Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KamilBS - zdjęcie

KamilBS

Rejestracja: 03.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2013 21:36
-----

#526105 [ROZWIĄZANE] Problem ze skokami w klasie

Napisane przez иєxт w 19.03.2013 07:48

Zobacz teraz ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#330492 Klasa Predator Problem

Napisane przez Klakier w 05.12.2011 15:38

trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#307752 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 14.10.2011 18:40

Przygotowaliśmy dla Was Generator klas (link również w menu Dodatki AMXX)

Wypełnij formularz i pobierz własną klasę do nowego Cod moda. Oprócz wyboru broni i statystyk klasy możliwe jest też dołączanie różnych dodatków. Na razie jest ich kilka, niedługo będą kolejne.

Mam nadzieję, że się przyda :)
  • +
  • -
  • 98


#229949 Jak zrobic item

Napisane przez Luker12 w 26.03.2011 10:25

Nieskończone ammo:
http://amxx.pl/topic/45284-nieograniczone-ammo-dla-itemuklasy/

  • +
  • -
  • 1


#228580 Problem z Codem Warnings

Napisane przez BraciiK w 22.03.2011 14:47

1. gdy dajesz danej klasie bron to robisz:

ty robisz space a robie sie tabulator raz naciskasz TAB i wychodzi Ci tabulator

troche Ci naprawilem pozostalo 11 bledow.

jeśli chociaż troche pomogłem daj "reputa +"
przeklej.pl - qtm codmodxdd .sma. Wrzucaj i ściągaj filmy, muzykę, obrazki i inne pliki z przeklej.pl


#228594 Problem z Codem Warnings

Napisane przez Goliath w 22.03.2011 15:00

Dwa kliknięcia i gotowe :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#177825 Niewidzialność dla wybranej klasy

Napisane przez Azahiel w 08.10.2010 11:22

Cześć.

Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.

Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.

No i przystępujemy do pracy:

W funkcji CurWeapon(id) szukamy:

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


I zaraz po tym dodajemy:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);


W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:

if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Krótkie objaśnienia:

w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.

weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)

kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość ;)
  • +
  • -
  • 15


#217652 Bug Klasy

Napisane przez stasekstaskowy w 20.02.2011 15:15

sprobuj tego

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#217407 Bug Klasy

Napisane przez stasekstaskowy w 19.02.2011 21:19

resetuj zmienne podczas odrodzenia
  • +
  • -
  • 1