Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

speedkill - zdjęcie

speedkill

Rejestracja: 26.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2017 20:28
*****

#710157 System rang

Napisane przez Linux' w 19.08.2015 20:16

 

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.

 

 

 

Ja robie po swojemu, ty robisz po swojemu. Pytanie czy jestes aby pewien? Czasem bywa tak, ze gracz zostanie rozlaczony a pomimo to jest i zywy, oczywiscie jezeli funkcja przypisana jest do atakujacego to nic nie bedzie ale jak do ofiary to..? Zreszta dajta mi spokoj. Co do minusa, twoja decyzja jest mi calkiem nie zrozumiala wiec odplace sie tym samym.

 

Ps: Co mnie tak kasacie jak zmije jakies jadowite? :(


  • +
  • -
  • -2


#710149 System rang

Napisane przez Linux' w 19.08.2015 19:07

Dziwilbym sie gdyby "nie spamowalo". Powinienes dziekowac, ze sa logi bo moga byc crashe jak sa bledy..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#685648 Licznik Headshotów *Headshot Manager*

Napisane przez Wielkie Jol w 31.01.2015 10:03

opis

Prosty licznik headshotów a zarazem prosty plugin, który liczy nam headshoty w danej grze, po wyjściu z gry zapisuje do pliku nvault, po ponownym wejściu przywraca headshoty, które nastrzeliliśmy do rozłączenia się z serwerem.

Potem dodam aktualizację, która sprawdzi, która osoba w danej mapie nastrzelała ich najwięcej i wedle liczb, rozda jakieś nagrody.

 

[komendy]

"say /headshots"

"say /hs"
"say_team /hs"
"say_team /headshots"
 
Wszystko do zmiany przy zmiennej g_Commands
 
 
[cvary]
 
amx_licznikhsdisplay
0 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w say
1 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w hud
2 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy w say i hud
amx_licznikhsbest
0 - wyłącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę
1 - włącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę ( domyślnie
amx_licznikhsnagroda
0 - wyłącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy
1 - włącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy ( domyślnie )
amx_licznikhsprefix
ustawia prefix do pluginu, domyślnie [LicznikHS]
amx_licznikhsilosc
jeżeli licznikhsnagroda ustawiony na 1, daje nagrody 60s przed końcem mapy
dla tego, który zdobył najwięcej hsów, domyślnie wartość 30 diamentów bf4.
Dla innego moda, np. cod moda zmieniamy linijkę 110.
 
+ define CZAS, który definiuje, ile sekund przed końcem mapy mają być rozdane nagrody
 
inne informacje
Jeżeli bedziemy zmieniac wartosc cvarow hsbest i nagrody, mapa musi zostac zmieniona dwa razy, zanim zmiany wejda w zycie, jest to spowodowane eventami z tego co zauwazylem.
 
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#685276 Run time error 10: native error (native "pev")

Napisane przez Alelluja w 28.01.2015 17:34

hmm... a dodaj

 

#include <fakemeta_util>


  • +
  • -
  • 1


#683356 atrakcyjny laptop do gier [700PLN]

Napisane przez smieszny w 17.01.2015 17:07

"atrakcyjny laptop do gier [700PLN]" - Twój nick jest adekwatny do tytułu tematu  :^D

Czy tu mowa o laptopie z kosmosu wartego 20 tyś PLN? 

Tu mowa o laptopie używanym pod gry do 700 PLN. 

Widziałem takie na allegro, lecz chciałbym się doradzić jaki jest możliwy sprzęt do gier. 

 

 

Twój nick jest adekwatny do tytułu tematu   :^D

Twój proszę Ciebie jest adekwatny do rozmiaru twego mózgu oraz bicepsa. O który nie chciałbym tu wspominać. 


  • +
  • -
  • 7


#682283 Rozgrzewka / Knife Race

Napisane przez psilocybe w 10.01.2015 23:46

Jestem ciekawy jak wygląda kod, także wydaje mi się, że skoki z dmg są za duże, czekam na wersję finalną :)

 

Kod nie jest zbyt profesjonalny :D Zapewne byś zwątpił w działanie ale działa i nawet sam bugów nie mogę znaleźć (a raczej jeżeli czegoś nie potrafię naprawić to uznaję że to nie bug :D).

 

Najwięcej kodu dotyczy się tej głupiej prędkości która resetuje się bez przerwy jak wiesz ale to już ogarnięte jest.

 

W trybie rozgrzewki 1 kill = 1 lvl, lecz na mapach knifearena będę musiał to nieco urozmaicić :D

 

 

Teraz przyszedł czas na apteczke, może nie wygląda to jakoś super ale chodzi o grywalność :D Nie dodałem jeszcze dźwięku leczenia itp. itd. ale wiadomo to na końcu :D

 

 

Pomysł jest taki że w trybie Knife Race do 4lvl dostajesz hp po zabiciu, później do 7 lvl musisz sobie poradzić bez hp ale za wejście na 7 lvl dostajesz czerwoną apteczkę (+50hp), za każde kolejne zabicie dostajesz apteczke (chyba że jeszcze nie użyłeś poprzedniej) - no i to jest zrobione powiedzmy widać na filmiku. (max hp z apteczek = 200)

 

Dalej załóżmy od 12lvl będzie żółta apteczka (+100hp) za każde 2 lub 3 zabicia, po wejściu na level 20 dostajesz zieloną apteczkę (200hp+200ap) i powiedzmy że tu będzie ostatnia zmiana kosy (modelu i skilla na największy)

 

Trochę to już pomieszałem ale jak skończę to filmik przedstawię :D


  • +
  • -
  • 1


#681966 Rozgrzewka / Knife Race

Napisane przez psilocybe w 09.01.2015 16:56

Plugin działa jako rozgrzewka, w pierwszej rundzie można używać tylko kosy, za każde zabicie z kosy LVL UP :D Na filmiku nie widać dobrze hud'a więc opiszę w skrócie.

 

Zaczynasz na LVL 0, masz Łom i -40%dmg, po pierwszym zabiciu masz LVL 1 i zwykły model noża, normalny dmg, -10% mniejszą grawitację, 120hp i 100ap oraz prędkość +20. Do 4 levelu jak widać zmieniają się modele, speed, dmg, grawitacja, hp i ap, później rośnie tylko LVL ;)

 

Plugin na mapach ka_ pracuje nieco inaczej, działa przez całą mapę nie tylko 1 rundę (na filmiku jest właśnie mapa ka_), po określonym czasie gracz się odradza (DM), jeżeli zginiesz tracisz wszystkie poziomy i zaczynas z łomem :D

 

Robię to dla siebie z nudów ale w planach mam jeszcze kilka rzeczy ;) Dodać cvary, modele p_, więcej poziomów z modelami i dźwiękami, więcej sprite'ów itp. a mój najśmielszy pomysł nad którym już pracuję to 'healing', czyli na końcu rundy jest freeze i automatycznie wyjmuje się apteczka rodem z Left4Dead i się leczysz z odniesionych w walce ran :D Wszystko opasane dźwiękiem bandażowania z L4D :D Jaki efekt uzyskam to się okaże :P Może nawet przy którymś z poziomów zrobię uleczanie podczas gry bo od 4 LVL w górę już nie dostajemy HP ale mamy 200% dmg :D

 


  • +
  • -
  • 2


#680257 [ROZWIĄZANE] Przyśpieszenie gracza

Napisane przez psilocybe w 03.01.2015 10:17

@psilocybe, czy usunięcie wody spowoduje zwiększenie prędkości, czy jest to rzecz której nie da się zmienić?

 

Nie wiem, nie testowałem tego w praktyce. Dlaczego speed 10? Wiadomo że tam podaje się wartości 0-255, ale nie mam pojęcia jak to wpływa na prędkość gracza. Na standardowej mapie, parametr speed w func_water to po prostu prędkość falowania/efektu wody.

 

Na tej mapie jest to jedyny ent na drodze między spawnem a "torem" więc nic innego nie może prędkości zmieniać.


  • +
  • -
  • 1


#458770 Zabawy do JailBreak by Cypis

Napisane przez Fili:P w 16.09.2012 17:02

Dzieci Wojny:

Mama tak do mnie mówiła jak byłem mały i brudny xdd
  • +
  • -
  • 27


#664083 Nowe serduszko dla 'Lolka' - pomoc dla Karolka

Napisane przez amator75 w 16.09.2014 20:42

udostepnilem na fp Amxx.pl i mojej sieci,jak rowniez na swoim koncie amator ......   i prywatnym koncie fb,wplaty dokonam jutro 300zl


  • +
  • -
  • 6


#661501 [ROZWIĄZANE] losowanie gracza - prośba o poprawe kodu

Napisane przez sebul w 31.08.2014 22:03

Tutaj nie ma co dopracowywać, bo po prostu ten sposób jest bardzo nieoptymalny, skorzystaj z kodu, który został Ci podany.

W tym przypadku rekurencja bardziej jest opłacalna niż pętla z użyciem tablicy.
A sposób zabezpieczenia wystarczy pobrać czy na serwerze jest więcej niż 0 graczy i tyle :]

:facepalm:
Gdy na serwerze będzie mało graczy (a szczególnie gdy będzie jeden) to losowanie na sztywno liczby od 1 do 32 nie jest czymś optymalnym, bo poprawne id może wylosować się dopiero po X razie (przy jednym graczu jest 1/32 szansy na to), więc żadna rekurencja nie będzie tutaj bardziej opłacalna. A pętla i tablica? To w żaden sposób nie przeciąży serwera, a średnio na pewno będzie wymagać mniejszych zasobów niż taka rekurencja.
  • +
  • -
  • 3


#660832 [ROZWIĄZANE] Opis Funkcji "fw_traceline"

Napisane przez Nltj w 28.08.2014 16:28

Zapytał się więc mu odpowiedziałem że jest taka możliwość... :facepalm:

 

 

Co wg Cb w tym poście jest nie tak ? :mur:

 

 

Umić trzeba aby sensownie użyć tego "kodu" w innym pluginie.

 

 

 

:coto:   dla Ciebie Gwyn


  • +
  • -
  • 0


#660649 [ROZWIĄZANE] Opis Funkcji "fw_traceline"

Napisane przez Nltj w 27.08.2014 23:14

Z tego co wiem nie ma rzeczy niemożliwych, ale trzeba "umić"


  • +
  • -
  • 0


#659770 System żyć [ Deathrun ]

Napisane przez sebul w 24.08.2014 11:03

Z cvarami do sql się nie popisałeś, bo teraz każdy admin mający falgę na cvary, będzie widział te cvary, prawdopodobnie z zewnątrz też da radę je zobaczyć, dodatkowo jak Ty coś będziesz z nimi robić na serwerze, to każdy gracz będzie widział wartości tych cvarów.
Nie pasuje tutaj też nazwa jednego natywu, masz "set_user_life", a w kodzie "AddPlayerLive" i tam dodajesz, a nie ustawiasz życia.
  • +
  • -
  • 1


#659680 Gracz używa say czy say_team

Napisane przez NicNieUmniem w 23.08.2014 21:30

z say na team_czat :)