Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NoBody - zdjęcie

NoBody

Rejestracja: 10.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.07.2012 23:09
-----

Moje tematy

Dwa register_plugin

12.07.2011 21:05

Witam chciałem dołączyć do klasy granat zamrażający, lecz mam delikatny problem a mianowicie
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin("FrostNades",VERSION,"Avalanche");
register_cvar("fn_version",VERSION,FCVAR_SERVER);
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

( wycinek sms.)

Problem w tym ze sa dwa register_plugin i w zależności który jest pierwszy to ten się włącza na serwerze. Proszę o podpowiedz jak to połączyć.

Tarcza Swat , Nano Kamizelka

06.05.2011 15:05

Witam mam sprawe znalazlem tema : http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/
jak poprawic Tarcza Swat , Nano Kamizelka ale mam pewien problem ( wiekszosc wszystko OK) ale:
nie wiem jak dodac ten wątek do dwóch itemow a mianowicie (klasy w zalaczniku)

klasa - Palaczy sie zombiak

03.05.2011 14:23

Witam chcialbym stworzyc klase "zombi ktory sie pali"
Czyli klasa caly czas sie pali i tacil 5HP/s
A kazdego kogo dotknie(on ma tylko noz wiec nozem) podpalal na 10sekund
będę bardzo wdzieczny za pomoc
Z gory dziekuje.

Moc Rakiet

21.04.2011 20:46

Witam mam pytanko jak zmienic Moc Rakiety w nowym CODMOD
Bo na ta chwile jest zmienna + int.
Ktos z duzym poziomem int. ma graczy praktycznie na jedna rakiete ponad 310 HP.
Ew. jak by zrobic ze zmienna+int np. podzielone na 3
Pod spodem sma przykladowej klasy

Z gory dziekuje za pomoc.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Profesjonalny Szturmowiec (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Model broni dla danej klasy

26.03.2011 12:50

Witam mam pytanie czy da sie dopisac model postaci oraz broni np. zloty Deagle do .sma danej klasy. Powiedzmy ze na flage H.
Jesli tak to bardzo bym prosil o wycinek sma, jak bym sobie nie poradzil to sie zglosze jesli mozna.(Tak jakby vip czyli ma swoja klse i w niej inne modele broni, oraz inny wyglad) Pozdrawiam i z gory dziekuje.