$limit = ( $page > 0 ? ( ( $page - 1 ) * 50 ) : 0 );
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MarWit
Rejestracja: 04.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.01.2015 22:02




O mnie
Nie przyjmuję zleceń płatnych przez SMS.
Na PW/GG/Skype/Steam/etc., pomagam tylko odpłatnie. Prośby będą ignorowane oraz "wynagrodzone" warnem.
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 1 485
- Odwiedzin: 68 516
- Tytuł: The Chosen One
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Wrzesień 17, 1997
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bystrzyca
-
Zainteresowania
Muzyka, Programowanie, Digart, 3-Dimensional Graphic
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#666421 [ROZWIĄZANE] [PHP] Funkcja obliczająca LIMIT do zapytania
Napisane przez MarWit
w 08.10.2014 22:43
#650434 FindSendPropOffs - nazwy parametrów
Napisane przez MarWit
w 16.07.2014 13:15
#594374 Jakiego linux'a wybrać
Napisane przez MarWit
w 18.12.2013 18:58
#589092 Facebook – Blokowanie informacji o odczytaniu wiadomości
Napisane przez MarWit
w 27.11.2013 20:13
#588917 [ROZWIĄZANE] Wyłapywanie zmiany wyglądu myszki
Napisane przez MarWit
w 27.11.2013 15:32
#include <Windows.h>
#include <stdio.h>
HHOOK hMouseHook;
LRESULT CALLBACK mouseProc ( int nCode, WPARAM wParam, LPARAM lParam )
{
if( ( ( CWPRETSTRUCT * ) lParam ) -> message == WM_SETCURSOR ) {
printf( "WAT" );
}
return CallNextHookEx( hMouseHook, nCode, wParam, lParam );
}
int main(int argc, char** argv)
{
hMouseHook = SetWindowsHookEx( WH_CALLWNDPROCRET, mouseProc, NULL, GetCurrentThreadId( ) );
if( hMouseHook == NULL ) return 0;
MSG msg;
while ( GetMessage( & msg, NULL, 0, 0 ) ) {
TranslateMessage( & msg );
DispatchMessage( & msg );
}
UnhookWindowsHookEx( hMouseHook );
return 0;
}W teorii powinno smigac, w praktyce nie musi ( tzw. wydaje mi sie ze globalnego hooka mozna zrobic tylko uzywajac DLL )
#588277 [ROZWIĄZANE] Wyłapywanie zmiany wyglądu myszki
Napisane przez MarWit
w 25.11.2013 15:47
HINSTANCE hInst = GetWindowLong( FindWindow( "", "Nazwa Okna" ), GWL_HINSTANCE )No i de facto tworzenie nowego wątku też jest tutaj zbędne wiec mozesz wszystko przenieść normalnie do main'a
#588031 [ROZWIĄZANE] Wyłapywanie zmiany wyglądu myszki
Napisane przez MarWit
w 24.11.2013 15:48
#572729 Jak ustawić grubość powłoki gracza?
Napisane przez MarWit
w 21.09.2013 12:32
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
#572728 Jak ustawić grubość powłoki gracza?
Napisane przez MarWit
w 21.09.2013 12:31
#570663 Minecraft Mod - Screeny
Napisane przez MarWit
w 09.09.2013 19:12
#569491 [Diablo Mod Core] Guilds System
Napisane przez MarWit
w 02.09.2013 15:20
Guilds System v1.0.0 Stable

GuildsSystem jest dedykowanym systemem gildii dla DiabloModCore
System bazowo posiada podział na 3 rangi ( Lider, Vice-Lider i Członek ) oraz 3 skille gildii ( ExpBoost, SpeedBoost oraz zwiekszenie bazowego życia ), aczkolwiek może zostać rozszerzony w prosty sposób.
UWAGA. Wymagana wersja AMXX 1.8.2 nightly i wyżej.

say /guild - Otwiera menu gildii guilds_givegold - Daje graczowi daną ilość gold'a ( wymagana flaga "a" )

guilds_cancreateguild 0/1 - Czy gracze mogą tworzyć gildie? ( def. 1 ) guilds_createguildlevel 60 - Od którego poziomu gracz może stworzyć gildie ( def. 60 ) guilds_goldperkill 1 - Ile zlota ma otrzymać gracz za pojedynczego fraga ( def. 1 )

/** * Pobiera gold gracza. * * @type native * * @param id * * @return Integer */ native guilds_get_user_gold( id ) /** * Ustawia daną ilość gold'a graczowi. * * @type native * * @param id * @param iValue * * @return Integer */ native guilds_set_user_gold( id, iValue )

Załączone pliki
-
GuildsEngine.sma 22,65 KB 551 Ilość pobrań
GuildsEngine.amxx
#567628 [ROZWIĄZANE] Nakładka na PDO
Napisane przez MarWit
w 27.08.2013 14:30
#567408 Java czy C++ ?
Napisane przez MarWit
w 26.08.2013 19:53
Zależy od tego jakie aplikacje docelowo będziesz pisał, bo np. pisanie deamon'a jakiegoś serwera w Javie to po prostu samobójstwo i tu punkt dostają natywne języki. Sama Java zresztą wymaga by na danym urządzeniu był zainstalowany jej Runtime. Jej dużą zaletą jest jednak to, że ostatnio bardzo często wykorzystuje się ją do pisania software dla urządzeń użytku domowego i nie tylko. Każdy "kolorowy" ( pomijając niektóre przypadki jak np. Bada/iOS ) telefon wykorzystuje Jave ( Google Dalvik, Sun J2ME ), telewizory samsung'a ze "Smart TV", większość dekoderów satelitarnych, etc. C natomiast używa się we wszelkich urządzeniach oparty o jakiś µC, gdzie ilośc pamięci ram/flash i taktowania procesora jest mocno ograniczona. Inny, bardziej abstrakcyjny, argument to taki że w Javie systemu nie napiszesz bez użycia języków natywnych ( ASM + C ). No i szybkość. Java jest znacznie wolniejsza od C, w końcu jest wykonywana przez VM'ke więc jak piszesz jakiś zaawansowany graficznie silnik lub rozbudowany silnik fizyczny to na pewno jej nie użyjesz.
Zamiast wybierać jeden na twoim miejscu walnął bym sobie w grafik parę do nauczenia i po prostu stwierdził w którym się najlepiej się czuję i w nim dążył to perfekcji.
#566545 [ROZWIĄZANE] Modele mobów z minecrafta
Napisane przez MarWit
w 23.08.2013 20:18
Modele z wersji ~ 1.1, jakbyś miał problem z wyciągnięciem tego z blend'a lub zriggowaniem to wal na Steam/GG :F
#559246 [ROZWIĄZANE] Serwer shutting down
Napisane przez MarWit
w 29.07.2013 11:35
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MarWit
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

