Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Elninio9999 - zdjęcie

Elninio9999

Rejestracja: 16.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.08.2011 07:29
-----

Moje posty

W temacie: Avatara w CS :(

11.02.2011 13:11

Spróbuje :) Później powiem wam czy mi sie udało

Dodano 11 luty 2011 - 15:41:
Niestety nic nie Pomogło :( jakieś inne propozycje??

W temacie: Uber_sounds

04.02.2011 17:30

Niektóre dzwięki z UnrealTournament 3 xD.Dzx

W temacie: Tymczasowy admin / slot

23.01.2011 19:23

Przydatny plugin łap Dołączona grafika :-)

W temacie: Rozgrzewka + losowa muzyka + grawitacja + noże

22.01.2011 21:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "SimpleRestart"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new g_numbers[][]={
"", "one", "two", "three", "four", "five",
"six", "seven", "eight", "nine", "ten"
}

new g_status=0;
new g_StartTime, g_RestartTime;
new gcvarTime, gcvarGrav;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("TextMsg", "game_comm", "a", "2&#Game_C");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon","be","1=1");
gcvarTime=register_cvar("amx_restart_time","40");
gcvarGrav=register_cvar("amx_restart_gravity","300","300");
}

{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/r1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/r2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/r3.mp3")
}
}

public game_comm(){
g_status=-1;
}
public eventRoundInit(){
if(g_status==-1)
restartBegin();
else if(g_status==2){
server_cmd("sv_gravity 800");
g_status=0;
}
}
public eventCurWeapon(id){
if(g_status==1)
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}
restartBegin(){
g_status=1;
g_StartTime=get_systime();
g_RestartTime=get_pcvar_num(gcvarTime);
server_cmd("sv_gravity %d",get_pcvar_num(gcvarGrav));
set_task(1.0, "restartCountDown", 1, _, _, "a", g_RestartTime);
}
showTimeLeft(iTime){
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.1, 0,0.0,1.0,0.0,0.5);
show_hudmessage(0, "Runda rozgrzewkowa^n%d sek do konca",iTime);
}
public restartCountDown(){
new iTimeLeft=g_RestartTime+g_StartTime-get_systime();
if(iTimeLeft==1){
g_status=2;
server_cmd("sv_restartround 1");
}
if(iTimeLeft>0 && iTimeLeft<11){
showTimeLeft(iTimeLeft);
client_cmd(0, "speak %s",g_numbers[iTimeLeft]);
}
else if(iTimeLeft==40||
iTimeLeft==30||
iTimeLeft==15)
showTimeLeft(iTimeLeft);

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/r1.mp3")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
precache_sound("misc/r2.mp3")
precache_sound("misc/r3.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

###########################################################################################
Jest tu błąd wiec nie da się skompilować nie znam sie za dobrze na scripting i nie umiem poprawić ale wiem że

gcvarGrav=register_cvar("amx_restart_gravity","300");

powinno być zmienione na

gcvarGrav=register_cvar("sv_gravity","300");

W temacie: Po skoku nie zatrzymujemy się

22.01.2011 20:51

Że jak trzymasz spacje to ciagle skacze??

Dodano 22 styczeń 2011 - 20:55:
Sprawdz te posty
Nie zatrzymywanie się po skoku? - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Po skoku zatrzymuje się w miejscu. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Ale chyba ten
Zwolnienie po skoku. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Jak pomogłem daj +

Dodano 22 styczeń 2011 - 20:56:
Sprawdz jeszcze to

Dodano 22 styczeń 2011 - 20:57:
: