Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GLobaL - zdjęcie

GLobaL

Rejestracja: 25.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.10.2023 20:36
-----

#772206 [ROZWIĄZANE] Odblokowanie z tekstur

Napisane przez DarkGL w 07.07.2021 22:45

https://amxx.pl/topi...lugin-odblokuj/


  • +
  • -
  • 1


#761849 Darmowe Level na Start

Napisane przez Księżniczka Kasia <3 w 06.10.2019 17:16

Przerobi to ktoś na basebuilder 6.5 ?

 nic prstrzego wklej plik na serwier. Jezeli nie dziala w to w sma zmien
include <codmod> 

na

include <basebuilder>


  • +
  • -
  • 0


#420762 Porażka OwnServer.pl

Napisane przez Na 5tyk w 15.06.2012 18:10

W niektórych regionach Polski mogą być burze i przerwy w dostawie prądu :)
  • +
  • -
  • 1


#415959 Restart Serwera

Napisane przez GwynBleidD w 30.05.2012 16:33

Logi się urywają, serwer został prawdopodobnie ubity, no chyba że crash jeszcze nie nastąpił.

Prawdopodobne przyczyny ubicia serwera: przekroczył o dopuszczalne zużycie zasobów na danym hostingu, wywal trochę pluginów.
  • +
  • -
  • 1


#407192 [ROZWIĄZANE] Satystyki cod

Napisane przez dasiek w 06.05.2012 10:04

zmieniasz wszędzie gdzie jest

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;

na

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1);

  • +
  • -
  • 1


#332144 COD By szaREPOSTAcie

Napisane przez Goliath w 09.12.2011 22:11

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Gotowe paczki AMXX
do
Mody > Call of Duty Mod > Nowości


  • +
  • -
  • 1


#233037 Amx pack 4FUN By MatisyaHu

Napisane przez MatisyaHu w 03.04.2011 22:10

Przedstawiam Paczuszke 4FUN !


Paczka zawiera dzwięki i modele.
Reklamy można zmienic w pliku Reklamy.ini który znajduje się w addons/amxmodx/cofings/Reklamy.ini
Też zmiencie w pliku amxx który znajduje się tam gdzie reklamy.ini




; Jeden z tych pluginów musisz mieć zawsze aktywny ! 
admin.amxx			; admin base (required for any admin-related)
extreme_bancfg2.amxx	; Banowanie na CFG + Menu UnBana
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx		; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx			; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
;nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;timeleft.amxx		; displays time left on map
amx_end.amxx		; Zmiana mapy po 11 wygranej rundzie przez team

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx			; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

adminlisten.amxx				; Admin widzi wszystkie rozmowy na czacie
admin_spec_esp.amxx			; Kazdy Admin po smierci ma WH
admin_free_weapons.amxx			; Menu z broniami za darmo, dla adminow
Reklamy.amxx				; Reklamy w SAY (config/Reklamy.ini)
spadochron.amxx				; Spadochron dla wszystkich
afkkisss.amxx				; Kopanie graczy AFK 
dead_talk.amxx				; Nieżywi mogą ze sobą rozmawiać
c4timer.amxx				; Odliczanie do wybuchu c4
Rozgrzewka.amxx				; Rozgrzewka
alt_end_round_sounds.amxx		; Round Sound - Muzyka pod koniec rundy
Bullet_Whizz.amxx				; Odglos latajacych obok nas pociskow
csnadedrops.amxx				; Po smierci gubimy wszystke bronie i granaty
Granader.amxx				; Informacja o rzuconym granacie
LewitjaceBronie.amxx			; Bronie unosza sie nad ziemia (GTA)
NiesmiertelneHosty.amxx			; Nie mozna zabic zakladnikow
prometheus.amxx				; Inteligetni zakladnicy
abd.amxx					; Plugin pokazującego ile hp zadaliśmy i ile hp nam zabrano
RobienieSS.amxx				; Admin moze zrobic Screeny (amx_ss "Nick" "5") [wersja pod cfgban]
advanced_weapon_tracers.amxx		; Promien za pociskiem 
flashbang.amxx				; Flesh + Dzwiek
freewelcomemsg.amxx	                      ; pokazuje kto laczy sie z serwerem
admin_free_weapons.amxx			; Menu z broniami za darmo, dla adminow
crowbar.amxx				; Lom zamiast noza
colored_flashbangs.amxx			; Kolorowe FB
ColoredSmoke.amxx				; Kolorowe SG
PrzemieszczanieHostow.amxx		; TT moze przemieszczac zakladnikow w dowolne miejsce		
sillyc4.amxx				; Przyklej C4 na sciany
weaponicon.amxx				; Ikona broni
rangi.amxx					; Rangi
WczytywanieDzwiek.amxx			; Muzyka przy wchodzeniu na serwer
money_hud_effect.amxx			; Efekt dodawania $
ut_killstreak_adv.amxx			; Dzwieki
BombSite_Radar.amxx			; BS na radarze
reloadbar.amxx		; pasek przy ladowaniu broni
admin_check.amxx	; po wpisaniu /admin pokazuje aktywnych adminow
custom_radio_v2.amxx	; polskie radio

Downloade 4FUN
  • +
  • -
  • 5


#187590 Własne staty

Napisane przez ShoWmaN w 11.11.2010 22:15

Witam w tym tutorialu opisze jak dodać własne staty do cod'a ;].
Pokaże wam to na przykładzie kondycji czyli będzie zwiększać szybkość chodzenia ;]


ok zaczynamy

szukamy

public PrzydzielPunkty(id)


i pod

new kondycja[60];


dodajemy

new naszanazwa[60];


następnie pod
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);

dajemy
format(naszanazwa, 60, "naszanazwa: \r%i \y(opis statystyki", naszanazwa_gracza[id]);


pod
menu_additem(menu, kondycja);

menu_additem(menu, naszanazwa);


dalej pod
case 3: 
{
if(kondycja_gracza[id]<1600)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");


dajemy
}
case 4:
{
if(naszanazwa_gracza[id]<1600)
naszanazwa_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom naszej statystyki osiagniety");
}


w public ResetujPunkty(id)

dodajemy na koniec

naszanazwa_gracza[id] = 0;

w public ZapiszDane

szukamy

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);


i zmieniamy na

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);


to samo w public WczytajDane(id, klasa)

z

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);


na

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);


jeszcze w public SprawdzPoziom(id)

zmieniamy z

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-naszanazwa_gracza[id];


pod

kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);

dajemy
naszanazwa_gracza[id] = str_to_num(x);

w miejsce x wpisujemy np. tak jak w kondycji zwinnoscgracza

szukamy

public client_connect(id)

i pod

kondycja_gracza[id] = 0;

dajemy

naszanazwa_gracza[id] =0;

teraz coś trudniejszego ;]

szukamy

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);


i pod tym dodajemy np. jeżeli chcemy, żeby nasza statystyka dawała szybkość

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(naszanazwa_gracza[id]*1.3);



szukamy new wytrzymalosc_gracza[33];

i dodajmeny pod tym

new naszanazwa_gracza[33];


_______________________


A teraz jak zrobić by statystyka dawała inny power

pod

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

dajemy

np.

ilosc_skokow_gracza[id] = (naszanazwa_gracza[id]*1);

nasza statystyka będzie dawać skoki ;]
prawda, że proste i tak robimy z innymi. ;]

no i to było by na tyle ;]



© 2010 By ShoWmaN - ZAKAZ KOPIOWANIA!!!
  • +
  • -
  • 4


#283574 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez DarkGL w 16.08.2011 11:03

Notepad++ Przygotowanie stanowiska pracy

Dlaczego notepad++ ?
Jest kilka powodów :
  • Nie muli przy 8k linijek (tak jak np. amxx-studio)
  • Pozwala używać polskich znaków bez żadnego include
  • Wygodny
  • Posiada wiele przydatnych funkcji


Instalacja programu:
  • Na początek musimy oczywiście ściągnąć notepad++

    Oficjalna strona programu
    obecnie najnowsza wersja to v5.9.3
    proponuje ściągnąć
    Notepad++ v5.9.3 Installer
  • Instalacja jest bardzo prosta jedynie należy uważać aby

    podczas instalacji ta opcja była odznaczona
    opcja.JPG


Styl:

Standardowy styl notepad++ dla mnie średnio nadaje się do programowania pokaże jak go zmienić Dołączona grafika
  • W górnym menu programu wybieramy ustawienia a potem konfigurator stylów
  • W nowym oknie możemy wybrać jeden z dostępnych styli

    opcja6.JPG


Kolory składni na standardowym stylu:

Jeśli chcemy pisać na standardowym stylu notepad++ możemy wgrać 1 plik dzięki któremu składnia będzie kolorowana wygląda to tak
skladnia.JPG
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.rar   5,94 KB  2654 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył

Styl do programowania:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  pawnIntegrated.rar   20,71 KB  3666 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 2 pliki z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył ma to wyglądać tak

    opcja3.JPG
  • Tak wygląda plik sma po otwarciu
    wygladstyl.JPG
    według mnie dużo czytelniej :)


Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio:
Dla osób które przyzwyczaiły się do AMXX Studio / Pawn Studio polecam ten styl kolory są te same jak w tych programach ;]
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.zip   15,53 KB  1225 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
    Wygląda to tak
    amxxstyl.JPG


Powiązanie plików:
  • Włączamy teraz notepad++ z górnego menu wybieramy Ustawienia->Preferencje potem wybieramy zakładkę Powiązanie plików wybieramy customize następnie dodajemy pliki sma i inc o tak

    opcja4.JPG
    opcja5.JPG
  • Punkt dla osób które podczas robienia rzeczy w podpunkcie wyżej miały zainstalowane na komputerze AMXX Studio lub PAWN Studio
  • Wchodzimy w panel sterowania

    opcja7.JPG
  • Przełączamy do widoku klasycznego



    opcja8.JPG
  • Klikamy dwa razy na "opcje folderów"
  • W nowym oknie wybieramy zakładkę "Typy plików"
  • Znajdujemy rozszerzenie .sma i klikamy zamień (jeśli nie znajdziemy to po prostu klikamy nowy i dodajemy ;) )



    opcja9.JPG
  • Znajdujemy na liście notepad++ i klikamy ok



    opcja10.JPG
  • Powtarzamy dwa punkty powyżej dla rozszerzenia .inc (zamiast sma szukamy inc Dołączona grafika )


TextFX Auto poprawianie tabulacji:

W AMXX Studio i Pawn Studio mieliśmy bardzo przydatną funkcje poprawiania tabulacji kodu (tools->indenter) w notepad++ też możemy ją mieć i to nawet lepiej działającą.
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "TextFX Characters" i instalujemy
    textfx.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie w górnym menu widzimy nową zakładkę "TextFX" ma ona bardzo wiele opcji (polecam się pobawić ;) ) ale interesuje nas tylko jedna "Reindent C++ code" która jest w "TextFX Edit" jej użycie mając otwarty plik sma powoduje uporządkowanie kodu.
    reindent.JPG
    Przed:
    przed.JPG
    Po:
    po.JPG


Kompilacja pluginów:

Notepad++ pozwala też na ustawienie sobie kompilacji pluginu pod klawisz :)
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "NppExec" i instalujemy
    nppexec.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w opcje Pluginy -> NppExec -> Execute
    execute.JPG
  • W oknie które nam się pojawi wklejamy taki kod
    cd $(CURRENT_DIRECTORY)
    			"E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" "$(FILE_NAME)"
    oczywiście zamiast "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" podajemy własną ścieżkę do pliku amxxpc.exe
    radzę poczytać o kompilacji lokalnej http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
    Klikamy save i nadajemy nazwę "AMXX Compiler"
  • Wchodzimy teraz w Pluginy -> NppExec -> Advanced Options
  • Pokaże się nam nowe okno w Item Name wpisujemy "AMXX Compiler"
    a w Associated Scripts wybieramy AMXX Compiler (chyba że ustawiliśmy inna nazwę w punkcie wyżej ;) )
  • Klikamy Add/Modify i OK
  • Restartujemy Notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w Ustawienia -> Skróty Klawiszowe
  • W zakładce Plugin commands znajdujemy AMXX Compiler i klikamy na niego 2 razy
    commands.JPG
  • Otworzy się nam nowe okno w którym ustawiamy pod jakim klawiszem mamy kompilacje ja wybrałem F9
    commands2.JPG
    możemy oczywiście jaki chcemy ;)
  • Klikamy OK a potem Close i to wszystko kompilacja jest już pod wybranym klawiszem



Auto podpowiadanie składni:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  autocomplete.rar   36,76 KB  1687 Ilość pobrań

  • Wchodzimy do
    Program Files\Notepad++\plugins\APIs
    i kopiujemy do tego folderu rozpakowane pliki ze ściągniętego archiwum
  • Otwieramy Notepad++. Ustawienia -> Preferencje -> Zakładka Kopia/Auto-uzupełnianie
  • Zaznaczamy "Włącz auto-uzupełnianie" możemy też zaznaczyć podpowiadanie parametrów funkcji , w prawym górnym rogu widzimy od ... znaków podajemy tutaj liczbę znaków od kiedy notepad++ ma podpowiadać nazwę
    U mnie wygląda to tak
    autouzu.JPG
  • Po ustawieniu wszystkiego klikamy Zamknij gotowe :) !
    A tak wygląda podpowiadanie nazwy funkcji
    autouzupel.JPG


Używane polskich znaków:
Aby używać polskich znaków w pluginie należy
  • Otworzyć plik sma
  • W górnym menu wybrać zakładkę Format
  • Wybrać "Koduj w UTF-8 (bez BOM)" lub "Konwertuj na format UTF-8 bez BOM"
  • Zapisać plik i to tyle kompilujemy normalnie.

  • +
  • -
  • 70


#273348 Poprawna pisownia

Napisane przez Hiroshima w 24.07.2011 15:26

Witajcie,
Od jakiegoś czasu zbierałem się, żeby napisać ten temat.
Otóż mam pewną propozycję (mogę nawet się tym zająć; zrobić listę słów błędnie pisanych przez użytkowników i dodać obok propozycje zamieniania ich przez plugin od badwords, ponieważ modyfikacja, która automatycznie poprawia takie blędy do silnika IPB chyba nie istnieje)

Tak czy owak, mogę zrobić listę tych słów i wkleić w tym temacie/wyslać adminowi na PW aby w ACP pododawał te słowa.

przykładowo jak niektórzy piszą:

hasło

zamieniałoby się na

hasło


Coraz więcej jest użytkowników, których lenistwo sięga już zenitu, którzy potrafią ignorować podreślanie błędów przez firefoxa, tłumacząc się dysleksją, dysgrafią, etc - TO NIE JEST CHOROBA; to po prostu zwykłe lenistwo oraz odporność na wiedzę i nie powinno być to akceptowane przez moderatorów/administrację tego forum...

Gdy czytam niektóre posty to po prostu ręce opadają... Nie jestem jakimś stróżem poprawnej pisowni, sam nie używam niekiedy polskich znaków; ale staram się pisać nie popełniając błędów ortograficznych.

Dlaczego administrację powinno to interesować? A no dlatego, że np takie google nie wyłapie w wynikach wyszukiwania "nie działac mi hasło do admina" lub "nie moge włączyć serwera", itp, etc. i nie przekieruje poszukiwacza do tej strony.

Wypowiedzcie się, jeśli admini są na tak, zabieram się za robienie listy badwords.
  • +
  • -
  • 12


#280544 Autoresponder/Advertiser - advanced version

Napisane przez sebul w 09.08.2011 23:27

opis
Plugin co jakiś czas (ustawiany cvarami) wyświetla na chacie różne reklamy, informacje, itp. Jest to przeróbka istniejącego już pluginu, ale ta wersja przepisana jest na nowo, działa na dynamicznej tablicy array (dlatego też kod jest dużo krótszy) oraz ma więcej opcji. Reklamy można ustawić tak, aby wyświetlały się one na konkretnych mapach, mapach z określonym prefixem (np. de, cs, itp.), od określonej ilości graczy (znajdujących się na serwerze), do określonej ilości graczy, czy też w określonych godzinach. Opcje te można ze sobą łączyć, np. "na y mapie" z "od x ilości graczy", "na mapie o prefixie y" z "do x ilości graczy" oraz "od x do y godziny", itp. Nie zalecane jest łączenie ze sobą opcji "na y mapie" z "na mapie o prefixie y" oraz "od x ilości graczy" z "do x ilości graczy".
Reklamy można "kolorować" poprzez tagi ([normal], [team], [green]) oraz został dodany tag ([.you]), dzięki któremu możemy w reklamie wyświetlić nick gracza oglądającego reklamę.
Przykładowe reklamy znajdują się już w "advertisements.ini".
Spoiler

Myślałem też nad tym, aby dodać opcję z godziną, czyli od x godziny wyświetlało by reklamę, albo do x godziny, ale nie wiem czy jest sens, no i na razie zostawiam to tak jak jest.

UWAGA!! 20.04.2013
Ważna aktualizacja pluginu, która eliminuje możliwość wyłączenia się serwera przy ustawieniu zbyt długiej wiadomości, do tego kod pluginu został "odświeżony".

screenshot
reklamae.jpg

cvary
ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min "40" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max "60" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
instalacja
Standardowa.

download
Załączony plik  ad_manager_array.sma   9,45 KB  2414 Ilość pobrań
  ad_manager_array.amxx
Załączony plik  advertisements.ini   1,63 KB  5122 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 62


#209859 Death Smoke Effect v0.3

Napisane przez Abes Mapper w 27.01.2011 12:05

Death Smoke Effect
by Pastout

Dołączona grafika
Plugin tworzy chmurę dymu (kolorową, zależy od cvaru) po śmierci gracza w miejscu gdzie zginął.

Dołączona grafika

deathsmoke_enable 1 // włącz(1) / wyłącz(0) plugin
deathsmoke_size 100 // wielkość dymu ( 20=male || 100=duze )
deathsmoke_sound 1 // włącz(1) / wyłącz(0) dźwięki
deathsmoke_color 1 // kolor dymu ( 0=taki szary/siwy (screenshot) || 1=kolor według drużyny (screenshot) || 2=czerwony || 3=niebieski || 4=losowy )
deathsmoke_team 0 // tylko dla danej drużyny ( 0=wszyscy || 1=CT || 2=T || 3=SPEC )
deathsmoke_adminsonly 0 // tylko admini mają ten efekt ( 0=każdy gracz || 1=tylko admini )
deathsmoke_time 15.0 // jak długo unosi się/po jakim czasie znika dym ( 1.0=szybko || 15.0=wolno )

Dołączona grafika
Fakemeta
Cstrike
Engine

Dołączona grafika
Standardowa [ Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ]
sprites.zip wiadomo gdzie wypakować

Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3