Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Materialna - zdjęcie

Materialna

Rejestracja: 06.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.11.2011 15:01
-----

Moje tematy

Odradzanie Nowych Graczy ZombiePlague 4.3

21.10.2011 11:54

Witam !
Potrzebuje pluginu, który będzie odradzał nowych graczy, którzy np. wejdą w połowie rundy na serwer. Odradzani muszą być jako zombie, i żeby odradzalo jak ktos wejdzie na serwer, to po jakis 5 sekundach, nie od razu, i zeby na czacie było napisane : Zostałeś odrodzony. Plugin stworzony przez "Autor". A i zeby mi ktos nie pisal ze ustawia sie to w zombieplague.cfg -.- bo tam sie ustawia np. jak ktos na poczatku rundy padnie, a nie nowych graczy. Oczywiscie za każda, nawet najmniejszą pomoc ++

zm_vip cvar nie dziala

20.10.2011 10:18

Witam, mam problem, bo mam wgranego zm_vip'a i nie działa w nim cvar ustawiajacy za ile dmg ma dawac 1 ap, ustawialem 100 dmg, a i tak dalej daje 1 ap za 650 dmg, tak jak mam ustawione w zombieplague.cfg. chcę żeby vip dostawal za 450 dmg - 1 AP. Dam ++ Proszę o pomoc.

zm_vip.cfg :

//--------------------------------
//	ZM_VIP v1.5 cvars file
//	Author: aaarnas
//--------------------------------
// Changes loads only on server mapchange/restart/start.

// Base plugin cvars

amx_contactinfo "" // Admin contacts witch are writing when player types /vips in the chat. Don't use this cvar if you don't need this function.

zp_vip_jumps 1 // How many jumps can player do in air.
zp_vip_allow_jump 3 // Allow multi-jump: 1-human. 2-zombie, 4-survivor, 8-nemesis. Sum if you want to use more than one (3, 7, 12, 15, etc)
zp_vip_armor 150 // How much armour humans gets every spawn, [0-off]
zp_vip_killammo 1 // Extra ammo witch zombies and humans gets for kills, [0-off]
zp_vip_infectammo 1 // Extra ammo witch zombies gets for infecting humans [0-off]
zp_vip_infecthealth 1000 // Extra health witch zombies gets when infecting humans [0-off]
zp_vip_nemextra 0 // 1 - ignore extra health (zp_vip_infecthealth) for nemesis [0-don't ignore]
zp_vip_show 1 // Show connecting vips (in chat) [0-off]
zp_vip_unlimited_ammo 0 // 1 - Gives fot vips unlimited clip for all guns [0-off]
zp_vip_damage_reward 450 // Damage done to get 1 ammo pack [0-off]. IMPORTANT: ZP mod always givving ammo in this type(If enabled). This cvar is seperate from main mod, so vips gets x2 ammo packs. One from mod, other from this plugin.
zp_vip_damage_increase 1.5 // How much increase humans attack demage (damage*cvar). [1.0 - off]

// MODE 2 cvars (they will work only then MODE 2 is enabled)

zp_vip_register_in_zp_extra 0 // Show VIP menu in Zombie Plague Extra items menu [0-off]
zp_vip_menu_close 1 // 1-will close menu, after extra item bought, 0 - don't

// MODE 3 cvars (they will work only then MODE is set to 3)

zp_vip_cost_ammo 0 // How much ammo will cost VIP, if buying it from extra items menu [0-just opens menu, when select "VIP Menu".]
zp_vip_buy_time 7 // days how long (days) players will have vip, when bought it for ammo. 0 - forever
zp_vip_buy_flags abcde // Flags witch player gets when buying vip (check vips.ini)

Chodzi o ten cvar : zp_vip_damage_reward 450 // Damage done to get 1 ammo pack [0-off]. IMPORTANT: ZP mod always givving ammo in this type(If enabled). This cvar is seperate from main mod, so vips gets x2 ammo packs. One from mod, other from this plugin.
Moze ja zle ustawiam, nie mam pojęcia, proszę o pomoc.

[ROZWIĄZANE] Informacje o koledze

17.10.2011 16:11

Poszukuje pluginu ktory po nakierowaniu na kolege czyli np. jak bedę zombie i nakieruje na kolegę który też jest zombi, albo gdy będę humanem i nakieruje na kolege ktory tez jest humanem, wyswietli mi informacje o nim, takie coś :

[Jego Nick]
Zycie :
Ammo Packi :
Zabicia :
Zgony :


Chcę żeby wszystko było napisane niebieskim kolorem na środku ekranu pod celownikiem w oddzielnych linijkach tak jak napisałem wyżej. Nie może pokazywać tych informacji o zombie kiedy jestem humanem [czlowiekiem] i na odwrot. Pomocy, nagrodzę ++

~~Refresh~~
Proszę o pomoc, chętnie dam ++

~~Refresh~~
Proszę niech ktoś da jakiś plugin taki zeby opisywal kolege, albo powie mi gdzie znajde taki plugin, nie musi być tak jak wyżej napisałem, aby opisywał kolege. Podziękuje ++

Human Class Nie czyta w nastepnej rundzie

15.10.2011 08:11

Witam !
Czy mogłby ktoś zorobić tak aby klasa Ludzi zapisywała się na cała mape, bo teraz wybieramy klase i przeżyjemy mamy ją w nastepnej rundzie ale gdy zarazi nas zombi klasa przepada i trzeba od nowa ja wybrać może ktoś mi pomoc i dodać w tym menu, że klasa wybieramy raz na cała mape i sie zapisuje nawet jeśli zarazi nas zombi i, że jak wybierzemy nową klase to wyskoczy komunikat "Twoja klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie".
Dzięki z góry proszę o odpowiedź.

/*
Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn
This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired
results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs.
 
Here is TO DO list:
 
1. Make B key invoke human class menu
2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done
3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies
4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects
5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request
6. Make classes buyable for ammo packs
7. Bots support
*/
 
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
 
 
new g_player_class[33]
 
public plugin_init()
{
		register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard")
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
		register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
		register_clcmd("postac", "human_menu")
}
public NewRound()
{
		for(new id=1;id<32;id++)
		{
				if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) && CS_TEAM_CT)
				{
						switch(g_player_class[id])
						{
								case 1: g_player_class[id] = 1
								case 2: g_player_class[id] = 2
								case 3: g_player_class[id] = 3
								case 4: g_player_class[id] = 4
								case 5: g_player_class[id] = 5
						}
				}
		}
}
 
 
public human_menu(id)
{
  new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler")
  menu_additem(menu, "\Skoczek (Grawitacja)", "1", 0)
  menu_additem(menu, "\Sprinter(Szybkosc)", "2", 0)
  menu_additem(menu, "\Grubson (HP)", "3", 0)
  menu_additem(menu, "\Obronca Krzyza (Armor)", "4", 0)
  menu_additem(menu, "\X-Men (Premium)", "5", ADMIN_LEVEL_H)
  menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  menu_display(id, menu, 0)
 
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
  menu_destroy(menu)
  return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
  case 1:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 1
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 20)
   set_user_gravity(id, 0.80)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Skoczek (Grawitacja)")
  }
  case 2:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 2
   set_user_health(id, 100)
   set_user_armor(id, 30)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Sprinter(Szybkosc)");
  }
  case 3:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 3
   set_user_health(id, 250)
   set_user_armor(id, 20)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Grubson (HP)");
  }
  case 4:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 4
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 50)
   set_user_gravity(id, 1.00)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Obronca Krzyza (Armor)");
  }
  case 5:
  {
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
   g_player_class[id] = 5
   set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
   set_user_armor(id, 150)
   set_user_gravity(id, 0.80)
   client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: X-Men (Premium)")
  }
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

Za pomoc, chetnie daje ++

~~~Refresh~~~
Albo może ma ktoś inne Klasy Human do ZombiePlague 4.3 ? nagrodze ++

Armor dla Ludzi ZombiePlague 4.3

14.10.2011 15:11

Poszukuję pluginu na ZombiePlague 4.3 który będzie dawał 50 Armora dla każdego człowieka [Humana]. Za pomoc plusiki ++
Z góry Dzięki ;]