Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

misiek - zdjęcie

misiek

Rejestracja: 11.07.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.01.2015 19:40
-----

Moje tematy

Funkcje MD5, SHA256 i XXTEA

11.11.2013 22:24

Witam!

Zlecę wykonanie funkcji md5, sha256 i wdrożenie do amxx'a i sourcemoda algorytmu xxtea.

 

Cena jaką mogę zaoferować to po 15zł za md5 i sha256 pod jeden silnik i 30zł za xxtea'ę.

Specyfikacja .spr, edytor ze źródłem

31.05.2013 12:59

Witam!

Nie wiem czy to dobry dział, ale myślę, że nie najgorzej wybrałem.

 

Mój problem polega na tym, że chcę przygotować sobie generator sprite'ów z forum do gry i potrzebuję specyfikację formatu .spr.

Valve nigdzie nie udostępnia żadnych danych, jest tylko przy sprite'ach, że wymagany jest format SPR. Niestety po znalezieniu 2 specyfikacji .sprów (prawdopodobnie jakaś v1 dla HL1 oraz .spr dla Quake) nie udało mi się poprawnie wyświetlić zawartości. Po paru godzinach kombinowania w końcu przysiadłem i odczytywałem te binarne dane tak, żeby wyłuskać obrazek i na podstawie tych 2 specyfikacji i godziny prób i błędów dostałem coś takiego:

http://misiek08.eu/sprite/?show

Oryginalny obrazek wygląda natomiast tak: http://misiek08.eu/sprite/est.png

 

Czy ma ktoś źródła edytora/podglądacza sprów albo dokumentację dla tych plików? Jeżeli chodzi o program to język dowolny, bo chodzi mi tylko o poznanie budowy wewnętrznej tego formatu.