Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HaDeS From HELL - zdjęcie

HaDeS From HELL

Rejestracja: 14.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2021 22:52
*****

#571500 [Dokumentacja Mobilna] AllDoc + biblioteki AmxX

Napisane przez dasiek w 14.09.2013 16:12

WITAM!

Ostatnio dosyć mi się nudziło i postanowiłem wrócić do dawnej "miłości" jaką jest programowanie pod urządzenia mobilne z Androidem.

Wynikiem tego jest aplikacja

AllDoc 

czyli Aplikacja dzięki której można mieć zawsze przy sobie dokumentacje dowolnego języka programowania. 

Wersja AmxX.pl -> Dodano do paczki biblioteki AmxX

shot_000003.png shot_000005.png shot_000006.png

Wymagania


*Android 2.1+

*Karta SD

 

Instalacja Aplikacji


W telefonie (Jeśli wyłączone) - wejdź w ustawienia -> Ustawienia aplikacji/Aplikacje -> Zaznacz "Nieznane źródła"

-Pobierz plik - Załączony plik  ALLDOC_AMXX.zip   291,91 KB  309 Ilość pobrań

-Wrzuć plik apk z paczki z załącznika na kartę pamięci

-Menedżerem plików zlokalizuj aplikacje i zainstaluj ją.

Instalacja Bibliotek


-wrzuć pliki z folderu Libs z pobranej paczki na kartę SD do folderu alldoc (jeśli folderu nie ma utworz go bądź odpal aplikacje - utworzy się automatycznie)

-Naciśnij fizyczny klawisz "menu" w telefonie i wybierz Dodaj

-Wybierz interesującą Cię bibliotekę

-Poczekaj chwilę. Aplikacja odświeży listę bibliotek gdy instalacja zostanie zakończona. 

Usuwanie Bibliotek


-Naciśnij funkcyjny klawisz "menu" w telefonie i wybierz Usuń

-Wybierz bibliotekę do usunięcia 

-Poczekaj chwilę. Aplikacja odświeży listę bibliotek gdy usuwanie zostanie zakończone. 

Biblioteki w Paczce


-amxmodx

-fakemeta

-codmod

-cstrike

-fun

-engine

-hamsandwich

-nvault

APLIKACJA BĘDZIE ROZWIJANA

Obecnie jej wygląd nie powala więc będzie do poprawki , poza tym - mam kilka pomysłów na rozszerzenie  

Podziękowania

Dla Benio101 i GwynBleidD za API dokumentacji. :)

 

Pytania? Pomysły? Problemy? Pisz!: )


  • +
  • -
  • 34


#494198 Generator Broni Niestandardowych

Napisane przez Fili:P w 27.12.2012 09:43

Przedstawiam prosty generator broni niestandardowych. Pisałem go jedynie 2 dni, bo przecież nie ma wiele opcji.
Link do niego: Weapon Creator by Fili:P
Serdecznie, jak można zauważyć po linku, dziękuję beniowi za użyczenie hostingu. Jeżeli coś nie tak z generatorem proszę śmiało pisać pozdrawiam.

Nie można podmieniać AK47, ponieważ nie można zmieniać jego sprite.
Nie można na raz dać graczowi 2 broni, które podmieniają 1 broń.
Wygenerowany kod udostępnia 2 natywy, których nazwy sami ustawiamy. Pierwszy natyw daje nam broń, a drugi ją zabiera.
Pliki potrzebne do stworzenia nowej broni:
  • Model P
  • Model V
  • Model W
  • Sprite z niewybraną bronią.
  • Sprite z wybraną bronią ( można podać ten sam plik do tych 2 )
  • Plik z konfiguracją sprite. Więcej na ten temat: http://forums.allied...ad.php?t=175632

  • +
  • -
  • 16


#566177 Dobry sposób na blokadę ataku

Napisane przez d0naciak w 22.08.2013 19:01

Witam.

Niżej macie kod przy którym łatwo zatrzymać atak a także dodać od siebie parę bajerów typu rakiety itp. (na razie jest dodana tylko animacja dla glock'a, taki ala "fejk szot") :)

Do rzeczy, niżej macie kod, blokuje on pierwszorzędny atak, tzn. że nie zablokuje "prawego" ataku z noża, ale to dodam wkrótce ;)

 

Brawa dla G[o]Q za wykrycie można powiedzieć buga, po którym kod (wg. mnie) musiał wyglądać inaczej.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const g_iBlockedWeaponId = CSW_GLOCK18; //Id broni do zablokowania
new const g_szBlockedWeaponName[] = "weapon_glock18"; //Nazwa broni do zablokowania
new const Float:g_fAttackTime = 1.1; //Czas ataku (tzn. po ilu sekundach od zaatakowania, mozna atakowac znowu :))

new Float:g_fTimeToNextPlayerAttack[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin("Fejk szot", "0.1", "d0naciak");
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart_Post", 1);
    
    RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szBlockedWeaponName, "fw_ItemDeploy_Post", 1);
    
}

public fw_CmdStart_Post(id, iUc)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(id) != g_iBlockedWeaponId)
        return FMRES_IGNORED;
    
    static iButtons, iOldButtons;
    
    iButtons = get_uc(iUc, UC_Buttons);
    iOldButtons = pev(id, pev_oldbuttons);
    
    if(iButtons & IN_ATTACK && !(iOldButtons & IN_ATTACK))
    {
        if(get_gametime() < g_fTimeToNextPlayerAttack[id])
            return FMRES_IGNORED;
                                                //Co sie ma zdarzyc po ataku?
        client_print(id, print_center, "ATAK!") //Tutaj atakujacy dostanie wiadomosc: ATAK!
        g_fTimeToNextPlayerAttack[id] = get_gametime() + g_fAttackTime;
    }
        
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public fw_ItemDeploy_Post(iEnt)
    set_pdata_float(iEnt, 46, 999.0, 4);

  • +
  • -
  • 6


#547664 Czas Online

Napisane przez Misiaczek ;c w 05.06.2013 08:46

Czas Online v2.1.0
by MisieQ & byCZUS
 

Opis



 
Witajcie ;)
 
Wraz z byCZUS prezentujemy wam Czas Online Adminów oraz Graczy na serwerze :)
 
Co plugin robi?
Zlicza czas jaki admin/gracz spędza na serwerze i zapisuje to do bazy danych, dodatkowo zapisuje sie pierwsze połączenie admina/gracza z serwerem jak i kiedy ostatnio grał ;)
 

Konfiguracja



Całą konfiguracje zmieniamy w pliku sma 
 
Konfiguracja danych do połączenia z MySQL
 

new sqlConfig[ ][ ] = {
	"localhost",
	"root",
	"",
	"database"
}

Instalacja



 
AMXX
Instalacja Pluginów AMXX
 
PHP:
Skrypt PHP wgrywamy normalnie na serwer www i uzupełniamy dane w pliku config.php
 

Demo



Czas Online Demo
 

Lista Zmian



2.1.0

  • Lekka poprawka zapytania SQL (Podziękowanie dla [/size]GwynBleidD
  • Wieksza korekta znaków w SQL_PrepareString
  • Dodanie Headera i Fotera w statach WWW
  • Usunięto różnice w zapisie godziny mędzy serwerem BD a serwerem Gry
  • Dodano sprawdzanie HLTV i Botów

2.0.0

  • Zmieniona nazwa Pluginu
  • Napisany od nowa plugin (byCZUS)
  • Napisany od nowa interfejs www

1.2.3

  • Poprawka zliczania czasu online :P
  • Poprawka numeracji w SMA :P

1.2.2

  • Poprawka SMA pluginu :) już erroru nie ma ;P

1.2.1

  • Poprawka pliku srodek.php (Paginacji dokładnie)

1.2:

  • Dodanie #define FLAGA
  • Poprawka zapytania SQL
  • Przepisanie skryptu PHP

1.1:

  • Poprawki błędów z SQL

1.0:

  • Napisanie pluginu ;)

Pobieranie



Wersja 2.1.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,7 KB  1583 Ilość pobrań

 
Wersja 2.0.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,91 KB  507 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 58


#501770 [ROZWIĄZANE] wychwycenie aktywnego menu ?

Napisane przez DarkGL w 15.01.2013 17:46

przyda ci się funkcja player_menu_info
  • +
  • -
  • 1


#501774 [ROZWIĄZANE] wychwycenie aktywnego menu ?

Napisane przez MarWit w 15.01.2013 17:51

przyda ci się funkcja player_menu_info


bądź też get_user_menu
  • +
  • -
  • 1


#455871 VIP Generator

Napisane przez Gość w 05.09.2012 19:14

Szukałeś dla siebie pluginu VIPa, ale nie znalazłeś? A może czegoś Ci zawsze brakowało?
Od teraz możesz zapomnieć o takim problemie! VIP Generator zadebiutował na AMXX.pl

W związku z dużym zainteresowaniem pluginami "VIP"
Przygotowaliśmy dla Was obiecany
:arrow: Vip Generator

Wygeneruj sobie plugin VIP według własnych upodobań.
Dziesiątki ustawień, zarówno zwykłych, jak i warunkowych.

Macie jakieś propozycje, a może brakuje Wam istotnych ustawień?
Piszcie śmiało, a postaramy się dodać kolejne opcje do generatora.

Mam nadzieję, że generator przyniesie pożytek ;)

PS Generator dostępny jest także w głównym, górnym Menu
poprzez wybranie Dodatki → Dodatki AMXX → Generator VIP


#392353 [Perk] Increase Jump

Napisane przez Fili:P w 06.04.2012 10:51

Dołączona grafika
Cześć, przedstawiam wam perk mojego autorstwa, dzięki któremu wyżej skaczemy (nie grawitacja tylko velocity[2]), podczas skoku ciągnie się za nami trail i dostajemy lekkiej raczej małowidocznej modyfikacji punchangle. Serdecznie zachęcam do pobierania.
http://www.youtube.com/watch?v=06hao0J-zJ0&context=C43dd342ADvjVQa1PpcFNxeD1SiWeZSxPx8e9TKf6-fKGazgd_B3s=
Dołączona grafika
Załączony plik  codperk_increasejump.sma   1,95 KB  225 Ilość pobrań
  codperk_increasejump.amxx
  • +
  • -
  • 13


#375678 plugin na blokowanie reklam typu ip i www na sayu.

Napisane przez Maniek974 w 05.03.2012 14:45

Proszę bardzo

CVAR'y:
ip_banviolators 0 // 1 - banowanie, 0 - sama podmiana tekstu
ip_banminutes 10 // czas BAN'a w minutach, 0 = perm.


W pliku sma odszukaj this server rock i zmien na swoje.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#373803 Regeneracja HP

Napisane przez A może sma? w 02.03.2012 00:06

@Szybcior: Jaka łata? To generalnie cały czas regeneruje życie, nie zależnie od tego czy strzelasz, kucasz, s***z, czy też bijesz swojego ;D
  • +
  • -
  • 1


#368719 [ROZWIĄZANE] plugin/kod który wyświetla status Vip w tabeli dla ct i tt

Napisane przez Pietras11 w 21.02.2012 21:57

http://amxx.pl/topic...2-vip-w-tabeli/ zobacz tu:)
  • +
  • -
  • 1


#367639 Godzina w HUD

Napisane przez Bloody_ w 19.02.2012 21:11

Szukamy:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zaczynamy ;>

dodajemy:
new Time[9]


Teraz zamieniamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na:
get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


a cały publiczek będzie wyglądał tak:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Time[9]

get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Poradnik by BloodMan
Copyright© 2005-2010 Wszelkie prawa zastrzeżone. :google:
  • +
  • -
  • 24


#367423 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu /przelew

Napisane przez Kamil17 w 19.02.2012 15:40

To jest ten 1 plugin : http://amxx.pl/topic...-cash-transfer/
2 Plugin co do tego pluginu może ci się nie spodoba ale Łap : http://amxx.pl/topic...108#entry285108


#360085 Zaawansowany system dodatkowego expa

Napisane przez Hleb w 07.02.2012 17:13

Dołączona grafika

Przedstawiam wam dodatek: Zaawansowany system dodatkowego expa

Jest to wersja rozwojowa pluginu
[CoD Nowy] Dodawkowy exp - AMXX.pl: Support AMX Mod X by byCZUS

W mojej wersji można otrzymać exp za:

-podłożenie bomby
-podłożenie bomby przez team
-wybuch bomby
-rozbrojenie bomby
-rozbrojenie bomby przez team
-"dotknięcie" hosta
-uratowanie hosta
-uratowanie wszystkich hostów
-zabicie hostów (wartość expa na -)
-obrona BombSide'ów (czy jak kto woli BombSite'ów)
-Niedopuszczenie do uwolnienia hostów

Dołączona grafika

cod_bombxp -> doświadczenie za podłożenie/rozbrojenie Paki (domyślnie 100)
cod_team_bombxp -> doświadczenie dla teamu za podłożenie/rozbrojenie Paki przez jego członka (domyślnie 25)
cod_explode_bombxp -> doświadczenie za wybuch Paki (domyślnie 30)
cod_touch_hostxp -> doświadczenie za "dotknięcie" hosta (domyślnie 10)
cod_hostxp -> doświadczenie za uratowanie (+)/ zabicie (-) hosta (domyślnie 40)
cod_team_hostxp -> Doświadczenie dla teamu za uwolnienie hostów przez członka/członków teamu (domyślnie 75)
cod_all_hostxp -> Doświadczenie za uwolnienie WSZYSTKICH hostów (domyślnie 150)
cod_targetxp -> Doświadczenie za obronę BSa (CT na mapie de_) oraz niedopuszczenie do uwolnienia hostów (TT na mapie cs_) (domyślnie 75)

WAŻNE:

Jeżeli NIE CHCESZ niektórych dodatków expa, interesuje Cię to:

#define HOST_TOUCH // "Dotknięcie" hosta
#define HOST_KILL // Zabicie hosta
#define HOST_RESCUE // Uwolnienie Hosta
#define HOST_ALL_RESCUE // Uwolnienie ALL hostów
#define BOMB_DEFUSE // Rozbrojenie Paki
#define BOMB_PLANT // Podłożenie Paki
#define BOMB_EXPLODE // Wybuch Paki
#define TARGET_SAVE // Obrona BS'a
#define HOST_NOT_RESCUE // Nieuwolnienie hostów


Wystarczy, że przy któryms z define'ów dodasz "//" np "//#define HOST_TOUCH"
w tym przypadku nie będzie expa za "Dotknięcie" Hostów

Nie przejmujcie się Warnami przy kompilacji, blokowawszy dodatki expa, spowodowane są zadeklarowaniem, lecz nie używaniem zmiennych.

Plugin był dziś testowany przez 3 godziny, nie wykryto zadnych błędow, lecz jeżeli mimo wszystko błędy wystąpiły, proszę pisać.

//v 1.0.0

Wydanie Pluginu

Dołączona grafika
AMXX: Załączony plik  cod_advancedxp.amxx   8,43 KB  15 Ilość pobrań

SMA: Załączony plik  cod_advancedxp.sma   7,7 KB  766 Ilość pobrań
  cod_advancedxp.amxx
  • +
  • -
  • 24


#283574 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez DarkGL w 16.08.2011 11:03

Notepad++ Przygotowanie stanowiska pracy

Dlaczego notepad++ ?
Jest kilka powodów :
  • Nie muli przy 8k linijek (tak jak np. amxx-studio)
  • Pozwala używać polskich znaków bez żadnego include
  • Wygodny
  • Posiada wiele przydatnych funkcji


Instalacja programu:
  • Na początek musimy oczywiście ściągnąć notepad++

    Oficjalna strona programu
    obecnie najnowsza wersja to v5.9.3
    proponuje ściągnąć
    Notepad++ v5.9.3 Installer
  • Instalacja jest bardzo prosta jedynie należy uważać aby

    podczas instalacji ta opcja była odznaczona
    opcja.JPG


Styl:

Standardowy styl notepad++ dla mnie średnio nadaje się do programowania pokaże jak go zmienić Dołączona grafika
  • W górnym menu programu wybieramy ustawienia a potem konfigurator stylów
  • W nowym oknie możemy wybrać jeden z dostępnych styli

    opcja6.JPG


Kolory składni na standardowym stylu:

Jeśli chcemy pisać na standardowym stylu notepad++ możemy wgrać 1 plik dzięki któremu składnia będzie kolorowana wygląda to tak
skladnia.JPG
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.rar   5,94 KB  2629 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył

Styl do programowania:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  pawnIntegrated.rar   20,71 KB  3634 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 2 pliki z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył ma to wyglądać tak

    opcja3.JPG
  • Tak wygląda plik sma po otwarciu
    wygladstyl.JPG
    według mnie dużo czytelniej :)


Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio:
Dla osób które przyzwyczaiły się do AMXX Studio / Pawn Studio polecam ten styl kolory są te same jak w tych programach ;]
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.zip   15,53 KB  1205 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
    Wygląda to tak
    amxxstyl.JPG


Powiązanie plików:
  • Włączamy teraz notepad++ z górnego menu wybieramy Ustawienia->Preferencje potem wybieramy zakładkę Powiązanie plików wybieramy customize następnie dodajemy pliki sma i inc o tak

    opcja4.JPG
    opcja5.JPG
  • Punkt dla osób które podczas robienia rzeczy w podpunkcie wyżej miały zainstalowane na komputerze AMXX Studio lub PAWN Studio
  • Wchodzimy w panel sterowania

    opcja7.JPG
  • Przełączamy do widoku klasycznego



    opcja8.JPG
  • Klikamy dwa razy na "opcje folderów"
  • W nowym oknie wybieramy zakładkę "Typy plików"
  • Znajdujemy rozszerzenie .sma i klikamy zamień (jeśli nie znajdziemy to po prostu klikamy nowy i dodajemy ;) )



    opcja9.JPG
  • Znajdujemy na liście notepad++ i klikamy ok



    opcja10.JPG
  • Powtarzamy dwa punkty powyżej dla rozszerzenia .inc (zamiast sma szukamy inc Dołączona grafika )


TextFX Auto poprawianie tabulacji:

W AMXX Studio i Pawn Studio mieliśmy bardzo przydatną funkcje poprawiania tabulacji kodu (tools->indenter) w notepad++ też możemy ją mieć i to nawet lepiej działającą.
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "TextFX Characters" i instalujemy
    textfx.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie w górnym menu widzimy nową zakładkę "TextFX" ma ona bardzo wiele opcji (polecam się pobawić ;) ) ale interesuje nas tylko jedna "Reindent C++ code" która jest w "TextFX Edit" jej użycie mając otwarty plik sma powoduje uporządkowanie kodu.
    reindent.JPG
    Przed:
    przed.JPG
    Po:
    po.JPG


Kompilacja pluginów:

Notepad++ pozwala też na ustawienie sobie kompilacji pluginu pod klawisz :)
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "NppExec" i instalujemy
    nppexec.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w opcje Pluginy -> NppExec -> Execute
    execute.JPG
  • W oknie które nam się pojawi wklejamy taki kod
    cd $(CURRENT_DIRECTORY)
    			"E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" "$(FILE_NAME)"
    oczywiście zamiast "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" podajemy własną ścieżkę do pliku amxxpc.exe
    radzę poczytać o kompilacji lokalnej http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
    Klikamy save i nadajemy nazwę "AMXX Compiler"
  • Wchodzimy teraz w Pluginy -> NppExec -> Advanced Options
  • Pokaże się nam nowe okno w Item Name wpisujemy "AMXX Compiler"
    a w Associated Scripts wybieramy AMXX Compiler (chyba że ustawiliśmy inna nazwę w punkcie wyżej ;) )
  • Klikamy Add/Modify i OK
  • Restartujemy Notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w Ustawienia -> Skróty Klawiszowe
  • W zakładce Plugin commands znajdujemy AMXX Compiler i klikamy na niego 2 razy
    commands.JPG
  • Otworzy się nam nowe okno w którym ustawiamy pod jakim klawiszem mamy kompilacje ja wybrałem F9
    commands2.JPG
    możemy oczywiście jaki chcemy ;)
  • Klikamy OK a potem Close i to wszystko kompilacja jest już pod wybranym klawiszem



Auto podpowiadanie składni:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  autocomplete.rar   36,76 KB  1663 Ilość pobrań

  • Wchodzimy do
    Program Files\Notepad++\plugins\APIs
    i kopiujemy do tego folderu rozpakowane pliki ze ściągniętego archiwum
  • Otwieramy Notepad++. Ustawienia -> Preferencje -> Zakładka Kopia/Auto-uzupełnianie
  • Zaznaczamy "Włącz auto-uzupełnianie" możemy też zaznaczyć podpowiadanie parametrów funkcji , w prawym górnym rogu widzimy od ... znaków podajemy tutaj liczbę znaków od kiedy notepad++ ma podpowiadać nazwę
    U mnie wygląda to tak
    autouzu.JPG
  • Po ustawieniu wszystkiego klikamy Zamknij gotowe :) !
    A tak wygląda podpowiadanie nazwy funkcji
    autouzupel.JPG


Używane polskich znaków:
Aby używać polskich znaków w pluginie należy
  • Otworzyć plik sma
  • W górnym menu wybrać zakładkę Format
  • Wybrać "Koduj w UTF-8 (bez BOM)" lub "Konwertuj na format UTF-8 bez BOM"
  • Zapisać plik i to tyle kompilujemy normalnie.

  • +
  • -
  • 70