Limity:
Inteligencja: 2000
Zdrowie: 5000
Wytrzymalosc: 4000
Kondycja: 800
Proszę o dodanie tych limitów i kompilacje.

Dziękuje z góry.
PS: DO załącznika nie mogłem dodać.
http://www.speedysha.../QTM-CodMod.sma
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MasterLW nie posiada znajomych
24.08.2012 13:46
22.08.2012 16:27
Error: Argument type mismatch (argument 8) on line 31 Warning: Loose indentation on line 63 Warning: Loose indentation on line 185 Warning: Loose indentation on line 188 1 Error.
22.08.2012 14:12
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax; new Float:gravity; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK"); // Komendy register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); // Cvary register_cvar("shop_ibuprofen", "4000"); register_cvar("shop_fenacetyna", "3000"); register_cvar("shop_tramal", "6000"); register_cvar("shop_amfetamina", "16000"); register_cvar("shop_lotto", "16000"); register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000"); register_cvar("shop_ruletka", "10000"); register_cvar("shop_ibuhp", "10"); register_cvar("shop_fenhp", "25"); register_cvar("shop_tramhp", "50"); register_cvar("shop_gravity", "0.50"); register_cvar("shop_expmin", "25"); register_cvar("shop_expmax", "250"); } public Sklep(id) { // Pobieranie cvar ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen"); fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna"); tramal = get_cvar_num("shop_tramal"); amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina"); lotto = get_cvar_num("shop_lotto"); doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie"); ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka"); ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp"); fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp"); tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp"); gravity = get_cvar_float("shop_gravity"); expmin = get_cvar_num("shop_expmin"); expmax = get_cvar_num("shop_expmax"); new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK"); formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen); formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna); formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal); formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina); formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie); formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, ibu, "1"); menu_additem(menu, fen, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= ibuprofen) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= fenacetyna) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= tramal) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-tramal); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-tramal); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= amfetamina) { cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina); set_user_gravity(id, gravity); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= lotto) { cs_set_user_money(id, kasa-lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,tramal); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,ibuprofen); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(expmin, expmax); cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= ruletka) { cs_set_user_money(id, kasa-ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
21.08.2012 18:06
asd.sma(32) : warning 217: loose indentation asd.sma(34) : warning 225: unreachable code asd.sma(34) : warning 217: loose indentation asd.sma(40) : warning 217: loose indentation asd.sma(60) : warning 217: loose indentation asd.sma(67) : warning 217: loose indentation
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod_frakcje> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Profesjonalny Shotguner"; new const opis[] = "Dostaje M3,XM 1014 i deagle , 160 hp , 140% biegu , 1/2 z M3 , 1/4 z XM1014 ,1/4 z deagle ,1/3 z he ,"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 15; new const frakcja[] = "Profesjonalisci (Premium)"; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B)) { client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
20.08.2012 22:02