Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maty16 - zdjęcie

Maty16

Rejestracja: 15.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.01.2011 21:00
-----

Moje posty

W temacie: Przerabianie klasy na premium

15.01.2011 13:01

b0niek

Własnie problem w tym że nawet ten zmeiniony przez ciebie plik wkleilem i nie działa , norlamalnie moge wybrać klase nie majac zadnej flagi.

W temacie: Przerabianie klasy na premium

15.01.2011 11:41

WITAM !
Mam pytanie czy ktoś mógł by przerobić mi klase KUCACZ na klase premium ?? Próbowałem wiele razy według instrukcji i nic. Niżej zamieszczam dane pliku sma klasy.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}