Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mimorikto - zdjęcie

Mimorikto

Rejestracja: 09.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.09.2012 05:46
-----

Moje tematy

Prosba o modyfikacje klasy

27.09.2012 18:30

Prosil bym o ustawienie w tej klasie zeby bila z rakiety co 3 sec.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Terminator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada trzy rakiety na ^"e^", ma zmniejszona widocznosc z AWP, DMG z AWP = 150*dmg+int";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 7;
new ma_klase[33];
new ilosc_rpg[33];
new Blow;
public plugin_init(){
register_plugin(nazwa, "1.0", "Vasto_Lorde");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "Niew", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_touch("RPG", "*" , "Dotykrpg");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
Blow=precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_enabled(id){
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)){
  client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.");
  return COD_STOP;
}
ilosc_rpg[id]=3;
ma_klase[id]=true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ilosc_rpg[id]=0;
ma_klase[id]=false;
}
public Niew(id){
new bron=read_data(2);
if(ma_klase[id])
  if(bron==CSW_AWP)
   set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
  else
   set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits,wartosc){
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

new bron=get_user_weapon(idattacker);

if(bron==CSW_AWP)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id){
if((pev(id,pev_button) & IN_USE) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_USE))
  RPG(id);
}
public RPG(id){
if (!is_user_alive(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;
if (!ilosc_rpg[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;

ilosc_rpg[id]--;
new Float: Origin[3];
new Float: vAngle[3];
new Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "RPG");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Dotykrpg(ent){
if(!is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 200.0, entlist, 32);
new Float:fOrigin[3];
new iOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(Blow);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

for (new i=0; i < numfound; i++){ 
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 1.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public Odrodzenie(id){
ilosc_rpg[id]=3;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Prosba o modyfikacje

24.09.2012 20:24

witam mam prosbe zeby jakis spec przerobil mi lekko jedna klase "Terminator" chodzi o to aby takowa klasa miala obrazenia zalezne od inta tak jak w zwyklym snajperze

proszę o to Terminator



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Terminator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada cztery rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 |1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 7;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
A TU JAK BY KTOS CHCIAL ZWYKLY SNAJPER


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Floatfile:///C:/PROGRA~1/WapSter/WAPSTE~1/System/Shared/Themes/Standard/Smileys/Mini/grin.pngamage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
a i proszę nie zmieniac w terminatorze flag. z gory dzięki za zrobiona klase