslnie]
- "1" - tylko z fixem
- "0" - bez fixu "fullupdate"
* "hotvision_object_glow" kto ma emitowac swiatło
- "3" - Wszystko [domyslnie] (tzn. bronie/hosty/gracze)
- "2" - Tylko obiekty
- "1" - Tylko gracz
- "0" -  Wylaczone
* "hotvision_brightness"  // jasnosc termowizji
- od "a" do "z" - od ciemnego do jasnego wybieramy od a do z
- od "A" do "Z" - jasnosc z kontrolowanym efektem Negativ'u (Czarno Biale (?))
- "!" - male efekty Negativu
- "W" - jasnosc z wystarczajacym efektem negatywu[default]
- "" - uzyj domyslnej jasnosci mapy


Dołączona grafika
STANDARDOWA


Dołączona grafika
Dodaje też gotową klasę :)

Załączone pliki




#402145 Skrzydla Archaniola

Napisane przez d0naciak w 26.04.2012 17:24

Informacje
Kiedys gralem na diablo modzie i bardzo lubilem item "Skrzydla Archaniola". Na potrzeby swojego serwera, zrobilem go w postaci perku i klasy na coda nowego. Kiedy jestesmy w powietrzu i uzyjemu go, spadamy na ziemie wywolując trzesienie ziemii, zadajac obrazenia graczom znajdujacym sie blisko nas.

Konfiguracja



#define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia
#define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji
#define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia

Instalacja Standardowa

Download
Załączony plik  codperk_skrzydlaarchaniola.sma   1,93 KB  588 Ilość pobrań
  codperk_skrzydlaarchaniola.amxx
Załączony plik  codclass_wsparciepowietrzne.sma   2,14 KB  353 Ilość pobrań
  codclass_wsparciepowietrzne.amxx


  • +
  • -
  • 20


#371389 Perk "BFG10000"

Napisane przez Hleb w 26.02.2012 11:50

Dołączona grafika

Perk: BFG10000

Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.


Perk ten był ostro testowany pod kątem errorów, jak dotychczas pojawiające się errory
zostały naprawione, lecz jeśli pojawią się, proszę pisać!!


Rzeczywiste działanie perku najlepiej odzwierciedli filmik ;P

http://www.youtube.com/watch?v=jxsqA1K3J6k


ChangeLog:

v1.0
- Wydanie Perku

v1.1
- Naprawa błędu ( materia zadawała obrażenia przez ściane )
- Zastąpienie natywów ENGINE natywami FAKEMETA
- Obrażenia od materii i wiązki oraz ilość amunicji ustawia się Cvarami


Podziękowania dla:
-Wi'Waldi - za testy


Dołączona grafika

cod_bfg_ammo - ilość amunicji ( domyślnie 3 )
cod_bfg_bundle_dmg - obrażenia zadawane przez wiązkę laserową ( domyślnie 12.0 )
cod_bfg_bundle_int - czynnik inteligencji dla wiązki laserowej ( domyślnie 0.1 )
cod_bfg_mattery_dmg - obrażenia zadawane przez wybuch materii ( domyślnie 40.0 )
cod_bfg_mattery_int - czynnik inteligencji dla materii ( domyślnie 0.2 )

Dołączona grafika

Standardowa

Pliki z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 43