Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Spy_PL - zdjęcie

Spy_PL

Rejestracja: 08.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.02.2011 13:00
-----

Moje posty

W temacie: Konwertowanie modeli broni z CS:S do CS 1.6

08.01.2011 21:18

/*
==============================================================================

QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2
2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK.

v_deagle.mdl

Original internal name:
"v_deagle.mdl"

==============================================================================
*/

$modelname "v_deagle.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures


$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000


//reference mesh(es)
$body "weapon" "weapon"
$body "weapon" "hands"
$body "weapon" "bullet"
$body "weapon" "bullet_relload"


// 1 attachment(s)
$attachment "1" "body" 1.30 -13.50 -1.50 rotate -0.00 -90.00 -0.00


// 39 hit box(es)
$hbox 0 "v_weapon.Hands_parent" -9.308366 -2.830556 0.000000 13.667264 2.604650 13.804396
$hbox 0 "v_weapon.Left_Arm" -0.630000 -3.660000 -2.860000 17.126566 2.980000 3.410000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Hand" -0.530000 -2.660000 -2.920000 6.370000 3.800000 2.040000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Thumb01" 0.000000 0.000000 -1.110000 3.774420 1.630000 0.910000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Thumb_02" 0.000000 -0.940000 -1.250000 2.040000 1.070000 0.950000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Thumb03" 0.000000 -0.980000 -0.770000 2.510000 0.620000 1.020000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Pinky01" 0.000000 -0.550000 -0.720000 1.927706 1.480000 1.030000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Pinky02" 0.000000 -0.540000 -0.470000 1.264004 0.730000 0.690000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Ring01" -0.100000 -0.740000 -0.680000 2.510000 1.270000 0.730000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Ring02" 0.000000 -0.710000 -0.530000 1.526134 0.740000 0.820000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Ring03" 0.000000 -0.760000 -0.520000 2.120000 0.550000 0.640000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Middle01" 0.000000 -0.640000 -0.740000 2.660000 1.360000 0.520000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Middle02" 0.000000 -0.690000 -0.770000 1.970000 0.980000 0.520000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Middle03" 0.000000 -0.550000 -0.690000 1.840000 0.690000 0.420000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Index01" 0.000000 -0.670000 -0.910000 2.620000 1.290000 0.620000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Index02" 0.000000 -0.650000 -0.870000 1.498744 0.800000 0.510000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Index03" 0.000000 -0.630000 -0.710000 1.810000 0.580000 0.520000
$hbox 0 "v_weapon.L_wrist_helper" -1.460000 -4.730000 -1.700000 2.330000 0.000000 3.350000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Arm" -0.800000 -2.870000 -3.150000 17.087276 2.770000 3.210000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Hand" -0.390000 -3.540000 -1.750000 6.200000 2.880000 1.820000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Thumb01" -0.680000 -1.840000 -1.260000 3.956952 1.210000 1.700000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Thumb02" 0.000000 -1.160000 -1.130000 2.060000 1.240000 0.980000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Thumb03" 0.000000 -0.730000 -0.730000 2.590000 0.920000 0.990000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Index01" -0.970000 -1.660000 -0.860000 2.780000 0.560000 0.670000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Index02" 0.000000 -0.620000 -0.800000 1.650000 0.710000 0.570000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Index03" 0.000000 -0.510000 -0.610000 1.790000 0.590000 0.610000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Middle01" 0.000000 -1.070000 -0.690000 2.522446 0.740000 0.630000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Middle02" 0.000000 -0.800000 -0.640000 1.886468 0.710000 0.650000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Middle03" 0.000000 -0.420000 -0.500000 1.570000 0.630000 0.600000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Ring01" -0.510000 -1.290000 -0.580000 2.540000 0.840000 0.940000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Ring02" 0.000000 -0.370000 -0.410000 1.490000 0.880000 0.810000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Ring03" 0.000000 -0.400000 -0.340000 1.790000 0.850000 0.800000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Pinky01" -0.260000 -0.970000 -0.510000 1.992446 0.710000 1.110000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Pinky02" 0.000000 -0.780000 -0.230000 1.230000 0.510000 0.860000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Pinky03" 0.000000 -0.560000 -0.290000 1.610000 0.460000 0.720000
$hbox 0 "v_weapon.R_wrist_helper" -1.820000 -5.090000 -2.490000 2.580000 0.340000 2.470000
$hbox 0 "v_weapon.Deagle_Parent" -1.010000 -2.830000 -6.980000 0.940000 7.440000 11.770000
$hbox 0 "Deagle_Slide" -1.220000 -1.560000 -3.510000 0.940000 1.610000 11.570000
$hbox 0 "v_weapon.Deagle_Clip" -0.660000 -5.710000 -2.620000 0.780000 1.260000 1.380000

// 6 animation sequence(s)
$sequence idle1 "idle1" 1 fps 16.00 }
$sequence shoot1 "shoot1" 1 fps 40.00 }
$sequence shoot2 "shoot2" 1 fps 40.00 }
$sequence shoot_empty "shoot_empty" 1 fps 40.00 }
$sequence reload "reload" 1 fps 30.00 }
$sequence draw "draw" 1 fps 30.00 }


// End of QC script.


To Jest to qc

a to ten error

Dodano 08 styczeń 2011 - 21:20:
oo i jeszcze panie Abes Mapper czy mógł by pan zrobić filmik o tym tutorialu :D

Dodano 11 styczeń 2011 - 18:07:
Tamte problemy są już nie ważne ,lecz mam pytanie jak zrobić do tych broni dźwięk ??

W temacie: Konwertowanie modeli broni z CS:S do CS 1.6

08.01.2011 20:11

Cześć sposób jest zaj.... ,ale mam mały problem. Kiedy już jestem na końcu miałem błąd too many normals in model lecz opanowałem już go ale pojawił się taki problem że ,próbowałem przekonwertować colt python 228 qc było moim zdaniem dobrze działałem zgodnie z instrukcją na końcu miałem taki problem że był ten veee cośtam cośtamdlatego wszystko podzieliłem na 4 grupy modeli: hands ,weapon ,bullet ,bullet_reload. Gdy już kończyłem na końcu zmieniania na .mdl wyskoczył mi |
|
|
|
|
\|/
grab:weapon
grab:weapon
grab:hands
grab:bullet_reload
grab: missing }
dalej nie wiem o co chodzi program mi się zamknoł i nie odtrzymałem pliku :/ plz help.

A i jeszcze jak by była możliwość np. mamy broń z fbsbanana.com która teraz się nazywa gamebanana.com i mamy tam broń np. z CSCZ albo CS1.6 to czy jest taka możliwość żeby do tego modelu zamieniło się zwyczajne ręce w te z source ?? proszę o napisanie