Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
Roktars
Rejestracja: 08.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2012 21:50




						
					
				Statystyki
- Grupa: Użytkownik
 - Całość postów: 10
 - Odwiedzin: 3 478
 - Tytuł: Początkujący
 - Wiek: 31 lat
 - Urodziny: Wrzesień 17, 1994
 - 
													Imię
	Max
 - 
													Płeć
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
 - 
													Lokalizacja
	Polska
 
Kontakt
								
										0
										
											Nowy
										
										
									
								
								Narzędzia użytkownika
Znajomi
Roktars nie posiada znajomych
#330758 [ROZWIĄZANE] Problem z klasą
						
 Napisane przez Klakier
						 w 05.12.2011 22:40
						
					
						spróbuj
	
						
						
					
				#330327 [ROZWIĄZANE] Problem z klasą
						
 Napisane przez Klakier
						 w 04.12.2011 20:48
						
					
#297153 [ROZWIĄZANE] Problem z klasami
						
 Napisane przez SeeK
						 w 17.09.2011 17:52
						
					
						Proszę 
						
					
				
	Spoiler 
	
						#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
 
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc podczas kucania oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
	ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}
 
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
	
	if(!ma_klase[killer])
		return;
	
	if(random(2))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;
	
	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}
 
public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	if(item)
		return;
	
	if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
		return;
	
	new nick_zlodzieja[33];
	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
 
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(get_user_button(id) & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}#297156 [ROZWIĄZANE] Problem z klasami
						
 Napisane przez radim
						 w 17.09.2011 17:57
						
					
	Spoiler 
	
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
 
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc podczas kucania oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
 
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
 
if(!is_user_connected(killer))
return;
 
if(!ma_klase[killer])
return;
 
if(random(2))
return;
 
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
 
ofiara[killer] = victim;
 
Zapytaj(killer);
}
 
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
 
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
 
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
 
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
 
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_perk[id])
return;
 
if(get_user_button(id) & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc podczas kucania oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(2))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_perk[id])
return;
if(get_user_button(id) & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
+ drobna poprawka kodu...
#296818 [ROZWIĄZANE] Problem z klasami
						
 Napisane przez radim
						 w 16.09.2011 19:12
						
					
						1. AlKaida
 
2. Złodziej(tutaj następuje kradzież perku gdy zabijesz gracza)
 
3. ExpertTT
Z eliminatorem Ci nie działała bo miałeś if(!ma_perk[id]), skoro to jest klasa to dlaczego masz ma_perk
						
						
					
				
	Spoiler 
	
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Al Kaida";
new const opis[] = "Masz 1/LW szans na zadanie 100(+inteligencja) obrazen z HE.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 101.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
2. Złodziej(tutaj następuje kradzież perku gdy zabijesz gracza)
	Spoiler 
	
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
 
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc podczas kucania oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
 
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
 
if(!is_user_connected(killer))
return;
 
if(!ma_klase[killer])
return;
 
if(random(2))
return;
 
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
 
ofiara[killer] = victim;
 
Zapytaj(killer);
}
 
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
 
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
 
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
 
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
 
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_perk[id])
return;
 
if(get_user_button(id) & IN_DUCK)
  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
3. ExpertTT
	Spoiler 
	
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Expert TT";
new const opis[] = "Ma eliminator rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
 
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
Z eliminatorem Ci nie działała bo miałeś if(!ma_perk[id]), skoro to jest klasa to dlaczego masz ma_perk
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
 - → Przeglądanie profilu: Reputacja: Roktars
 - Regulamin
 


 
Dodatki SourceMod



			
    Moja zawartość
  codclass_ExpertTT.amxx

