Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ShooK - zdjęcie

ShooK

Rejestracja: 29.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.01.2014 13:52
-----

#330303 [ROZWIĄZANE] Vote map

Napisane przez ShooK w 04.12.2011 20:14

Zależy gdzie go dodajesz jeżeli chcesz z users.ini to zmień amxbans_use_admins_file na 1 czyli ma być amxbans_use_admins_file 1 jeśli z amxbans ze strony to amxbans_use_admins_file 0 a jeśli ma nie być adminów to amxbans_use_admins_file 2
  • +
  • -
  • 1


#330247 [ROZWIĄZANE] [BF2] Problem z .sma

Napisane przez ShooK w 04.12.2011 18:43

//************************************ Compile Settings ************************************//
// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
//#define SQL
// Admin flag settings for giving points/badges and server saved data reset
// These can also be set in cmdaccess.ini without need to change here
// (See amxconst.inc for more admin level constants)
#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY
// Aby wlaczyc kolorowy say(colorchat) w grze odkomentuj
#define KOLOROWY_SAY
// Note: Changing any of the above the above requires plugin to be recompiled
//******************************************************************************************//
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
new const gPluginName[] = "Battlefield 3: Rank Mod";
new const gPluginVersion[] = "2.0.1";
//Message sending variables
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif
new gHudSyncAimInfo;
new gMaxPlayers;
new bool:gCZBotRegisterHam;
#define MAX_RANKS 17
#define MAX_BADGES 8
//Motd variables
new configsdir[200];
new configfile[200];
//Cvar vars
new gPcvarBF2Active;
new gPcvarBadgesActive;
new gPcvarFreeAwp;
new gPcvarXpMultiplier;
new gPcvarIconTime;
new gPcvarFlagKills;
new gPcvarHelpUrl;
new gPcvarBadgePowers;
new gPcvarFlagRoundPoints;
new gPcvarFlagMatchPoints;
new gPcvarXpMinPlayers;
new gPcvarHudOptions;
new gPcvarStatusText;
new gPcvarFFA;
new gPcvarSaveType;
new gPcvarRankBots;
new gPcvarBotQuota;
new gPcvarSVLan;
//Cvar vars new
new gPcvarHudCenter;
new gPcvarGameShadows;
//Current players info
new g_PlayerRank[33];
new g_PlayerBadges[33][MAX_BADGES];
new knifekills[33];
new pistolkills[33];
new sniperkills[33];
new parakills[33];
new defuses[33];
new plants[33];
new explosions[33];
new accuracy[33];
new totalkills[33];
new gSaveKey[33][32];
new smgkills[33];
new shotgunkills[33];
new riflekills[33];
new grenadekills[33];
new bronze[33];
new silver[33];
new gold[33];
//Temp storage variables
new numofbadges[33];
new bool:newplayer[33];
new g_lastwpn[33];
new bool:g_imobile[33];
new bool:freezetime;
new highestrank;
new highestrankid;
new gStatsLoaded[33];
new gCurrentFOV[33];
new g_friend[33];
new bool:g_invis[33];
new menuselection[33];
//Server stats
new highestrankserver, highestrankservername[32], mostkills, mostkillsid, mostkillsname[32], mostwins, mostwinsname[32];
new menuselected[33][3];
//0 - Badge/Kills selected 0/1
//1 - Badgenum/Kills
//2 - Badgelevel
//Sound Vars
new gSoundRank[] = "bf2rank/bf2rank_promotion.wav"; //Rank gained sound
new gSoundBadge[] = "bf2rank/bf2rank_award.wav"; //Badges earned sound
//Sprite vars
new gSprite[22];
#if defined SQL
//SQl vars
#include <sqlx>
new Handle:g_SqlTuple;
new g_Cache[512];
new bool:SQLenabled;
new bool:gIntermission;
#else
//nVault
#include <nvault>
new g_Vault;
new gPcvarPruneDays;
#endif
new gPlayerName;
//Bf2 includes
#if defined KOLOROWY_SAY
#include <colorchat>
#endif
#include "bf2/const.inl"
#include "bf2/effect.inl"
#include "bf2/cmds.inl"
#include "bf2/events.inl"
#include "bf2/save.inl"
#include "bf2/forwards.inl"
#include "bf2/check.inl"
#include "bf2/badgepowers.inl"
#include "bf2/menu.inl"
#include "bf2/hud.inl"
#include "bf2/othermods.inl"
#include "bf2/csx.inl"
#include "bf2/ham.inl"
#if defined SQL
#include "bf2/sql.inl"
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, "MisieQ"); //Bazuje na Battlefield 2: Rank Mod 1.5.3 by pRED*
//Register all the say commands
//Public
register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say", "cmd_say", 0, "<target> ");
register_clcmd("say_team", "cmd_say", 0, "<target> ");
register_clcmd("say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say /bf2opcje", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2opcje", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2opcje", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2opcje", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf3", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf3", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf3", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf3", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
//Admin
register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>");
register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>");
//Cvars
//FCVAR_SERVER cvar for game monitor.
register_cvar("bf2_version", gPluginVersion, FCVAR_SERVER);
// Set cvar to update version in case new version loaded while server still running
set_cvar_string("bf2_version", gPluginVersion);
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");
gPcvarBadgesActive = register_cvar("bf2_badges", "1");
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
gPcvarXpMultiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("bf2_xpminplayers", "2");
gPcvarIconTime = register_cvar("bf2_icon_time", "1.5");
gPcvarHelpUrl = register_cvar("bf2_help_url", "http://profrags.eu/bf2webdocs");
gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "0");
gPcvarHudOptions = register_cvar("bf2_hud_options", "abcde");
gPcvarStatusText = register_cvar("bf2_statustext", "1");
#if !defined SQL
gPcvarPruneDays = register_cvar("bf2_reset_days", "21");
#endif
gPcvarFFA = register_cvar("bf2_ffa", "0");
gPcvarHudCenter = register_cvar("bf2_hud", "0");
gPcvarGameShadows = register_cvar("bf2_shadows", "0");
gPcvarFlagKills = register_cvar("bf2_flag_kills", "2");
gPcvarFlagRoundPoints = register_cvar("bf2_flag_round_kills", "0");
gPcvarFlagMatchPoints = register_cvar("bf2_flag_match_kills", "0");
gPcvarSaveType = get_cvar_pointer("csstats_rank");
gPcvarRankBots = get_cvar_pointer("csstats_rankbots");
gPcvarBotQuota = get_cvar_pointer("bot_quota");
gPcvarSVLan = get_cvar_pointer("sv_lan");
//Message sending.
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif
//Register events, logs and forwards to be captured
register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0"); //add freeztime start code
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("SetFOV", "Event_SetFOV", "be");
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); //freezetime end code
register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");
register_message(get_user_msgid("StatusValue"), "Message_StatusValue");
register_event("StatusValue", "setTeam", "be", "1=1");
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
register_event("StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0");
// Must use post or else is_user_alive will return false when dead player respawns
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
gHudSyncAimInfo = CreateHudSyncObj();
gMaxPlayers = get_maxplayers();
gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")
}
public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#330213 [ROZWIĄZANE] [BF2] Problem z .sma

Napisane przez ShooK w 04.12.2011 17:41

1)
register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");

Odpowiada za menu bf2
usuń te które nie potrzebne.

2) proponuje ściągnąć i użyć
http://amxx.pl/topic...lefield-2-v200/
  • +
  • -
  • 1


#330186 [ROZWIĄZANE] Frakcje Cod

Napisane przez ShooK w 04.12.2011 16:35

Opcja edytuj działa :)
[CoD Stary] Dodawanie frakcji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Po za tym google i szukaj też.. Mam zrobić poradnik?
  • +
  • -
  • 1


#330163 COD+DM

Napisane przez ShooK w 04.12.2011 15:53

EDIT

Edytuj plik plugins-csdm.ini a dokładniej dodaj przed csdm_equip.amxx średnik. ( ; )
  • +
  • -
  • 1


#330157 COD+DM

Napisane przez ShooK w 04.12.2011 15:41

Tak, da się wyłączyć to menu w pliku konfiguracyjnym CSDM
  • +
  • -
  • 1


#329285 Paczka JailBreak by ShooK

Napisane przez ShooK w 02.12.2011 23:22

Witam, szperając w komputerze znalazłem moją starą paczkę JailBreak.
Chce ją wam przekazać bo może komuś się przyda.

--------------------------------------------------------------------

Plugins:

Revision.amxx // "Kradnicie" broni
radio3_off.amxx // Wylaczenia radia z pod C
przeszukaj_wieznia.amxx // przeszukiwanie wieznia
ozyw.amxx // ozywanie graczy - tylko dla adminow
mikro.amxx // prowadzacy moze wlaczyc mozliwosc uzywania mikrofonu
mazak_ct.amxx // mazak dla CT
jtb.amxx // specjalne wyrownywanie teamow
jbextreme_menu.amxx // menu jb
jbextreme.amxx // plugin moda
jail_zasady.amxx // zasady jb
jail_radio.amxx // radio jb
custom_team_names.amxx // zmiana nazwy teamow
Hats_fixed.amxx // czapki
bronct.amxx // ct moze wybrac bron na poczatku rundy


Cvary:

// jailbreak team balancer

jb_limitteam "3" // liczba tt dla 1 ct

/// custom team names

ctn_team_t "Wiezniowie" // tutaj wpisz jaką nazwę mają mieć Terroryści
ctn_team_ct "Straznicy" // tutaj wpisz jaką nazwę mają mieć Anty-Terroryści
ctn_use_sounds "Spectator"
ctn_sound_t (roundsound terro)
ctn_sound_ct (roundsound ct)

// jb extreme

jbe_crowbarmultiplier 25.0 //Ile damage za uderzenie łomem (domyślnie: 25.0)
jbe_motd 1 //Wyłącza motd przy połączeniu(domyślnie: 1)
jbe_maxcrowbar 1 // Ile więźniów dostanie losowo łom (domyślnie: 1)
jbe_teamchange 1 //Czy więźniowie mogą zmieniać drużynę(domyślnie: 0)
jbe_teamratio 3 //This value tells the relation between prisoners and guards (total connected / ratio = max guards)(default: 3)
jbe_maxct 4 //Hard limit for guards count (default: 7)
jbe_maxdays 7 //Maksymalna wartość dni kiedy więzień będzie w więzieniu bez personalnego FreeDay(domyślnie: 15)(Nie skończone)
jbe_boxmax 4 //Maksymalna ilość żywych więźniów do włączenia BOX (domyślnie: 6)
jbe_talkmode 2 //Działanie ALLTALK (domyślnie: 2)
jbe_blockvoice 2 //How +voicerecord should be handled (default: 1)
jbe_retrytime 10 //Ile sekund przy starcie rundy ma gracz do dołączenia do TEAM (domyślnie: 10)
jbe_glowmodels 0 //Dodać blask do modeli Sajmona i FreeDay'a (domyślnie: 0)
jbe_simonsteps 0 //Rysowanie kroków Sajmona na podłodze (domyślnie: 1)
jbe_freedayround 240.0 //Długość FreeDay w sekundach(domyślnie: 240.0)
jbe_buttonshoot 1 //Można włączyć przycisk po przez strzelenie do niego (domyślnie: 0)
jbe_autoopen 1 //Cele otwierają się automatycznie na Free Day(domyślnie: 1)
jbe_spectrounds 3 //Kick graczy którzy nie wybrali team przez X rund(domyślnie: 3)
jbe_nosimonrounds 0 //Przeniesienie strażnika w momencie kiedy był Sajmonem przez X rund (domyślnie: 10)
jbe_randomsimon 0 //Losowy Sajmon po starcie rundy przed i 60 sekundami (domyślnie: 1)
jbe_lastrequest 1 //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest 1 //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)



Komendy:

------------------------------------------------------------|
+simonvoice
Można mówić przez mikrofon nad innymi.
Kiedy inny gracz mówi w czasie kiedy Prowadzacy mówi, gracz dostaje mute.
----|
/prowadz
Pierwsza osoba które wpiszę /prowadz prowadzi oraz ma inny model
----|
/nomic
Komenda dla gracza który nie ma mikrofonu.
Osoba która użyje tej komendy zostanie prze transferowana do TT bez śmierci.
----|
/otworz
Tylko dla Prowadzacego otwarcie cel.
----|
/fd
Komenda dla Strażników która otwiera FreeDay Menu.
Można wybrać FreeDay dla wszystkich lub danego gracza.
Osoby które mają FreeDay mają zielony model
----|
/box
Komenda dla strażników która włącza BOX MODE, Czyli friendlyfire dla więźniów
----|
/help
Pokazuje przydatne komendy/informację
----|
/lr
Opcja dla ostatniego więźnia, otwiera duel menu.
----|
/cele
Tylko dla Prowadzacego, otwiera cele
----|
/menu
Otwiera JailMenu
----|
/mikro
Wlaczenie/Wylaczenie mikrofonu dla wiezniow
----|
/ozyw
Dla adminow z flaga Kick - Ozywia graczy
----|
przeszukaj
Przeszukiwanie wiezniow
------------------------------------------------------------|


Download

PRZEKLEJ - Jail Break By Shook .rar. - Filmy, muzyka, zdjęcia
Zippyshare.com - Jail Break by ShooK.rar
  • +
  • -
  • 8


#329268 Szukam pluginów na dr.

Napisane przez ShooK w 02.12.2011 22:31

Nie lepiej skorzystać z Deathrun Manager v3.0.3 [13/02/2010] - AMXX.pl: Support AMX Mod X tam jest wszystko o czym mówiłeś
  • +
  • -
  • 1


#291950 Dwa pluginy

Napisane przez ShooK w 03.09.2011 18:41

To jak? :D
  • +
  • -
  • -1


#211433 amxx na sma

Napisane przez ShooK w 31.01.2011 19:18

Czy istnieje mozliwość przełożenia pliku .amxx na .sma . Jest to dla mnie bardzo ważne! proszę szyyybko!
  • +
  • -
  • 1


#210372 Nauka c++

Napisane przez ShooK w 28.01.2011 18:32

Kurek ty nigdy nie zaczynałeś? Ty się już taki urodziłeś... Achaa super... Przypomnij sobie swój start albo nie czytaj tego działu ^^
  • +
  • -
  • 1