Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

richi92 - zdjęcie

richi92

Rejestracja: 23.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.12.2013 23:13
-----

Moje tematy

Plugin nie działa, błąd kompilacji

08.12.2013 13:32

Witam

 

Jakiś czas już nie pisałem i nie pamiętam wszystkich rzeczy, jednak próbując napisać jeden plugin nie moge go skompilować, czy ktoś mi powie gdzie robie błąd?

Oto ten plugin:

#include <amxmodx>
#include <engine>


#define PLUGIN "Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gierek"


new ent_string[][] = {
    EV_SZ_classname,
    EV_SZ_globalname,
    EV_SZ_model,
    EV_SZ_target,
    EV_SZ_targetname,
    EV_SZ_netname,
    EV_SZ_message,
    EV_SZ_noise,
    EV_SZ_noise1,
    EV_SZ_noise2,
    EV_SZ_noise3,
    EV_SZ_viewmodel,
    EV_SZ_weaponmodel
}
new string_name[][][64] = {
    classname,
    globalname,
    model,
    target,
    targetname,
    netname,
    message,
    noise,
    noise1,
    noise2,
    noise3,
    viewmodel,
    weaponmodel
}
new string string_info[][] = {
    "EV_SZ_classname",
    "EV_SZ_globalname",
    "EV_SZ_model",
    "EV_SZ_target",
    "EV_SZ_targetname",
    "EV_SZ_netname",
    "EV_SZ_message",
    "EV_SZ_noise",
    "EV_SZ_noise1",
    "EV_SZ_noise2",
    "EV_SZ_noise3",
    "EV_SZ_viewmodel",
    "EV_SZ_weaponmodel"
}

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_clcmd("amx_info", "info", ADMIN_CFG);
}



public info(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return;
        
    new ent, body
    get_user_aiming (id, ent, body)    
    
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;
    
    for(new i=0; i<13; i++)
        entity_get_string ( ent, ent_string[i], string_name[i], sizeof(string_name[i]))
        
    for(new j; j<13; j++)
        client_print(id, print_console, "[%d] %s : %s", j, string_info[j], string_name[j])
    
}

Wymuszenie zakończenia rundy

06.12.2013 22:34

Witam.

 

Jako iż dawno nie pisałem żednych pluginów i zapomniałem części komend mam drobny problem.

 

Otóż potrzebowałbym 2 rzeczy.

 

1. Sczytywanie wyniku druzyny Terro oraz CT i mozliwość ustawiania go.

       Czyli np, TT ma 2 wygrane a CT 1, ale CT zrobilo jakąś tam misje i ma otrzymać dodatkowo 2 punkty. Czy jest możliwość czegoś takiego czy nie bardzo, albo czy w RoundEnd można by było wymusić logevent TerroWin albo CTerroWin?

 

2. Czas skończenia rundy.

      Chodzi o to, że np. TT zabilo jakąś tam osobe z Ct która była kluczowym punktem i powinni wygrać już runde jednak zostały jeszcze 2 minuty rundy i paru żywych CT. Czy jest możliwość skończenia rundy (wymuszenia RoundEnd) i rozpoczęcia nowej bez zabijania CT?

 

 

Ważniejsze jest Tutaj ta druga część, gdyż pierwszą da się jakoś obejść.

 

Licze na szybką odpowiedź i z góry dziekuje za pomoc.

Wczytywanie i ustawianie punktow druzyny

06.12.2013 18:56

Witam.

 

Jako iż dawno nie pisałem żednych pluginów i zapomniałem części komend mam drobny problem.

 

Otóż potrzebowałbym 2 rzeczy.

 

1. Sczytywanie wyniku druzyny Terro oraz CT i mozliwość ustawiania go.

       Czyli np, TT ma 2 wygrane a CT 1, ale CT zrobilo jakąś tam misje i ma otrzymać dodatkowo 2 punkty. Czy jest możliwość czegoś takiego czy nie bardzo, albo czy w RoundEnd można by było wymusić logevent TerroWin albo CTerroWin?

 

2. Czas skończenia rundy.

      Chodzi o to, że np. TT zabilo jakąś tam osobe z Ct która była kluczowym punktem i powinni wygrać już runde jednak zostały jeszcze 2 minuty rundy i paru żywych CT. Czy jest możliwość skończenia rundy (wymuszenia RoundEnd) i rozpoczęcia nowej bez zabijania CT?

 

 

Licze na szybką odpowiedź i z góry dziekuje za pomoc.