Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Materialna nie posiada znajomych
Napisane przez Misiaczek ;c
w 20.10.2011 22:41
Napisane przez Misiaczek ;c
w 20.10.2011 21:08
Napisane przez Misiaczek ;c
w 20.10.2011 21:40
Napisane przez byCZUS
w 20.10.2011 16:26
public HamSpawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(g_player_class[id] == -1) human_menu(id);
else SprawdzMoce(id);
return HAM_IGNORED;
}
public HamSpawn(id) {
if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))
return HAM_IGNORED;
if(g_player_class[id] == -1) human_menu(id);
else SprawdzMoce(id);
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez
_nothing_
w 17.10.2011 20:23
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #define PLUGIN "QTM_CodHudInfo" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" new g_syncHudObj; new pcvar_showEnemiesInfo; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) pcvar_showEnemiesInfo = register_cvar("cod_enemiesinfo", "0"); g_syncHudObj = CreateHudSyncObj(); set_task(0.1, "showHudInfo", _, _, _, "b"); } public showHudInfo() { for(new id=1; id <= 32; id++) { if(!is_user_connected(id)) continue; new iTarget, iBody; get_user_aiming(id, iTarget, iBody); if(!is_user_connected(iTarget)) return; new iTargetTeam = get_user_team(iTarget); if(iTargetTeam != get_user_team(id) && !get_pcvar_num(pcvar_showEnemiesInfo)) return; new szName[33]; get_user_name(iTarget, szName, 32); set_hudmessage(iTargetTeam == 1? 255: 0, iTargetTeam == 2? 100: 20, iTargetTeam == 2? 255: 0, -1.0, 0.55, 0, 0.0, 0.3); ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "Nick: %s / Zdrowie: %i", szName, get_user_health(iTarget)); } }
Napisane przez byCZUS
w 15.10.2011 08:57
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <zombieplague>
new g_player_class[33]
new const klasy[][] = {
{ ADMIN_LEVEL_A, "Skoczek (Grawitacja)" },
{ ADMIN_ALL, "Sprinter(Szybkosc)" },
{ ADMIN_ALL, "Grubson (HP)" },
{ ADMIN_ALL, "Obronca Krzyza (Armor)" },
{ ADMIN_LEVEL_H, "X-Men (Premium)" }
}
new const zycie[] = { 100, 100, 250, 100, 100 }
new const armor[] = { 20, 30, 20, 50, 150 }
new const Float: grawa[] = { 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 0.8 }
public plugin_init() {
register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "byCZEK");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn", 1);
register_clcmd("say /postac", "human_menu");
}
public client_connect(id) {
g_player_class[id] = -1;
}
public HamSpawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(g_player_class[id] == -1) human_menu(id);
else SprawdzMoce(id);
return HAM_IGNORED;
}
public human_menu(id) {
new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler");
for(new i = 0; i < sizeof(klasy); i++) {
menu_additem(menu, klasy[i][1], _, _, menu_makecallback("human_menu_"));
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public human_menu_(id, menu, item) {
if((get_user_flags(id) & klasy[item][0]) != klasy[item][0] || item == g_player_class[id])
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public human_menu_handler(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT || zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(g_player_class[id] == -1) {
g_player_class[id] = item;
SprawdzMoce(id);
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: %s.", klasy[item][1]);
} else {
g_player_class[id] = item;
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja nowa klasa to: %s, poczekaj na nowa runde.", klasy[item][1]);
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public SprawdzMoce(id) {
new k = g_player_class[id];
fm_set_user_health(id, zycie[k]);
fm_set_user_armor(id, armor[k]);
fm_set_user_gravity(id, grawa[k]);
}