Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Roktars - zdjęcie

Roktars

Rejestracja: 08.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2012 21:50
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Problem z klasą

04.12.2011 20:36

Siemka kiedyś dzięki pomocy 2 użytkowników z tutejszego forum została zrobiona klasa z eliminatorem.nic w tej klasie nie zmieniałem a dziś gdy ją chciałem skompilować wystąpiły błędy dam kod klasy oraz załącznik i prosiłbym o pomoc.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Expert TT";
new const opis[] = "Ma eliminator rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}

Statystyki obrażenia

04.12.2011 13:49

Witam mam taki problem chciałem utworzyć nową statystykę a mianowicie chodzi mi o Obrażenia lecz wystąpiły jakieś błędy.Jestem w tym zielony i bardzo bym prosił o pomoc.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(72) : error 001: expected token: ";", but found "�"
QTM_CodMod.sma(82) : error 001: expected token: ";", but found "�"
QTM_CodMod.sma(479) : error 017: undefined symbol "obrazenia_gracza"
QTM_CodMod.sma(479) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(479) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(479) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(479) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.


Daje także załącznik mojego sma.Dałbym kod sma ale nie mogę ponieważ jest zbyt długi :/

Obrażenia

03.12.2011 16:33

Mam taką prośbę czy pomógł by mi ktoś stworzyć nową statystyke.Mianowicie chodzi mi o obrażenia że 1pkt =1obrażenie.

Problem z serwerem

22.10.2011 13:54

Temat można zamknąć już rozwiązałem problem.

[ROZWIĄZANE] Problem z klasami

16.09.2011 16:26

Czy mógłby mi ktoś pomóc z 3 klasami bo mam z nimi mały problem.
1 klasa to AlKaida próbuje zrobić by miał 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z HE.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Al Kaida";
new const opis[] = "Ma 1/3 szansy na zabicie z HE";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HE && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


2 klasa to złodziej chcę by na kucaniu miała 50% niewidzialności i kradła perk przyciskiem e/c z tą nie widzialnością to już chyba problem rozwiązałem.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Gdy kuca jest mniej widzialny";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
}


3 Klasa to ExpertTT chcę zrobić by miał eliminator rozrzutu ale nie zbyt umiem.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Expert TT";
new const opis[] = "Ma eliminator rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(ma_perk[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_perk[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}


Tutaj daje także załącznik tych 3 klas.
Bardzo proszę o pomoc bo męcze się z tymi klasami cały tydzień.