Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ZetWu
Rejestracja: 10.12.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.01.2011 17:51




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 21
- Odwiedzin: 2 796
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Kwiecień 2, 1993
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
...
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ZetWu nie posiada znajomych
#202920 1/x. Szansa przy klasie.
Napisane przez interboy
w 05.01.2011 14:51
#127938 Dodawanie mocy do klasy.
Napisane przez Vertricus
w 23.04.2010 22:50
Moim przykładem będzie skok, jednak dam wam kilka prostych krokach dzięki którym powinniście zrozumieć to dla każdej innej mocy.
1. Deklarujemy nową zmienną tj. tablice np. new zmienna[33] < dodajemy to przy innych mocach
2. Wszystkie instrukcje z tym związane zmieniamy w taki sposób:
Z if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */)
na if if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */ || zmienna[id] /* to co tam najprawdopodobniej było */)
3. W menu klas przed switch(key) zerujemy naszą zmienną w ten sposób dodając zmienna[id] = 0, a po wyborze tj. w "case" pod player_class[id] = JAKAS_KLASA przypisujemy zmiennej żądaną wartość.
PRZYKŁAD - Dodawanie kilku skoków klasie:
new c_jump[33]
potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
Prethink z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
w postthinku to samo.
AD 3.
w menu od klas przed switch(key)
c_jump[id] = 0
po wyborze klasy
c_jump[id] = 9
Poradnik napisany jest dosyć chaotycznie ze względu iż nie mam jak dać przykładów do wszystkich mocy.
Jeśli nie rozumiesz co tu jest napisane to nie pisz że nie rozumiesz a zacznij od czegoś prostszego i zapoznaj się bardziej z PAWN'em.
W miarę wynajdywania czasu postaram się go zrobić bardziej przyswajalnym
#202850 1/x. Szansa przy klasie.
Napisane przez
GoldeN
w 04.01.2011 21:56
#202829 1/x. Szansa przy klasie.
Napisane przez interboy
w 04.01.2011 20:02
#202133 AutoBuy and ReBuy bug Fix
Napisane przez Knopers
w 01.01.2011 22:38
Bardzo łatwo jest zbugować komendę która wywoła naruszenie ochrony pamięci, przez co nasz serwer się zresetuje.
Bug ten można przetestować np: za pomocą komendy:
cl_setautobuy *** 12345678901234567890123456789012
Łatka tym razem pochodzi od rosjan:
#define PLUGIN_AUTHOR "PomanoB & UFPS.Team"Łatką jest plugin którego działanie polega na ograniczeniu długości argumentu komendy cl_setautobuy oraz cl_setrebuy poprzez blokadę argumentów dłuższych niż 32 znaki.
autobuyfix.amxx 2,34 KB 1241 Ilość pobrań
autobuyfix.sma 1,38 KB 2358 Ilość pobrań
autobuyfix.amxx
lub wersja z banowaniem(cvar amx_buybug_ban 1|0)
autobuybugban.amxx 3,02 KB 581 Ilość pobrań
autobuybugban.sma 1,41 KB 1487 Ilość pobrań
autobuybugban.amxx
Instalacja standardowa.
Za pomoc dziękuję użytkownikowi Milek który to zgłosił oraz Naszemu Administratorowi mgr inż. Pavulon który pomógł w znalezieniu "lekarstwa".
Dla serwerów bez AMXX'a dostępne są biblioteki do podmiany:
Autobuy_Fix_Linux.rar 1,05 MB 2191 Ilość pobrań
Autobuy_Fix_Windows.rar 439,41 KB 1463 Ilość pobrańProblem ten został również rozwiązany przez valve w binarkach w wersji 5006, dostępnych jako wersja beta.
Aby z nich skorzystać należy do komendy startowej dodać:
Oraz ponownie uruchomić serwer.-beta hlbeta -autoupdate
#124661 [5.8d/5.9l] Arabian Boots - Zabiera pieniądze akatującemu
Napisane przez Vertricus
w 10.04.2010 11:01
#201140 Klasy dostają bronie .
Napisane przez
GoldeN
w 30.12.2010 03:11
Po pierwsze po jaką cholerę Ninji dajesz Deagle'a? ;d
Po drugie, patrz na mój sposób:
Na koniec:
public daj_bronie(id)
{
switch(player_class[id])
{
case Mag: give_item(id, "weapon_p90");
case Mnich: give_item(id, "weapon_xm1014");
case Paladyn: give_item(id, "weapon_mp5navy");
case Zabojca: give_item(id, "weapon_usp");
case Nekromanta: give_item(id, "weapon_awp");
case Barbarzynca: give_item(id, "weapon_aug");
case Ninja: give_item(id, "weapon_knife");
case Lowca: give_item(id, "weapon_m3");
}
}
W select_class_menu znajdujemy:
give_knife(id)
I pod tym dodajemy:
daj_bronie(id);
W RoundStart() za pierwszą pętlą:
daj_bronie(i);
Ofc. Jeżeli ktoś chce więcej broni dla jednej klasy to musi sobie to objąć w osobne klamry.
Ewentualnie zamiast robić nową funkcje "daj_bronie" zawartość tego można wrzucić do RoundStart().
#198888 Praca na natywach?
Napisane przez Knopers
w 23.12.2010 15:24
Nie to tak nie działa natywy to funkcje wykonujące się w głównym pluginie ew. zwracające jakąś wartość
#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
(Tylko dla skrypterów)
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
(Tylko dla skrypterów)
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
----------------> Link
CodMod.rar 965,15 KB 39715 Ilość pobrańPoprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328
Ostatnie zmiany:
- Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
- Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
- Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
- Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
- Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
- Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
- Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
- Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
- Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
- Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
#195734 Zmiana obrazen archów
Napisane przez sebul
w 12.12.2010 00:44
"Gosh". Ale mu pomogłeś...Pobaw się trochę z funkcją:
add_bonus_stomp(id)
A dokładniej z pętlą for umieszczoną w wcześniej wspominanym public'u.
Znajdź
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
new dam = earthstomp[id]-origin[2]
zamień na
new dam = random_num(X,Y)
X - od ilu może zabrać hp
Y - do ilu może zabrać hp
No i po tym możesz jeszcze usunąć ten kod
//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
if (dam < 85)
return PLUGIN_CONTINUE
dam = dam-85
Powinno działać.
#186523 [5.9l] FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary
Napisane przez ZiuTeK
w 07.11.2010 20:44
Jeśli masz u siebie problem, że po wyrzuceniu fireshielda gracz nadal świeci na żółto użyj tego poradnika(nie wiem czy da sie to zrobic lepiej ale u mnie od roku w ten sposob dziala bez problemow):
Do funkcji public respawn(svIndex[])
public respawn(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
RemoveFlag(vIndex,Flag_Rot) // usuwamy swiecenie
spawn(vIndex);
}
i do funkcji public RoundStart() dodajemy:
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
RemoveFlag(i,Flag_Rot) // usuwamy swiecenie
i fireshield, działa tak jak należy
#195319 Nowe statystyki - nie robi miejsca w bazie
Napisane przez
MaDaFaKa
w 10.12.2010 20:03
Wystarczyło zmienić tą linijkę:
format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0, `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0 )",g_sqlTable)
Na:
format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0, `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0 ), `arm` integer( 3 ) DEFAULT 0 )",g_sqlTable)
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 225,31 KB 42 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ZetWu
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
