Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kruszynka - zdjęcie

Kruszynka

Rejestracja: 21.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.02.2011 14:05
-----

#200153 entity_set_string Problem :(

Napisane przez DarkGL w 27.12.2010 16:49

zamotałaś :D
po prostu podmiana modelu noża cie interesuje ?
  • +
  • -
  • 1


#200159 entity_set_string Problem :(

Napisane przez DarkGL w 27.12.2010 17:01

spróbuj użyć z fakemety
set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
lub po zmianie modelu daj
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
albo połącz te dwie techniki ze sobą
  • +
  • -
  • 1


#200163 entity_set_string Problem :(

Napisane przez DarkGL w 27.12.2010 17:06


set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/nozyk.mdl")
dllfunc(DLLFunc_Think, id);

zamiast

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nozyk.mdl");


nie potrafię tego ubrać w słowa :confused:
  • +
  • -
  • 1


#200173 entity_set_string Problem :(

Napisane przez Ortega w 27.12.2010 17:28

ohh Dark..
Musisz w evencie CurWeapon ustawiać viewmodel, żeby ustawiać zamiast noża to musisz pobrać i sprawdzić, czy akurat chce trzymać nóż.

Wersja z fakemety od razu alokuje specjalną pamięć dla modelu. Akurat ta wersja, ponieważ można użyć też:
set_pev( id, pev_viewmodel, engfunc( EngFunc_AllocString, "nazwa" ) );

Tyle, że trzeba zaalokować string, a viewmodel2 sam to robi.
Porównując obie funkcje natywne mogę powiedzieć, że wersja z engine jest znacznie szybsza mimo tego jak niektórzy kurczowo trzymają się fakemety.
  • +
  • -
  • 1


#200175 entity_set_string Problem :(

Napisane przez DarkGL w 27.12.2010 17:33

tylko ona zmienia w locie model więc curweapon w to nie mieszamy <_<
  • +
  • -
  • 1


#198615 Poszukuję Losowanie Gracza w Rundzie

Napisane przez DarkGL w 22.12.2010 18:13

w zmiennej id masz id wylosowanego gracza działaj na nim
  • +
  • -
  • 1


#198606 Poszukuję Losowanie Gracza w Rundzie

Napisane przez DarkGL w 22.12.2010 17:54

a do czego chcesz to zastosować?
  • +
  • -
  • 1


#198593 Poszukuję Losowanie Gracza w Rundzie

Napisane przez DarkGL w 22.12.2010 17:23


	new iNum,iPlayers[32]

	get_players(iPlayers,iNum,"");

	new id = iPlayers[random(iNum)]

  • +
  • -
  • 3


#198592 Poszukuję Losowanie Gracza w Rundzie

Napisane przez Pittero w 22.12.2010 17:23

stock wybierz()
{
new id[33], ktory_gracz = 0;
for(new i = 1; i<33; i++)
{
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
{
id[ktory_gracz] = i;
ktory_gracz++;
}
}
return id[random_num(0,ktory_gracz-1)];
}

  • +
  • -
  • 1