Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
bakmjp
Rejestracja: 08.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2013 18:34




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 54
- Odwiedzin: 3 566
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Kwiecień 2, 1993
-
Imię
patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łomza
Kontakt
Moje tematy
[ROZWIĄZANE] venom czarny spider-man
11.03.2013 22:26
witam jak w temacie szukam .mdl czarnego spider-man'a, albo jeżeli ktoś by mógł to proszę o przerobienie modela normalnego spider-mana na czarnego. Link: http://www.speedysha...f/spiderman.mdl Pilnie go potrzebuję z góry dzięki,
dodanie do hud'a [Gang] jak w diablo. do gangow od cypis'a
05.03.2013 17:19
Witam czy jest możliwość dodania do gangów http://amxx.pl/topic...break-by-cypis/
Hud tak jak w diablo ?
Żeby wyświetlało mi w HUD
[Gang:Jakis gang ]
Hud tak jak w diablo ?
Żeby wyświetlało mi w HUD
[Gang:Jakis gang ]
jak dodać skile do danego menu?
28.02.2013 17:28
witam a więc mam pytanie jak dodać skile do danego menu menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie", "6") i aby do tego menu otwierało się podmenu skili np HP, wieksze dmg, wiekszy exp
a dokladnie w tym kodzie.
if(user_flags[id] == ADMINS)
{
menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2");
menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3");
menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5");
menu_additem(menu, "Ustaw range dla czlonka^n", "7");
menu_additem(menu, "\yUsun swoja Guild", "4");
menu_additem(menu, "\yGracze Guild Online", "8");
menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie", "6")
}a dokladnie w tym kodzie.
//MENU GUILD
public MenuGuild(id)
{
if(!user_wczytalo[id] || create_guild[id])
return;
new menu = menu_create("Menu Guild:", "Handel_Guild");
if(!user_guild[id])
{
menu_additem(menu, "Stworz Guild \y(10+ Kamykow)", "0");
}
else
{
if(user_flags[id] == ADMINS)
{
menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2");
menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3");
menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5");
menu_additem(menu, "Ustaw range dla czlonka^n", "7");
menu_additem(menu, "\yUsun swoja Guild", "4");
menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie^n", "6")
}
else
{
menu_additem(menu, "\yOpusc Guild^n", "1");
if(user_flags[id] == ASSIST)
{
menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2");
menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3");
}
menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5");
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
public Handel_Guild(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
new szItem[3], id2;
menu_item_getinfo(menu, item, id2, szItem, 2, _, _, id2);
switch(str_to_num(szItem))
{
case 0:{
if(!WymaganiaDoGuild(id))
return;
client_cmd(id, "messagemode nazwa_guild");
}
case 1:
{
new menu2 = menu_create("Czy na pewno chcesz opuscic swoja Guild?", "Handel_OpuscGuild");
menu_additem(menu2, "\yTak");
menu_additem(menu2, "Nie");
menu_display(id, menu2);
}
case 2:
{
new szInt[3], menu2 = menu_create("Wyslij zaproszenie do Guild:", "Handel_ZaproszenieDoGuild");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || user_guild[i] || is_user_hltv(i))
continue;
num_to_str(i, szInt, 2);
menu_additem(menu2, nazwa_gracza[i], szInt);
}
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu2);
}
case 3:
{
new data[1];
data[0] = id;
SQL_FormatQuery("SELECT `Name` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i' AND NOT `Flaga` = '%d'", user_guild[id], _:ADMINS);
SQL_ThreadQuery(info, "UsunCzlonkaGuild", gszQuery, data, 1);
}
case 4:
{
new menu2 = menu_create("Czy na pewno chcesz usunac swoja Guild?", "Handel_UsunGuild");
menu_additem(menu2, "\yTak");
menu_additem(menu2, "Nie");
menu_display(id, menu2);
}
case 5:
{
new data[1];
data[0] = id;
SQL_FormatQuery("SELECT `Name`,`Flaga` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i';", user_guild[id]);
SQL_ThreadQuery(info, "PokazCzlonkaGuild", gszQuery, data, 1);
}
case 6:
{
new menu2 = menu_create("Guild Skill", "ShowSkillsMenu");
menu_display(id, menu2);
}
case 7:
{
new data[1];
data[0] = id;
SQL_FormatQuery("SELECT `Name`,`Flaga` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i' AND NOT `Flaga` = '%d';", user_guild[id], _:ADMINS);
SQL_ThreadQuery(info, "UstawRangCzlonka", gszQuery, data, 1);
}
}
}
problem z pluginem jb gangi od kapuchy
22.02.2013 22:10
witam kombinowałem aby zrobić gang dla 2 teamów szukałem w google funkcji lecz to co zrobiłem było zawsze źle i pytanie jest takie jak zrobić funkcję dla obu teamów w cs_ge_user_team ??
Link do modyfikacji http://amxx.pl/topic..._20#entry323562 tylko ten z 32 postu od kapuchy.
Link do modyfikacji http://amxx.pl/topic..._20#entry323562 tylko ten z 32 postu od kapuchy.
Klasa za kamienie.
26.10.2012 19:49
Witam czy mógł by mi ktoś pomóc z dodaniem do klasy którą stworzyłem tak aby było można ją kupić za kamienie?
Klasa SLegio jest tak jak Legionista tylko chciałbym aby to było za 750 a legionista za 400 tak jak jest.
Aha oraz nie mogę otworzyć menu z klasami kupionymi.
a dokładnie chodzi o ten kod. Co robię źle.
update
Klasa SLegio jest tak jak Legionista tylko chciałbym aby to było za 750 a legionista za 400 tak jak jest.
Aha oraz nie mogę otworzyć menu z klasami kupionymi.
a dokładnie chodzi o ten kod. Co robię źle.
public select_class3(id)
{
new text1[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)
format(text1, 511,"\yWybierz^n\r1.\wLegionista Lev :%i^n\r2. \dSLegio Lev :%i^n\r3.\yWroc^n^n",player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][ILE_KLAS+1])
show_menu(id, keys,text1, -1, "Legionistaryta")
}
public select_class_menu4(id, key)
{
reset_class_moc(id)
client_cmd(id, "spk diablosound/wybierz");
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Legionista
c_jump[id] = 2
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = SLegio
g_piorun[id] = 1
c_lecz[id] = 14
c_antyarchy[id] = 1
g_haskit[id] = 1
c_respawn[id] = 3
c_jump[id] = 6
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9:
{
select_class(id)
}
}
otwarte_menu[id] = false
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
update
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: bakmjp
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość