Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

titoulelapinou - zdjęcie

titoulelapinou

Rejestracja: 03.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2011 21:43
-----

Moje posty

W temacie: Plugin CoD

16.02.2011 15:35

Hello, enfaite I want my plugin to create an include like that I can add your plugins to you for my MOD to me that is different from yours.
Can you create me?

W temacie: Plugin CoD

04.02.2011 19:05

Proszę co najmniej być w stanie wprowadzić w moim sklepie już mod

W temacie: Plugin CoD

03.02.2011 19:50

I proszę sobie, że mogę dodać elementy, zmieniając to do # include <codmw2>

Dodano 03 luty 2011 - 20:10:
Zasadniczo chciałbym wypełnić sobie co chcę.
Przykład:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}




Jak zmodyfikować go do pracy? Zmienia go sobie i wezmę takie ^ ^ '

Dodano 03 luty 2011 - 21:10:
Możesz dodać ten plugin do mod

W temacie: Plugin CoD

03.02.2011 16:57

Bah Chcę dodać include # include <codmw2> plugin mekstone i jak go zmodyfikować, żeby działało na moim plugin