Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ziebaxd - zdjęcie

Ziebaxd

Rejestracja: 25.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2012 17:41
-----

Moje posty

W temacie: Serwer się wyłącza / restartuje COD MOD

08.04.2012 10:18

podmień public CurWeapon na
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(bron, weaponname, 21);
ham_strip_weapon(id, weaponname);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}
Sprawdź czy w plugin_ini masz
 register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
Jeśli żadna z tych opcji nie zadziałą to daj sma swoje cod'a

W temacie: Serwer się wyłącza / restartuje COD MOD

07.04.2012 07:59

L 04/05/2012 - 06:34:11: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 775)
Wydaję mi sie, że błąd leży tu. Sprawdź swój cod mod czy masz tam wszystko w CurWeapon dobrze ;)

W temacie: Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

06.04.2012 21:37

Aha ;P Wziełem to za błąd zobaczyłem komende /item a tam późnej pomoc lekki szok :D

W temacie: Poprawa klas

06.04.2012 21:31

Zobacz wyszkolonego snajpera
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Wyszkolony Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ZiebaxD");
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

W temacie: Errory w pluginie Bank.

06.04.2012 21:19

04/02/2012 - 23:05:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_flags") Plugin nie może znaleść tego natywu w twoim Cod Modzie i dlatego być może nie działą daj. Bawiłeś się natywami w sensie zmieniałeś coś usuwałeś. Jak tak to spróboj surową wersję wgrać i zobacz czy tak zadziała. Z tym pluginem jest wszystko ok błędy masz tak jak pisałem wyżej w głownym pluginie(silniku).