Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

qarles - zdjęcie

qarles

Rejestracja: 16.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2011 18:09
-----

Moje posty

W temacie: Zoom jak w AUG

21.01.2011 18:03

Ja dodaje to w pliku qtm_codmod.sma:

public client_PreThink (id)
{
new button2 = get_user_button(id);
new weapon = get_user_weapon(id)
	if (button2 && IN_ATTACK2 && klasa_gracza[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) && IN_ATTACK2)){
		if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}
}
I w ten sposób to dziala tylko jest maly problem, a mianowicie zoom mi sie daje przy wcisnieciu obojetnie jakiego klawisza tzn. jak klkne np w zeby isc do przodu to jak raz klikne to jest zoom jak znowu nacisne w to oddala i tak przy kazdym przycisku... jak to zmienic zeby bylo tylko na PPM??

Dodano 21 styczeń 2011 - 20:57:
Problem rozwiazany. Działający kod:

public client_PreThink (id)
{
new button2 = get_user_button(id);
new weapon = get_user_weapon(id)
	if (button2 & IN_ATTACK2 && klasa_gracza[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
		if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}
}

W temacie: MOTD i opis przedmiotu

20.01.2011 15:34

Bardzo fajnie tylko skad plik opisprzedmiotu.txt bedzie wiedzial jaki przedmiot w danym momencie ma gracz?? Własnie o to chodzi ze w amxxx trzeba jeszcze cos ustawic zeby normalnie tak jak chcial do czatu wykryl ale potem otworzyl opis danego i tak wtedy jak pisal xyz? bedzie trzeba zrobic dla kazdego przedmiotu txt

Dodano 20 styczeń 2011 - 15:37:
mozna by tu bylo tak zrobic??

public opisprzedmiotu(id)
{
show_motd(id,"opisprzedmiotu.txt","Opis Przedmiotu");
}

tylko wtedy musialbym dodac jakies warunki if(i tutaj on zeby wykrywal jaki przedmiot jesli np. kamizelka to show_motd(id,"kamizelka.txt","kamizelka");

W temacie: Frakcje

17.01.2011 20:14

To sie podziel jak zrobic frakcje do nowego coda??