Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

jumanji - zdjęcie

jumanji

Rejestracja: 11.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.10.2023 15:47
-----

Moje tematy

Grawitacja (mozliwość dodawanie punktów)

08.02.2011 19:23

Witam,
Chodzi mi o to, czy jest jakaś możliwość, żeby dorobić do starego cod`a kolejną (5.) rzecz w którą można ładować punkty?
Za każdy dodany punk np. grawitacja dla gracza by się zmniejszała o ileś tam (to już chyba na końcu do ustalenia).
Jak by mi ktoś to rozpisał jak to zrobić (wole żebym to sam zrobił z czyjegoś poradnika bo przy okazji się uczę) to był bym cholernie wdzięczny ;]

Z góry dzięki ;*

Reset punktów odrazo po wpisaniu /reset

08.02.2011 16:53

Witam,
Jeżeli jest taka możliwość to prosiłbym, żeby ktoś mi w jakiś łatwy sposób wytłumaczył jak zrobić taki myk w starym Cod`zie,
że od razu po wpisaniu /reset wyświetla się lista i można rozdawać punkty, a nie dopiero w następnej rundzie.
Z góry dzięki ;*

Problem z pluginem na interp.

05.02.2011 19:55

Witam, niedawno zacząłem się uczyć co nie co amxx`a i postanowiłem sobie zrobić plugin który ustawia interp co 60 sekund (na GunGame`a potrzebuje taki)
Udało mi się zrobić coś takiego ale nie mam bladego pojęcia czy to jest dobrze napisane (pewnie nie bo nie chce działać na serwerze.)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp+raty"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Moo$e"

public plugin_init()
{
register_cvar("amx_ustawinterp", "1")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
set_task(60.0, "InterpRate")

}
public InterpRate()
{
new int = get_cvar_num("amx_ustawinterp")

if(int == 1 )
{
console_cmd(0, "ex_interp 0.01")
server_cmd("wait")
console_cmd(0,"cl_cmdrate 101")
server_cmd("wait")
console_cmd(0,"cl_updaterate 101")
server_cmd("wait")
console_cmd(0,"rate 25000")
set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Twoj interp ustawiono na 0.01")
}
else
{
console_cmd(0, "ex_interp 0.01")
}
}


Jeżeli bylibyście łaskawi mi coś pomóc bym bym bardzo wdzięczny ;*

Helm generala

05.02.2011 00:16

Siemanko, mam takie pytanko:
w starym cod modzie jest sobie taki przedmiot jak zaskoczenie wroga, który znaczy dokładnie to samo co, że jak strzele gościowi w plecy to obrażenia są dwa razy większe.

	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;


A ja chciałbym zrobić nowy item, który będzie miał funkcję taką, że jak mi w głowę strzelą to albo dostaje o X mniejsze obrażenia albo nie dostaje ich w ogóle.

Jeżeli mogli byście to prosił bym o opisanie jak zrobić takie coś to będę wiedział na przyszłość

Z góry dzięki.

cod_setlvl w logach

27.01.2011 19:10

Witam

Korzystam sobie ze starej wersji CoD`a (tej podstawowej od Peyote) i chciałbym, aby używanie komendy cod_setlvl zapisywało się w jakich kolwiek logach. Jest to możliwe? jak tak to jak to zrobić?;]

Z góry dzięki.