Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lifter - zdjęcie

Lifter

Rejestracja: 14.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.12.2011 23:06
-----

Moje tematy

Nowe moce dla ninjy, paladyna, łowcy i maga

08.12.2011 08:55

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić:
1. Na magu (podstawowa postać) chciałbym by był ognisty totem, który można użyć za pomocą bindu "ogien". Możemy totemów użyć tyle ile chcemy lecz co 60 sec.
2. Na ninjy, żeby zamiast na nożu ładowania szybkości byłby ładowany cichy chód.
3. Chciałbym by ninja mógł posiadać flesha.
4. Nekromanta by po ładowaniu się na nożu posiadał leczący totem (max 3 na rundę), lub gdy nekromanta jest w pobliżu odlecza graczy.
5. Jak zrobić by Łowca miał początkowo 1/7 szansy na natychmiastowe zabicie przeciwnika z HE i z każdym naładowaniem miał o 1 więcej szansy (max 1/3 szansy).
6. Jak zrobić by Paladyn miał 1/5 na krytyczne obrażenie (obrażenia*2).

@UP

[ROZWIĄZANE] Item Anty Archy

02.12.2011 16:34

Jak zrobić item Anty Archy?
Zrobiłem prawie wszystko w stronę itemu. Dodałem zmienne, case itemku, itp. Ale nie wiem jak to zrobić by działało. Chodzi o efekt:


public add_bonus_antyarchy(attacker_id,id,item)
{
if (player_b_antyarchy[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && item == player_b_gravity[id] && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id) || player_class[id] == Mag)
return PLUGIN_HANDLED
UTIL_Kill(attacker_id, id, "archy")

}

return PLUGIN_HANDLED
}