Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Itachi - zdjęcie

Itachi

Rejestracja: 31.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.07.2012 13:11
-----

Moje tematy

Link do bytów

06.07.2012 12:46

Jak w temacie, próbuje coś napisać, i aby to zrobić, musze zrozumieć jak działają byty, eng, engfund i pev
Czy zna ktoś jakiś temat, forum na ktorym bedzie to ladnie opisane? :/ ZNam angielski w dość dobrym stopniu, wiec angielske strony tez mi odpowiadaja
Przykład:
	 while(ent)
{
if(pev_valid(ent))
{
pev(ent,pev_origin,origin)
for(i=0;i<3;i++)
{
if(origin[i] < mins[0][i])
mins[0][i] = origin[i]
if(origin[i] > maxs[0][i])
maxs[0][i] = origin[i]
}
}
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname","info_player_deathmatch")
}

ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,maxplayers,"classname","info_player_start")
while(ent)
{
if(pev_valid(ent))
{
pev(ent,pev_origin,origin)
for(i=0;i<3;i++)
{
if(origin[i] < mins[1][i])
mins[1][i] = origin[i]
if(origin[i] > maxs[1][i])
maxs[1][i] = origin[i]
}
}
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname","info_player_start")
}


Nie ogarniam w tym troche jak dziala to engfunc, daltego proszę o pomoc w postaci linka do tematu bo zakladam ze nikomu nie bedzie sie chcialo rozpisywac
Szukalem w dokumentacji, lecz odsylalo mnie do incloude, a tam nie jest (dla mnie) jasno napisane, poprostu costam napisane w 4-5 slowach ...

[ROZWIĄZANE] Warukni IF - Filozofia ...

25.06.2012 11:14

Troche siedze nad czym si mysle, jak zrobic takie cos:


Jak jestem poza respem, a ma admin level B, to leci dalej, a jak jestem poza respem to nic sie nie robi?

Ja tak to widze:

If admin_level_b{
return plugin_continue
}else if (!g_bresp || !admin_level_b ){
return plugin_handle
}

client_print(id, print_center, "Masz dostepne opcje dla admina z flaga n, niedostepne na respie")

Zadziala takie cos?

Czy wystarczy tak:
If admin_level_b{
return plugin_continue
}else if (!g_bresp){
return plugin_handle
}
?


Czytalem troche o petlach, ale srednio rozumiem, wiec sie pytam czy tak to dziala mniejwiecejze jestem adminem, i poza respe mi to wyswietla, a jak jestem normalnym userem to na respie mi wyswietla, ale poza respem juz nie??

[ROZWIĄZANE] Zapytanie do give_weapon

21.06.2012 18:00

Zapytanie moje jest takie:

Czy jest mozliwosc, by przy dawaniu broni, wyrzucalo poprzednia?
Czyli jak chce dostac gaila, ale mam famasa, to wyrzuca famasa, albo nie daje gaila?

Albo drugie rozwiazanie:

Co wpisac w konsoli, by wybralo mi slot nr1

Czyli wpisuje jakas komende w konsoli i zamienia mi z noza na slot 1 czyli na m4/ak/itp

6 slotów na perki

06.03.2012 18:59

Możliwe jest zrobienie 6 slotów na perki w nowym cod modzie?

O wiele więcej flag

06.03.2012 16:44

Jest możliwość przypisania do gracza więcej niż normalnie flag?