Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ReZ'et - zdjęcie

ReZ'et

Rejestracja: 30.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2011 13:56
-----

Moje tematy

Byty

03.02.2011 19:27

Witam.

Chcialbym sie zapytac czy jest mozliwosc sciagniecia skads bytow ( w sensie roznych przedmiotow ) chodzi mi o te byty z VHE w sensie Prymitywne, computers itp.

Szukalem u wujka i nic nie znalazlem ale moze sie cos dowiem tutaj :)

Z gory dzięki za pomoc.

Dodano 03 luty 2011 - 19:46:
Zapomnialem dodac ze jezeli macie jakies paczki bytow to dawac linki !! :D

Flara

30.01.2011 23:32

Mam pewien problem, otoz chce zamienic kolor swiatla jakim swieci flara lecz nie wiem co odpowiada za kolor.


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const FLARE_MODEL[] = "models/w_flare.mdl";

new pcvar_flare_duration;

public plugin_init()
{
register_plugin("Smoke Flares", "0.1", "Mini_Midget")

pcvar_flare_duration = register_cvar("flare_duration", "20.0")

register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel")
register_forward(FM_Think, "fw_think");
}

public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FLARE_MODEL);
//for (new i = 0 ; i < sizeof FLARE_SOUNDS ; i++)
// engfunc(EngFunc_PrecacheSound, FLARE_SOUNDS[i]);
}

public fw_setmodel(ent, model[])
{
//Not a valid ent or Thrower not alive
if (!pev_valid(ent) || !is_user_alive(pev(ent, pev_owner))) // not a valid ent
return FMRES_IGNORED;

new Float: duration = get_pcvar_float(pcvar_flare_duration)

if (equali(model,"models/w_smokegrenade.mdl"))
{
new className[33]
pev(ent, pev_classname, className, 32)

// Stop smoke grenade from exploding
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + duration);
//Effects
set_pev(ent,pev_effects,EF_BRIGHTLIGHT);
fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 150, 150, 250, kRenderNormal, 16)
//Sound
//engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_AUTO, FLARE_SOUNDS[random(sizeof FLARE_SOUNDS)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

if(equal(className, "weaponbox") || equal(className, "armoury_entity") || equal(className, "grenade"))
{
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, FLARE_MODEL);
return FMRES_SUPERCEDE
}
}

return FMRES_IGNORED;
}

public fw_think(ent)
{
//Not a valid ent or Thrower not alive
if (!pev_valid(ent) || !is_user_alive(pev(ent, pev_owner))) // not a valid ent
return FMRES_IGNORED;

static classname[33]
pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1);
static model[33]
pev(ent, pev_model, model, sizeof model - 1);

if( equal(model, FLARE_MODEL) && equal(classname, "grenade"))
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

return FMRES_IGNORED;
}

stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[2] = float(b);
RenderColor[0] = float(r);
RenderColor[1] = float(g);

set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));

return 1;
}


Sprawdzalem juz na wszystkie sposoby i nie moge tego zmienic i nie wiem czy wogóle sie da ale wole sie upewnic.

Linia 43 odpowiada za render granatu czyli te "otoczke" wokol a gdy zmieniam 74 nic sie nie dzieje.

proszę o wyrozumialosc, normalnie nie latam sie pytac o wszystko ale to mnie juz wkur*ilo...