Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MasterLW - zdjęcie

MasterLW

Rejestracja: 18.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.11.2013 00:58
-----

Moje tematy

Kompilacja silnika COD MOD.

24.08.2012 13:46

proszę o dodanie limitów, bo jak ja dodam i skompiluje, to wtedy nie działa mi, że mogę dodawać po 10 lub wszytko np. w inte.

Limity:

Inteligencja: 2000
Zdrowie: 5000
Wytrzymalosc: 4000
Kondycja: 800




Proszę o dodanie tych limitów i kompilacje. :)

Dziękuje z góry.

PS: DO załącznika nie mogłem dodać.

http://www.speedysha.../QTM-CodMod.sma

Kompilacja lokalna i stały błąd

22.08.2012 16:27

Witam. Mam problem przy kompilacji lokalnej klas do CoD MoD'a. Gdy kompiluje przez www to nie działają niektóre opcje.

Error: Argument type mismatch (argument 8) on line 31
Warning: Loose indentation on line 63
Warning: Loose indentation on line 185
Warning: Loose indentation on line 188

1 Error.



Głównie ten błąd: Error: Argument type mismatch (argument 8) on line 31
Szukałem w internecie, to może być błąd w kolejności itd.


W czym tkwi błąd?


Pozdrawiam! :)


PS: Załączyłem 2 .sma tak na wszelki wypadek, żeby sprawdzić jak jest w innych klasach.

Exp w sklepie.

22.08.2012 14:12

Witam. Mam problem/pytanie . Chciałbym zmienić exp w sklepie . Korzystam ze sklepu "CodShop by MieTeK". Gdy losujemy exp daje po 50 -100 , a serwer ma max 8 k lvl . Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś opisał mi jak zmienić exp na większy .

Oto plik .sma :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax;
new Float:gravity;

public plugin_init()
{
    register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
    
    // Komendy
    register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
    register_clcmd("say /shop", "Sklep");
    
    // Cvary
    register_cvar("shop_ibuprofen", "4000");
    register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
    register_cvar("shop_tramal", "6000");
    register_cvar("shop_amfetamina", "16000");
    register_cvar("shop_lotto", "16000");
    register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000");
    register_cvar("shop_ruletka", "10000");
    register_cvar("shop_ibuhp", "10");
    register_cvar("shop_fenhp", "25");
    register_cvar("shop_tramhp", "50");
    register_cvar("shop_gravity", "0.50");
    register_cvar("shop_expmin", "25");
    register_cvar("shop_expmax", "250");
    

}    

public Sklep(id)
{
    
    // Pobieranie cvar
    ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
    fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
    tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
    amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
    lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
    doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
    ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
    ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
    fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
    tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
    gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
    expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
    expmax = get_cvar_num("shop_expmax");
    
    new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
    format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
    formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
    formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
    formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
    formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
    formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
    formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
    formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
    
    new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
    menu_additem(menu, ibu, "1");
    menu_additem(menu, fen, "1");
    menu_additem(menu, tra, "1");
    menu_additem(menu, amf, "1");
    menu_additem(menu, lot, "1");
    menu_additem(menu, dos, "1");
    menu_additem(menu, rul, "1");
    menu_display(id, menu);
    
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
    
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new zdrowie = get_user_health(id);
    new kasa = cs_get_user_money(id);
    new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            if(kasa >= ibuprofen)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
                }
                if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
                
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
        }
        case 1:
        {
            if(kasa >= fenacetyna)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
        }
        case 2:
        {
            if(kasa >= tramal)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
        }
        case 3:
        {
            if(kasa >= amfetamina)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
                set_user_gravity(id, gravity);
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
        }
        case 4:
        {

            if(kasa >= lotto)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
                new totek = random_num(0, 10);
                
                switch(totek)
                {
                    case 0:
                    {
                        new moneybonus = random_num(500,5000);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 1:
                    {
                        new moneybonus = random_num(5000,16000);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 2:
                    {
                        set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
                    }
                    case 3:
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
                    case 4:
                    {
                        new bonusxp = random_num(expmin ,75);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
                    }
                    case 5:
                    {
                        cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
                    }
                    case 6:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,tramal);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
                    }
                    case 7:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
                    }
                    case 8:
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
                    case 9:
                    {
                        new xpbonus = random_num(75,expmax);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
                    }
                    case 10:
                    {
                        cs_set_user_money(id, lotto);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
                    }
                        
                }
            }        
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
        }
        case 5:
        {
            if(kasa >= doswiadczenie)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(expmin, expmax);
                cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
        }
        case 6:
        {
            if(kasa >= ruletka)
            {
                cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
        }
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

PROBLEM z klasą przy kompilacji

21.08.2012 18:06

Witam. Kiedy kompiluje klase mam taki błąd:

asd.sma(32) : warning 217: loose indentation
asd.sma(34) : warning 225: unreachable code
asd.sma(34) : warning 217: loose indentation
asd.sma(40) : warning 217: loose indentation
asd.sma(60) : warning 217: loose indentation
asd.sma(67) : warning 217: loose indentation



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[]   = "Profesjonalny Shotguner";
new const opis[]	= "Dostaje M3,XM 1014 i deagle , 160 hp , 140% biegu , 1/2 z M3 , 1/4 z XM1014 ,1/4 z deagle ,1/3 z he ,";
new const bronie	= (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 15;
new const frakcja[] = "Profesjonalisci (Premium)";

new bool:ma_klase[33];



public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;

		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;

		if(!(damagebits & DMG_BULLET))
				return HAM_IGNORED;

		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && random_num(1,2) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,4) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,4) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		return HAM_IGNORED;
}

Umiem robić klasy, robie w generatorze, ale w niektórych taki błąd..
Kompiluje się, ale przez te błędy nie działa 1/x z broni.. POMOCY!


Pozdrawiam. :)

Klasa odradzająca! HELP ME !

20.08.2012 22:02

Witam.Mam problem ze zrobieniem klasy w generatorze klas , która potrafiłaby odrodzić kolegów z teamu ( dostaje za to expa ) . Jest to nowy cod.


Jeszcze pare pytań :

1. Jak przenieść te napisy ( nazwa , lvl , perk , ) do góry obok radaru , bo zasłania menu klas i jak zmienić tego kolor.


2. Jak dodać item do klasy , a generalnie Tarcza Swat ,która jest odporna na miny , rakiety i dynamity.