Witam piszę z prośbą o pokazanie w jaki sposób można dodać do klasy dźwięk w formacie .wav lub .mp3 w momencie jej wyboru o ile jest to w ogóle możliwe ; )
Do tego jeszcze pytanie brzmi jakie parametry powinny mieć te dźwięki by były poprawnie odtwarzane, za każdą odpowiedź wnoszącą coś do tematu lecą "+" ; ))
Pozdrawiam Angel
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
NoBody
Rejestracja: 10.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.07.2012 23:09
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 34
- Odwiedzin: 3 254
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 41 lat
- Urodziny: Czerwiec 28, 1983
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
krk
Kontakt
3
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
NoBody nie posiada znajomych
#268498 Dźwięk przy wyborze klasy
Napisane przez Angel of Death w 10.07.2011 20:03
#239419 Klasa: Brygadzista ! Błąd w Sma !
Napisane przez Goliath w 20.04.2011 19:36
#230098 Model broni dla danej klasy
Napisane przez Goliath w 26.03.2011 13:04
#235401 [SURF] No Edge Damage
Napisane przez QTM. Peyote w 10.04.2011 21:01
- Plugin zatrzymuje obrażenia spowodowane upadkiem na krawędź rampy. Jeżeli by ktoś nie wiedział mam na myśli część rampy zaznaczoną czerwoną linią:
- Standardowa.
QTM_NoEdgeDamage.amxx 3,09 KB 83 Ilość pobrań
QTM_NoEdgeDamage.sma 904 bajtów 579 Ilość pobrań
QTM_NoEdgeDamage.amxx
#230789 zbugowany ranny weteran
Napisane przez toxicmaster w 27.03.2011 20:22
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define perk_name "Ranny Weteran"
#define perk_desc "Dostajesz M3, M4A1 i M249 oraz dodatkowe 500 zdrowia. Co sekunde tracisz 15 HP"
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_M249);
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+500);
set_user_health(id, get_user_health(id)+500); // dla natychmiastowej reakcji
set_task(1.0, "ZabierzHP", id, _, _, "b");
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_M249);
cod_take_weapon(id, CSW_M3);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-500);
set_user_health(id, max(1, get_user_health(id)+500)); // dla natychmiastowej reakcji
ma_perk[id] = false;
remove_task(id);
}
public ZabierzHP(id)
{
if(is_user_alive(id))
set_user_health(id, get_user_health(id)-15);
}
item super... ale po wpisaniu /zamien (na cod z 2 perkami) dodaje 1000hp:(
po wywaleniu itemu krowa zostaje:/
#226136 Item Autodestrukcja
Napisane przez Goliath w 16.03.2011 21:07
#216168 zmiana itemu
Napisane przez stasekstaskowy w 15.02.2011 18:15
eh myslalem ze ogarniesz
jak usuwasz deklaracje wartosc_perku[33] to usun reszte komend z nia zwiazanych
poza tym:
lap sma
jak usuwasz deklaracje wartosc_perku[33] to usun reszte komend z nia zwiazanych
poza tym:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 712 bytes Code size: 1580 bytes Data size: 576 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=44 cells (176 bytes) Total requirements: 19252 bytes Done.
lap sma
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Mistrz scouta";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a";
new bool:ma_perk[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 3);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random(4) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#198813 Jak dodac wskrzeszanie do medyka
Napisane przez Cypis' w 23.12.2010 12:10
Tutorial pokazujący jak dać medykowi umiejętność wskrzeszania innych osób:
1. Otwieramy *.sma "codclass_medyk" i dodajemy przed tym
2. Dodajemy za
3. Dodaj do
4. Dodaj przed
5. Dodaj na koniec sma:
6. Dodaj do
7. Dodaj pod
8. Kompilujemy i wrzucamy na serwer codclass_medyk.amxx do plugins i mocmedyka.amxx
9. Dodajemy do plugins.ini
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
Download:
Plugin wskrzeszania:
mocmedyka.amxx 18,49 KB 369 Ilość pobrań
mocmedyka.sma 12,61 KB 1464 Ilość pobrań
mocmedyka.amxx
Plugin codclass_medyk(gotowiec):
codclass_medyk.sma 4,59 KB 1529 Ilość pobrań
codclass_medyk.amxx
codclass_medyk.amxx 7,82 KB 206 Ilość pobrań
Zródło: GamesBoard.pl :: Cod Mod(nowy) - Jak dodac wskrzeszanie eSport, gaming, gry komputerowe
1. Otwieramy *.sma "codclass_medyk" i dodajemy przed tym
new sprite_whiteto:
native cod_add_wskrzes(id, ile)
2. Dodajemy za
#include <engine>to:
#include <hamsandwich>
3. Dodaj do
public plugin_init()to:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
4. Dodaj przed
public plugin_init()to:
new ma_klase[33];
5. Dodaj na koniec sma:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
cod_add_wskrzes(id, 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
6. Dodaj do
public cod_class_enabled(id)to:
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
7. Dodaj pod
public cod_class_enabled(id)to:
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}
8. Kompilujemy i wrzucamy na serwer codclass_medyk.amxx do plugins i mocmedyka.amxx
9. Dodajemy do plugins.ini
mocmedyka.amxx
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
Download:
Plugin wskrzeszania:
mocmedyka.amxx 18,49 KB 369 Ilość pobrań
mocmedyka.sma 12,61 KB 1464 Ilość pobrań
mocmedyka.amxx
Plugin codclass_medyk(gotowiec):
codclass_medyk.sma 4,59 KB 1529 Ilość pobrań
codclass_medyk.amxx
codclass_medyk.amxx 7,82 KB 206 Ilość pobrań
Zródło: GamesBoard.pl :: Cod Mod(nowy) - Jak dodac wskrzeszanie eSport, gaming, gry komputerowe
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: NoBody
- Regulamin