Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Materialna - zdjęcie

Materialna

Rejestracja: 06.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.11.2011 15:01
-----

#311095 [ROZWIĄZANE] Informacje o koledze

Napisane przez Misiaczek ;c w 20.10.2011 22:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#311084 [ROZWIĄZANE] Informacje o koledze

Napisane przez Misiaczek ;c w 20.10.2011 21:08

Podaj wersje zombie moda 4.3 czy moze 5.0?
  • +
  • -
  • 1


#311088 Player Info Aiming 0.2

Napisane przez Misiaczek ;c w 20.10.2011 21:40

Player Info Aiming 0.2
by MisieQ


opis

Pluginy zrobiony na prośbę użytkownika forum Materialna napisaną w tym temacie Informacje o koledze - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Po najechaniu na gracza celownikiem pokazuje nam się informacja o jego stanie zdrowia, ilości ammo packów, stanie zabic i śmierci :)

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#310920 Human Class Nie czyta w nastepnej rundzie

Napisane przez byCZUS w 20.10.2011 16:26

zamień

public HamSpawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(g_player_class[id] == -1) human_menu(id);
else SprawdzMoce(id);

return HAM_IGNORED;
}


na
public HamSpawn(id) {
if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))
return HAM_IGNORED;

if(g_player_class[id] == -1) human_menu(id);
else SprawdzMoce(id);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#309872 [ROZWIĄZANE] Informacje o koledze

Napisane przez _nothing_ w 17.10.2011 20:23

Przerobiłem plugin QTM_Peyota "QTM_CodHudInfo"

Plugin pokazuje :
* Nick Gracza
* HP gracza

Może ktoś inny doda Ci jeszcze Ammo Packi , Zgony , Zabicia .. bo ja nie mam czasu :D

Spoiler



#307967 Human Class Nie czyta w nastepnej rundzie

Napisane przez byCZUS w 15.10.2011 08:57

Może się przyda takie lekkie API co do dodawania klas, wystarczy pododawać w stałych i tyle :]

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <zombieplague>

new g_player_class[33]

new const klasy[][] = {
{ ADMIN_LEVEL_A, "Skoczek (Grawitacja)" },
{ ADMIN_ALL, "Sprinter(Szybkosc)" },
{ ADMIN_ALL, "Grubson (HP)" },
{ ADMIN_ALL, "Obronca Krzyza (Armor)" },
{ ADMIN_LEVEL_H, "X-Men (Premium)" }
}
new const zycie[] = { 100, 100, 250, 100, 100 }
new const armor[] = { 20, 30, 20, 50, 150 }
new const Float: grawa[] = { 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 0.8 }

public plugin_init() {
register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "byCZEK");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn", 1);

register_clcmd("say /postac", "human_menu");
}

public client_connect(id) {
g_player_class[id] = -1;
}

public HamSpawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(g_player_class[id] == -1) human_menu(id);
else SprawdzMoce(id);

return HAM_IGNORED;
}

public human_menu(id) {
new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler");

for(new i = 0; i < sizeof(klasy); i++) {
menu_additem(menu, klasy[i][1], _, _, menu_makecallback("human_menu_"));
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);

}

public human_menu_(id, menu, item) {
if((get_user_flags(id) & klasy[item][0]) != klasy[item][0] || item == g_player_class[id])
return ITEM_DISABLED;

return ITEM_ENABLED;
}

public human_menu_handler(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT || zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

if(g_player_class[id] == -1) {
g_player_class[id] = item;
SprawdzMoce(id);
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: %s.", klasy[item][1]);

} else {
g_player_class[id] = item;
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja nowa klasa to: %s, poczekaj na nowa runde.", klasy[item][1]);
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public SprawdzMoce(id) {
new k = g_player_class[id];

fm_set_user_health(id, zycie[k]);
fm_set_user_armor(id, armor[k]);
fm_set_user_gravity(id, grawa[k]);
}

  • +
  • -
  • 1