Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Roktars
Rejestracja: 08.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2012 21:50




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 10
- Odwiedzin: 3 524
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Wrzesień 17, 1994
-
Imię
Max
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Roktars nie posiada znajomych
#330758 [ROZWIĄZANE] Problem z klasą
Napisane przez Klakier
w 05.12.2011 22:40
spróbuj
#330327 [ROZWIĄZANE] Problem z klasą
Napisane przez Klakier
w 04.12.2011 20:48
#297153 [ROZWIĄZANE] Problem z klasami
Napisane przez SeeK
w 17.09.2011 17:52
Proszę 
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc podczas kucania oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(2))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_button(id) & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}#297156 [ROZWIĄZANE] Problem z klasami
Napisane przez radim
w 17.09.2011 17:57
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc podczas kucania oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(2))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_perk[id])
return;
if(get_user_button(id) & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc podczas kucania oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(2))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_perk[id])
return;
if(get_user_button(id) & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
+ drobna poprawka kodu...
#296818 [ROZWIĄZANE] Problem z klasami
Napisane przez radim
w 16.09.2011 19:12
1. AlKaida
2. Złodziej(tutaj następuje kradzież perku gdy zabijesz gracza)
3. ExpertTT
Z eliminatorem Ci nie działała bo miałeś if(!ma_perk[id]), skoro to jest klasa to dlaczego masz ma_perk
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Al Kaida";
new const opis[] = "Masz 1/LW szans na zadanie 100(+inteligencja) obrazen z HE.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 101.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
2. Złodziej(tutaj następuje kradzież perku gdy zabijesz gracza)
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc podczas kucania oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(2))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_perk[id])
return;
if(get_user_button(id) & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
3. ExpertTT
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Expert TT";
new const opis[] = "Ma eliminator rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
Z eliminatorem Ci nie działała bo miałeś if(!ma_perk[id]), skoro to jest klasa to dlaczego masz ma_perk
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Roktars
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
codclass_ExpertTT.amxx

