https://amxx.pl/topi...lugin-odblokuj/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
GLobaL
Rejestracja: 25.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.10.2023 20:36





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 71
- Odwiedzin: 4 943
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Wrzesień 14, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Majdan City
#772206 [ROZWIĄZANE] Odblokowanie z tekstur
Napisane przez DarkGL
w 07.07.2021 22:45
#761849 Darmowe Level na Start
Napisane przez Księżniczka Kasia <3
w 06.10.2019 17:16
#420762 Porażka OwnServer.pl
Napisane przez Na 5tyk
w 15.06.2012 18:10
#415959 Restart Serwera
Napisane przez GwynBleidD
w 30.05.2012 16:33
#407192 [ROZWIĄZANE] Satystyki cod
Napisane przez dasiek
w 06.05.2012 10:04
#332144 COD By szaREPOSTAcie
Napisane przez Goliath
w 09.12.2011 22:11
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Gotowe paczki AMXX
do
Mody > Call of Duty Mod > Nowości
#233037 Amx pack 4FUN By MatisyaHu
Napisane przez MatisyaHu
w 03.04.2011 22:10
Przedstawiam Paczuszke 4FUN !
Paczka zawiera dzwięki i modele.
Reklamy można zmienic w pliku Reklamy.ini który znajduje się w addons/amxmodx/cofings/Reklamy.ini
Też zmiencie w pliku amxx który znajduje się tam gdzie reklamy.ini
; Jeden z tych pluginów musisz mieć zawsze aktywny ! admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) extreme_bancfg2.amxx ; Banowanie na CFG + Menu UnBana ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related ;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;timeleft.amxx ; displays time left on map amx_end.amxx ; Zmiana mapy po 11 wygranej rundzie przez team ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here adminlisten.amxx ; Admin widzi wszystkie rozmowy na czacie admin_spec_esp.amxx ; Kazdy Admin po smierci ma WH admin_free_weapons.amxx ; Menu z broniami za darmo, dla adminow Reklamy.amxx ; Reklamy w SAY (config/Reklamy.ini) spadochron.amxx ; Spadochron dla wszystkich afkkisss.amxx ; Kopanie graczy AFK dead_talk.amxx ; Nieżywi mogą ze sobą rozmawiać c4timer.amxx ; Odliczanie do wybuchu c4 Rozgrzewka.amxx ; Rozgrzewka alt_end_round_sounds.amxx ; Round Sound - Muzyka pod koniec rundy Bullet_Whizz.amxx ; Odglos latajacych obok nas pociskow csnadedrops.amxx ; Po smierci gubimy wszystke bronie i granaty Granader.amxx ; Informacja o rzuconym granacie LewitjaceBronie.amxx ; Bronie unosza sie nad ziemia (GTA) NiesmiertelneHosty.amxx ; Nie mozna zabic zakladnikow prometheus.amxx ; Inteligetni zakladnicy abd.amxx ; Plugin pokazującego ile hp zadaliśmy i ile hp nam zabrano RobienieSS.amxx ; Admin moze zrobic Screeny (amx_ss "Nick" "5") [wersja pod cfgban] advanced_weapon_tracers.amxx ; Promien za pociskiem flashbang.amxx ; Flesh + Dzwiek freewelcomemsg.amxx ; pokazuje kto laczy sie z serwerem admin_free_weapons.amxx ; Menu z broniami za darmo, dla adminow crowbar.amxx ; Lom zamiast noza colored_flashbangs.amxx ; Kolorowe FB ColoredSmoke.amxx ; Kolorowe SG PrzemieszczanieHostow.amxx ; TT moze przemieszczac zakladnikow w dowolne miejsce sillyc4.amxx ; Przyklej C4 na sciany weaponicon.amxx ; Ikona broni rangi.amxx ; Rangi WczytywanieDzwiek.amxx ; Muzyka przy wchodzeniu na serwer money_hud_effect.amxx ; Efekt dodawania $ ut_killstreak_adv.amxx ; Dzwieki BombSite_Radar.amxx ; BS na radarze reloadbar.amxx ; pasek przy ladowaniu broni admin_check.amxx ; po wpisaniu /admin pokazuje aktywnych adminow custom_radio_v2.amxx ; polskie radio
Downloade 4FUN
#187590 Własne staty
Napisane przez ShoWmaN
w 11.11.2010 22:15
Pokaże wam to na przykładzie kondycji czyli będzie zwiększać szybkość chodzenia ;]
ok zaczynamy
szukamy
public PrzydzielPunkty(id)
i pod
new kondycja[60];
dodajemy
new naszanazwa[60];
następnie pod
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
dajemy
format(naszanazwa, 60, "naszanazwa: \r%i \y(opis statystyki", naszanazwa_gracza[id]);
pod
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, naszanazwa);
dalej pod
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<1600)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
dajemy
}
case 4:
{
if(naszanazwa_gracza[id]<1600)
naszanazwa_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom naszej statystyki osiagniety");
}
w public ResetujPunkty(id)
dodajemy na koniec
naszanazwa_gracza[id] = 0;
w public ZapiszDane
szukamy
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
i zmieniamy na
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);
to samo w public WczytajDane(id, klasa)
z
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
na
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);
jeszcze w public SprawdzPoziom(id)
zmieniamy z
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-naszanazwa_gracza[id];
pod
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
dajemy
naszanazwa_gracza[id] = str_to_num(x);
w miejsce x wpisujemy np. tak jak w kondycji zwinnoscgracza
szukamy
public client_connect(id)
i pod
kondycja_gracza[id] = 0;
dajemy
naszanazwa_gracza[id] =0;
teraz coś trudniejszego ;]
szukamy
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
i pod tym dodajemy np. jeżeli chcemy, żeby nasza statystyka dawała szybkość
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(naszanazwa_gracza[id]*1.3);
szukamy new wytrzymalosc_gracza[33];
i dodajmeny pod tym
new naszanazwa_gracza[33];
_______________________
A teraz jak zrobić by statystyka dawała inny power
pod
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
dajemy
np.
ilosc_skokow_gracza[id] = (naszanazwa_gracza[id]*1);
nasza statystyka będzie dawać skoki ;]
prawda, że proste i tak robimy z innymi. ;]
no i to było by na tyle ;]
© 2010 By ShoWmaN - ZAKAZ KOPIOWANIA!!!
#283574 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++
Napisane przez DarkGL
w 16.08.2011 11:03
Dlaczego notepad++ ?
Jest kilka powodów :
- Nie muli przy 8k linijek (tak jak np. amxx-studio)
- Pozwala używać polskich znaków bez żadnego include
- Wygodny
- Posiada wiele przydatnych funkcji
- Instalacja programu↵
- Ustawianie stylu↵
- Kolory składni na standardowym stylu↵
- Styl do programowania↵
- Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio↵
- Powiązanie plików *.sma i *.inc↵
- TextFX Auto poprawianie tabulacji↵
- Kompilacja pluginów↵
- Auto podpowiadanie składni↵
- Używane polskich znaków↵
Instalacja programu: ⇑
- Na początek musimy oczywiście ściągnąć notepad++
Oficjalna strona programu
obecnie najnowsza wersja to v5.9.3
proponuje ściągnąć
Notepad++ v5.9.3 Installer
- Instalacja jest bardzo prosta jedynie należy uważać aby
podczas instalacji ta opcja była odznaczona
Styl: ⇑
Standardowy styl notepad++ dla mnie średnio nadaje się do programowania pokaże jak go zmienić

- W górnym menu programu wybieramy ustawienia a potem konfigurator stylów
- W nowym oknie możemy wybrać jeden z dostępnych styli
Kolory składni na standardowym stylu: ⇑
Jeśli chcemy pisać na standardowym stylu notepad++ możemy wgrać 1 plik dzięki któremu składnia będzie kolorowana wygląda to tak

- Ściągamy ten plik
userDefineLang.rar 5,94 KB 2654 Ilość pobrań
- W eksploratorze windows wpisujemy
%appdata%\Notepad++
- Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
Styl do programowania: ⇑
- Ściągamy ten plik
pawnIntegrated.rar 20,71 KB 3666 Ilość pobrań
- W eksploratorze windows wpisujemy
%appdata%\Notepad++
- Kopiujemy 2 pliki z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył ma to wyglądać tak
- Tak wygląda plik sma po otwarciu
według mnie dużo czytelniej
Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio: ⇑
Dla osób które przyzwyczaiły się do AMXX Studio / Pawn Studio polecam ten styl kolory są te same jak w tych programach ;]
- Ściągamy ten plik
userDefineLang.zip 15,53 KB 1225 Ilość pobrań
- W eksploratorze windows wpisujemy
%appdata%\Notepad++
- Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
Wygląda to tak
Powiązanie plików: ⇑
- Włączamy teraz notepad++ z górnego menu wybieramy Ustawienia->Preferencje potem wybieramy zakładkę Powiązanie plików wybieramy customize następnie dodajemy pliki sma i inc o tak
- Punkt dla osób które podczas robienia rzeczy w podpunkcie wyżej miały zainstalowane na komputerze AMXX Studio lub PAWN Studio
- Wchodzimy w panel sterowania
- Przełączamy do widoku klasycznego
- Klikamy dwa razy na "opcje folderów"
- W nowym oknie wybieramy zakładkę "Typy plików"
- Znajdujemy rozszerzenie .sma i klikamy zamień (jeśli nie znajdziemy to po prostu klikamy nowy i dodajemy
)
- Znajdujemy na liście notepad++ i klikamy ok
- Powtarzamy dwa punkty powyżej dla rozszerzenia .inc (zamiast sma szukamy inc
)
TextFX Auto poprawianie tabulacji: ⇑
W AMXX Studio i Pawn Studio mieliśmy bardzo przydatną funkcje poprawiania tabulacji kodu (tools->indenter) w notepad++ też możemy ją mieć i to nawet lepiej działającą.
- Wchodzimy tutaj
- W zakładce "Available" znajdujemy "TextFX Characters" i instalujemy
będzie potrzebny restart notepad++
- Po restarcie w górnym menu widzimy nową zakładkę "TextFX" ma ona bardzo wiele opcji (polecam się pobawić
) ale interesuje nas tylko jedna "Reindent C++ code" która jest w "TextFX Edit" jej użycie mając otwarty plik sma powoduje uporządkowanie kodu.
Przed:
Po:
Kompilacja pluginów: ⇑
Notepad++ pozwala też na ustawienie sobie kompilacji pluginu pod klawisz

- Wchodzimy tutaj
- W zakładce "Available" znajdujemy "NppExec" i instalujemy
będzie potrzebny restart notepad++
- Po restarcie wchodzimy w opcje Pluginy -> NppExec -> Execute
- W oknie które nam się pojawi wklejamy taki kod
cd $(CURRENT_DIRECTORY) "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" "$(FILE_NAME)"
oczywiście zamiast "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" podajemy własną ścieżkę do pliku amxxpc.exe
radzę poczytać o kompilacji lokalnej http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
Klikamy save i nadajemy nazwę "AMXX Compiler"
- Wchodzimy teraz w Pluginy -> NppExec -> Advanced Options
- Pokaże się nam nowe okno w Item Name wpisujemy "AMXX Compiler"
a w Associated Scripts wybieramy AMXX Compiler (chyba że ustawiliśmy inna nazwę w punkcie wyżej)
- Klikamy Add/Modify i OK
- Restartujemy Notepad++
- Po restarcie wchodzimy w Ustawienia -> Skróty Klawiszowe
- W zakładce Plugin commands znajdujemy AMXX Compiler i klikamy na niego 2 razy
- Otworzy się nam nowe okno w którym ustawiamy pod jakim klawiszem mamy kompilacje ja wybrałem F9
możemy oczywiście jaki chcemy
- Klikamy OK a potem Close i to wszystko kompilacja jest już pod wybranym klawiszem
Auto podpowiadanie składni: ⇑
- Ściągamy ten plik
autocomplete.rar 36,76 KB 1687 Ilość pobrań
- Wchodzimy do
Program Files\Notepad++\plugins\APIs
i kopiujemy do tego folderu rozpakowane pliki ze ściągniętego archiwum
- Otwieramy Notepad++. Ustawienia -> Preferencje -> Zakładka Kopia/Auto-uzupełnianie
- Zaznaczamy "Włącz auto-uzupełnianie" możemy też zaznaczyć podpowiadanie parametrów funkcji , w prawym górnym rogu widzimy od ... znaków podajemy tutaj liczbę znaków od kiedy notepad++ ma podpowiadać nazwę
U mnie wygląda to tak
- Po ustawieniu wszystkiego klikamy Zamknij gotowe
!
A tak wygląda podpowiadanie nazwy funkcji
Używane polskich znaków: ⇑
Aby używać polskich znaków w pluginie należy
- Otworzyć plik sma
- W górnym menu wybrać zakładkę Format
- Wybrać "Koduj w UTF-8 (bez BOM)" lub "Konwertuj na format UTF-8 bez BOM"
- Zapisać plik i to tyle kompilujemy normalnie.
#273348 Poprawna pisownia
Napisane przez Hiroshima
w 24.07.2011 15:26
Od jakiegoś czasu zbierałem się, żeby napisać ten temat.
Otóż mam pewną propozycję (mogę nawet się tym zająć; zrobić listę słów błędnie pisanych przez użytkowników i dodać obok propozycje zamieniania ich przez plugin od badwords, ponieważ modyfikacja, która automatycznie poprawia takie blędy do silnika IPB chyba nie istnieje)
Tak czy owak, mogę zrobić listę tych słów i wkleić w tym temacie/wyslać adminowi na PW aby w ACP pododawał te słowa.
przykładowo jak niektórzy piszą:
zamieniałoby się nahasło
hasło
Coraz więcej jest użytkowników, których lenistwo sięga już zenitu, którzy potrafią ignorować podreślanie błędów przez firefoxa, tłumacząc się dysleksją, dysgrafią, etc - TO NIE JEST CHOROBA; to po prostu zwykłe lenistwo oraz odporność na wiedzę i nie powinno być to akceptowane przez moderatorów/administrację tego forum...
Gdy czytam niektóre posty to po prostu ręce opadają... Nie jestem jakimś stróżem poprawnej pisowni, sam nie używam niekiedy polskich znaków; ale staram się pisać nie popełniając błędów ortograficznych.
Dlaczego administrację powinno to interesować? A no dlatego, że np takie google nie wyłapie w wynikach wyszukiwania "nie działac mi hasło do admina" lub "nie moge włączyć serwera", itp, etc. i nie przekieruje poszukiwacza do tej strony.
Wypowiedzcie się, jeśli admini są na tak, zabieram się za robienie listy badwords.
#280544 Autoresponder/Advertiser - advanced version
Napisane przez sebul
w 09.08.2011 23:27

Plugin co jakiś czas (ustawiany cvarami) wyświetla na chacie różne reklamy, informacje, itp. Jest to przeróbka istniejącego już pluginu, ale ta wersja przepisana jest na nowo, działa na dynamicznej tablicy array (dlatego też kod jest dużo krótszy) oraz ma więcej opcji. Reklamy można ustawić tak, aby wyświetlały się one na konkretnych mapach, mapach z określonym prefixem (np. de, cs, itp.), od określonej ilości graczy (znajdujących się na serwerze), do określonej ilości graczy, czy też w określonych godzinach. Opcje te można ze sobą łączyć, np. "na y mapie" z "od x ilości graczy", "na mapie o prefixie y" z "do x ilości graczy" oraz "od x do y godziny", itp. Nie zalecane jest łączenie ze sobą opcji "na y mapie" z "na mapie o prefixie y" oraz "od x ilości graczy" z "do x ilości graczy".
Reklamy można "kolorować" poprzez tagi ([normal], [team], [green]) oraz został dodany tag ([.you]), dzięki któremu możemy w reklamie wyświetlić nick gracza oglądającego reklamę.
Przykładowe reklamy znajdują się już w "advertisements.ini".
Normalna [green]reklama wyswietlana zawsze [team][you][normal], idz sobie... @czit~Ktos napisal wyraz, [green]w ktorym znajduje sie slowo [team]"czit" %map aim_map%~Gramy mape [team]aim_map %prefix de%~Gramy mape z prefixem [team]de %min_players 4%~Jest nas [team]wiecej[normal] na serwerze niz 3 %max_players 5%~Jest nas [team]mniej[normal] na serwerze niz 6. [green][you][normal] zapros znajomych na serwer! %time 10-11%~Mamy [green]godzine [team]10 %prefix de%~@mama~[green]Ktos napisal mama [normal]na mapie z prefixem [team]de %map de_dust%min_players 4%~Jest nas [team]wiecej[normal] niz 3 na mapie de_dust %prefix cs%max_players 5%~Jest nas [team]mniej[normal] niz 6 na mapie z prefixem [team]cs. [green][you][normal] zapros znajomych na serwer! %max_players 4%time 22-4%~Jest nas [team]mniej[normal] niz 5 i mamy godzine pomiedzy 22 a 4 w [team]nocy %map de_aztec%max_players 5%~@aim~Na mapie [team]de_aztec [normal]gdy jest mniej niz 6 graczy [green]nie ma aimow %prefix aim%min_players 5%time 19-0%~Gramy mape z prefixem [team]aim[normal], jest nas wiecej niz 4 oraz mamy godzine pomiedzy [green]19 a 12 w nocy
UWAGA!! 20.04.2013
Ważna aktualizacja pluginu, która eliminuje możliwość wyłączenia się serwera przy ustawieniu zbyt długiej wiadomości, do tego kod pluginu został "odświeżony".



ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał ad_rand_min "40" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami ad_rand_max "60" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami

Standardowa.




#209859 Death Smoke Effect v0.3
Napisane przez Abes Mapper
w 27.01.2011 12:05
by Pastout

Plugin tworzy chmurę dymu (kolorową, zależy od cvaru) po śmierci gracza w miejscu gdzie zginął.

deathsmoke_enable 1 // włącz(1) / wyłącz(0) plugin deathsmoke_size 100 // wielkość dymu ( 20=male || 100=duze ) deathsmoke_sound 1 // włącz(1) / wyłącz(0) dźwięki deathsmoke_color 1 // kolor dymu ( 0=taki szary/siwy (screenshot) || 1=kolor według drużyny (screenshot) || 2=czerwony || 3=niebieski || 4=losowy ) deathsmoke_team 0 // tylko dla danej drużyny ( 0=wszyscy || 1=CT || 2=T || 3=SPEC ) deathsmoke_adminsonly 0 // tylko admini mają ten efekt ( 0=każdy gracz || 1=tylko admini ) deathsmoke_time 15.0 // jak długo unosi się/po jakim czasie znika dym ( 1.0=szybko || 15.0=wolno )

Fakemeta
Cstrike
Engine

Standardowa [ Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ]
sprites.zip wiadomo gdzie wypakować




Załączone pliki
-
DeathSmokeEffect_v3.sma 5,24 KB 503 Ilość pobrań
DeathSmokeEffect_v3.amxx
-
DeathSmokeEffect_v3.amxx 5,85 KB 75 Ilość pobrań
-
sprites.zip 7,38 KB 509 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: GLobaL
- Regulamin