Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

bakmjp - zdjęcie

bakmjp

Rejestracja: 08.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2013 18:34
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] venom czarny spider-man

11.03.2013 22:26

witam jak w temacie szukam .mdl czarnego spider-man'a, albo jeżeli ktoś by mógł to proszę o przerobienie modela normalnego spider-mana na czarnego. Link: http://www.speedysha...f/spiderman.mdl Pilnie go potrzebuję z góry dzięki,

dodanie do hud'a [Gang] jak w diablo. do gangow od cypis'a

05.03.2013 17:19

Witam czy jest możliwość dodania do gangów http://amxx.pl/topic...break-by-cypis/
Hud tak jak w diablo ?
Żeby wyświetlało mi w HUD
[Gang:Jakis gang ]

jak dodać skile do danego menu?

28.02.2013 17:28

witam a więc mam pytanie jak dodać skile do danego menu menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie", "6") i aby do tego menu otwierało się podmenu skili np HP, wieksze dmg, wiekszy exp

if(user_flags[id] == ADMINS)
		{
			menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2");
			menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3");
			menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5");
			menu_additem(menu, "Ustaw range dla czlonka^n", "7");
			menu_additem(menu, "\yUsun swoja Guild", "4");
			menu_additem(menu, "\yGracze Guild Online", "8");
			menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie", "6")		
		}

a dokladnie w tym kodzie.

//MENU GUILD
public MenuGuild(id)
{
	if(!user_wczytalo[id] || create_guild[id])
		return;
		
	new menu = menu_create("Menu Guild:", "Handel_Guild");
	if(!user_guild[id])
	{
		menu_additem(menu, "Stworz Guild \y(10+ Kamykow)", "0");
	}
	else
	{
		if(user_flags[id] == ADMINS)
		{
			menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2");
			menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3");
			menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5");
			menu_additem(menu, "Ustaw range dla czlonka^n", "7");
			menu_additem(menu, "\yUsun swoja Guild", "4");
			menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie^n", "6")
		}
		else
		{
			menu_additem(menu, "\yOpusc Guild^n", "1");
			
			if(user_flags[id] == ASSIST)
			{
				menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2");
				menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3");
			}
				
			menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5");
		}
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Guild(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
		return;

	new szItem[3], id2;
	menu_item_getinfo(menu, item, id2, szItem, 2, _,  _, id2);
	switch(str_to_num(szItem))
	{
		case 0:{
			if(!WymaganiaDoGuild(id))
				return;
				
			client_cmd(id, "messagemode nazwa_guild");
		}
		case 1:
		{
			new menu2 = menu_create("Czy na pewno chcesz opuscic swoja Guild?", "Handel_OpuscGuild");
			menu_additem(menu2, "\yTak");
			menu_additem(menu2, "Nie");
			menu_display(id, menu2);
		}
		case 2:
		{
			new szInt[3], menu2 = menu_create("Wyslij zaproszenie do Guild:", "Handel_ZaproszenieDoGuild");
			for(new i=1; i<=32; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || user_guild[i] || is_user_hltv(i))
					continue;
				
				num_to_str(i, szInt, 2);
				menu_additem(menu2, nazwa_gracza[i], szInt);
			}
			menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
			menu_display(id, menu2);
		}
		case 3:
		{
			new data[1];
			data[0] = id;
			SQL_FormatQuery("SELECT `Name` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i' AND NOT `Flaga` = '%d'", user_guild[id], _:ADMINS);
			SQL_ThreadQuery(info, "UsunCzlonkaGuild", gszQuery, data, 1);
		}
		case 4:
		{
			new menu2 = menu_create("Czy na pewno chcesz usunac swoja Guild?", "Handel_UsunGuild");
			menu_additem(menu2, "\yTak");
			menu_additem(menu2, "Nie");
			menu_display(id, menu2);
		}
		case 5:
		{
			new data[1];
			data[0] = id;
			SQL_FormatQuery("SELECT `Name`,`Flaga` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i';", user_guild[id]);
			SQL_ThreadQuery(info, "PokazCzlonkaGuild", gszQuery, data, 1);
		}
		case 6:
		{
			new menu2 = menu_create("Guild Skill", "ShowSkillsMenu");
			menu_display(id, menu2);
		}
		case 7:
		{
			new data[1];
			data[0] = id;
			SQL_FormatQuery("SELECT `Name`,`Flaga` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i' AND NOT `Flaga` = '%d';", user_guild[id], _:ADMINS);
			SQL_ThreadQuery(info, "UstawRangCzlonka", gszQuery, data, 1);
		}
	}
}

problem z pluginem jb gangi od kapuchy

22.02.2013 22:10

witam kombinowałem aby zrobić gang dla 2 teamów szukałem w google funkcji lecz to co zrobiłem było zawsze źle i pytanie jest takie jak zrobić funkcję dla obu teamów w cs_ge_user_team ??

Link do modyfikacji http://amxx.pl/topic..._20#entry323562 tylko ten z 32 postu od kapuchy.

Klasa za kamienie.

26.10.2012 19:49

Witam czy mógł by mi ktoś pomóc z dodaniem do klasy którą stworzyłem tak aby było można ją kupić za kamienie?
Klasa SLegio jest tak jak Legionista tylko chciałbym aby to było za 750 a legionista za 400 tak jak jest.

Aha oraz nie mogę otworzyć menu z klasami kupionymi.
a dokładnie chodzi o ten kod. Co robię źle.

public select_class3(id)
{
new text1[512]

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)

format(text1, 511,"\yWybierz^n\r1.\wLegionista Lev :%i^n\r2. \dSLegio Lev :%i^n\r3.\yWroc^n^n",player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][ILE_KLAS+1])

show_menu(id, keys,text1, -1, "Legionistaryta")
}
public select_class_menu4(id, key)
{
reset_class_moc(id)
client_cmd(id, "spk diablosound/wybierz");

switch(key)
{

case 0:
{
player_class[id] = Legionista
c_jump[id] = 2
LoadXP(id, player_class[id])

}
case 1:
{
player_class[id] = SLegio
g_piorun[id] = 1
c_lecz[id] = 14
c_antyarchy[id] = 1
g_haskit[id] = 1
c_respawn[id] = 3
c_jump[id] = 6
LoadXP(id, player_class[id])

}
case 9:
{
select_class(id)
}

}
otwarte_menu[id] = false
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


update