Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

timoncs - zdjęcie

timoncs

Rejestracja: 24.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.12.2010 22:31
-----

Moje posty

W temacie: vhe problem z bytem

25.12.2010 12:16

Człowieku to się musi zapisywać. Moze nawet nie wiesz że się zapisuje ?

Weź scianę zamień w func_wall naciśnij X . Naciśnij na func_wall (ścianę aż się stanie czerwona) i cyknij SS i wyśli tu.




@edit
Dobra ja lece jak chcesz sprawdzić czy to jest bytem to klikasz na byt az bedzie czerwony i jak na dole na szarym pasku
po prawej stronie pisze np. func_wall to jest on bytem func_wall


Więc szukaj napisu func_wall



tlumaczysz jak po chinsku

W temacie: vhe problem z bytem

25.12.2010 11:45

1. Masz blok bierzesz "zamień w byt" nie wybierasz z listy "efekt" (byt) ustawiasz go we właściwościach.
2. Tego się nie zapisuje poprostu jak wybierzesz byt i go ustawisz naciśnij czerwony X (windows)
3. Ta dyskietka to chyba w 3.4 ale nie pamiętam co ona robi chyba to jest SmartEdit (albo zapisz )



ale chodzi oto ze mi sienie zapisuje

W temacie: velve hammer editor 3.5 problem

25.12.2010 01:54

1. Przygotowanie do pracy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Nasza pierwsza mapa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X



wielkie dzięki

wszystko dobrze. dobry poradnik wszystko latwo zrozumiec

dziekune za pomoc

W temacie: velve hammer editor 3.5 problem

24.12.2010 23:24



jak zrobilem mapke i wklejam do foledru cstrike>maps.
nie weim czy dobrze ale zmienilem nazwe z .maps na .bsp.




Abes wiesz co on zrobił miał plik np. jaco.map i zmienil na jaco.bsp

Tak się nie robi .

Aby zmienić z maps na bsp musisz kompilować Vhe albo Kbatem .


Słuchaj masz daje ci mojego kbata do folderu ZHLT wrzucasz mapę o koniecznie nazwie mapa.map

Potem naciskasz Kompiluj.bat (Jak okno windowsowe tylko mignie to znaczy że mapa ma błędy . Błędy sprawdzasz w mapa.err) to trwa zazwyczaj chwile (przy małych mapach). Po kompilacji masz mapa.map i mapa.bsp w tym folderze gdzie wrzuciłeś.


Kbata wrzucasz do C:/kbat/tu wrzucasz folder ZHLT.

Jeśli chcesz zmienić połozenie kbata edytuj Kompiluj.bat notatnikiem i tam masz:

C:\kbat\ZHLT\hlcsg.exe mapa.map -estimate         TYLKO NIE ZMIENIAJ hlcsg.exe i tamte poniżej tylko położenie zmieniaj             
C:\kbat\ZHLT\hlbsp.exe mapa.map -estimate
C:\kbat\ZHLT\hlvis.exe mapa.map -estimate -full
C:\kbat\ZHLT\hlrad.exe mapa.map -estimate -bounce 2 -chop 128 -extra -incremental
copy "mapa.bsp" "C:\kbat\ZHLT"   - w tej linijce ustawiasz gdzie ma skopiować mapa.bsp!


mapa.map musi BYĆ TAM GDZIE KOMPILUJ.bat




Wad_ppp.BAT.BAT - to też kompilacja ale wrzuca wad o nazwie ppp.wad do mapy czyli masz jeden plik ale to dla bardziej
zaawansowanych :).



troche tego nie rozumiem mozesz krok po kroku co mam zrobic??

W temacie: velve hammer editor 3.5 problem

24.12.2010 16:08

Pokaż log z kompilacji.
Dodatkowo wyślij mapę w postaci bsp i rmf



ale nie am calej mapy bo najpierw ucze sie robic budowle i respy ale nie moge jej odpalic