#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Terminator(Premium)"; new const opis[] = "Posiada trzy rakiety na ^"e^", ma zmniejszona widocznosc z AWP, DMG z AWP = 150*dmg+int"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 7; new ma_klase[33]; new ilosc_rpg[33]; new Blow; public plugin_init(){ register_plugin(nazwa, "1.0", "Vasto_Lorde"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "Niew", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_touch("RPG", "*" , "Dotykrpg"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public plugin_precache(){ precache_model("models/rpgrocket.mdl"); Blow=precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_class_enabled(id){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)){ client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy."); return COD_STOP; } ilosc_rpg[id]=3; ma_klase[id]=true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id){ set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ilosc_rpg[id]=0; ma_klase[id]=false; } public Niew(id){ new bron=read_data(2); if(ma_klase[id]) if(bron==CSW_AWP) set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits,wartosc){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new bron=get_user_weapon(idattacker); if(bron==CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 1.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public client_PreThink(id){ if((pev(id,pev_button) & IN_USE) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_USE)) RPG(id); } public RPG(id){ if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if (!ilosc_rpg[id]) return PLUGIN_CONTINUE; ilosc_rpg[id]--; new Float: Origin[3]; new Float: vAngle[3]; new Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "RPG"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); return PLUGIN_CONTINUE; } public Dotykrpg(ent){ if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 200.0, entlist, 32); new Float:fOrigin[3]; new iOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(Blow); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); for (new i=0; i < numfound; i++){ new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 1.0, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public Odrodzenie(id){ ilosc_rpg[id]=3; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mimorikto
Rejestracja: 09.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.09.2012 05:46





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 7
- Odwiedzin: 1 122
- Tytuł: Nowy
- Wiek: 22 lat
- Urodziny: Wrzesień 11, 2002
-
Imię
blazej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Poznac
Kontakt
-1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Mimorikto nie posiada znajomych
Moje tematy
Prosba o modyfikacje klasy
27.09.2012 18:30
Prosil bym o ustawienie w tej klasie zeby bila z rakiety co 3 sec.
Prosba o modyfikacje
24.09.2012 20:24
witam mam prosbe zeby jakis spec przerobil mi lekko jedna klase "Terminator" chodzi o to aby takowa klasa miala obrazenia zalezne od inta tak jak w zwyklym snajperze
proszę o to Terminator
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Terminator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada cztery rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 |1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 7;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
A TU JAK BY KTOS CHCIAL ZWYKLY SNAJPER
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Floatfile:///C:/PROGRA~1/WapSter/WAPSTE~1/System/Shared/Themes/Standard/Smileys/Mini/grin.pngamage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
a i proszę nie zmieniac w terminatorze flag. z gory dzięki za zrobiona klase
proszę o to Terminator
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Terminator(Premium)";
new const opis[] = "Posiada cztery rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 |1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 7;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Proleks.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
A TU JAK BY KTOS CHCIAL ZWYKLY SNAJPER
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Floatfile:///C:/PROGRA~1/WapSter/WAPSTE~1/System/Shared/Themes/Standard/Smileys/Mini/grin.pngamage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
a i proszę nie zmieniac w terminatorze flag. z gory dzięki za zrobiona klase
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Mimorikto
- Regulamin