Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dw221
Rejestracja: 06.12.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.03.2013 12:48
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 38
- Odwiedzin: 4 047
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 25 lat
- Urodziny: Sierpień 8, 1998
-
Imię
Dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
Moje posty
W temacie: [ROZWIĄZANE] Jak zrobić taki shoutbox?
23.03.2013 12:49
Wgraj SB by Matti
W temacie: Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.
03.04.2012 17:56
Dodaj ten kod do DiabloModa na sam koniec :
Oraz sprawdź czy pluing z twoim diablo modem znajduje się pod pluingiem z /daj
NP.
public plugin_natives(){ register_library("DiabloMod_Items"); register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item"); register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item"); } public _diablo_get_user_item(plugin, params){ if(params != 1) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0; return player_item_id[id]; } public _diablo_send_user_item(plugin, params){ if(params != 2) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0 new id2 = get_param(2); if(!is_user_connected(id2)) return 0 if(player_item_id[id] == 0) return 0; dropitem(id2); award_item(id2, player_item_id[id]); item_boosted[id2] = item_boosted[id] item_durability[id2] = item_durability[id] jumps[id2] = jumps[id] gravitytimer[id2] = gravitytimer[id] player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id] //Vampyric damage player_b_damage[id2] = player_b_damage[id] //Bonus damage player_b_money[id2] = player_b_money[id] //Money bonus player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id] //Gravity bonus : 1 = best player_b_inv[id2] = player_b_inv[id] //Invisibility bonus player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id] //Grenade bonus = 1/chance to kill player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id] //Reduces player health each round start player_b_theif[id2] = player_b_theif[id] //Amount of money to steal player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id] //Chance to respawn upon death player_b_explode[id2] = player_b_explode[id] //Radius to explode upon death player_b_heal[id2] = player_b_heal[id] //Ammount of hp to heal each 5 second player_b_blind[id2] = player_b_blind[id] //Chance 1/Value to blind the enemy player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id] //Protects against explode and grenade bonus player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id] //Ability to lay a fake c4 and detonate player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id] //How many hp to heal when shooting a teammate player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id] //How much damage will the player redirect player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id] //Ability to shot off a fireball value = radius * player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id] //Ability to walk through walls player_b_eye[id2] = player_b_eye[id] //Ability to snarkattack player_b_blink[id2] = player_b_blink[id] //Abiliy to use railgun player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id] //Ability to windwalk player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id] //Is player using windwalk player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id] player_b_silent[id2] = player_b_silent[id] player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id] //Abliity to nuke opponents player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id] //Ability to kill faster with scout player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id] player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id] player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id] player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id] player_b_hook[id2] = player_b_hook[id] player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id] player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id] player_b_mine[id2] = player_b_mine[id] wear_sun[id2] = wear_sun[id] player_sword[id2] = player_sword[id] player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id] player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id] dropitem(id); return 1; }
Oraz sprawdź czy pluing z twoim diablo modem znajduje się pod pluingiem z /daj
NP.
diablo_daj_wez.amxx dbmod_5.9l.amxx
W temacie: Butelkowy event
02.04.2012 18:43
A da się dać mniej niż 150 tych butli
?
Jeszcze 1 pytanie
bo niby wszystko ładnie działa ale jak dam od ch*** tych butli to serwer off dlaczego tak się dzieje ??
?
Jeszcze 1 pytanie
bo niby wszystko ładnie działa ale jak dam od ch*** tych butli to serwer off dlaczego tak się dzieje ??
W temacie: [ROZWIĄZANE] Exp za Head Shoot
01.04.2012 10:44
Ok Łapie to + się należy
Jeszcze zobacze czy działa i dam znać ;D
Działa ale zrobiłem trochę inaczej
Jeszcze zobacze czy działa i dam znać ;D
Działa ale zrobiłem trochę inaczej
} if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid)) if(player_item_hs[id] == 72) Give_Xp(headshot,random_num(5000,7000)) {
W temacie: Item "Piorun Zeusa"
01.04.2012 10:29
Znaczy jest warning ale działa ale chciał bym aby go nie było
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: dw221
- Regulamin