Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lifter - zdjęcie

Lifter

Rejestracja: 14.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.12.2011 23:06
-----

#329281 [ROZWIĄZANE] Item Anty Archy

Napisane przez KariiO w 02.12.2011 23:14

Jak zrobić item Anty Archy?
Zrobiłem prawie wszystko w stronę itemu. Dodałem zmienne, case itemku, itp. Ale nie wiem jak to zrobić by działało. Chodzi o efekt:


public add_bonus_antyarchy(attacker_id,id,item)
{
if (player_b_antyarchy[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && item == player_b_gravity[id] && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id) || player_class[id] == Mag)
return PLUGIN_HANDLED
UTIL_Kill(attacker_id, id, "archy")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Możesz to na wstępie już usunąć i nie cudować z takim czymś :facepalm:
Wzoruj się na drugim poście.
  • +
  • -
  • 2


#329111 [ROZWIĄZANE] Item Anty Archy

Napisane przez Stachuu :D ?? w 02.12.2011 17:12

nie lepiej dac

w
add_bonus_stomp(id)

pod petla for


if (zmienna[pid] > 0) /// za zmienna dajesz oczywiście swoja zmienna
            continue

  • +
  • -
  • 1