Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mleczny - zdjęcie

Mleczny

Rejestracja: 04.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.01.2011 22:52
-----

Moje posty

W temacie: Nowe Tlo

01.01.2011 18:20

wlasnie sa dwa obrazki a gdzie jest ustawione gdzie one maja miec swoje polozenie ja bym chcial miec jeden obrazek i na srodku..?

no masz bgcolor="#000000" kolor tla 0000 to czarny zmieniaj liczby i zczaj.

W temacie: hak diablo

01.01.2011 18:08

tak dokladnie o to mi chodzi nie koniecznie z takim pieknym efektem graficznym ;)

Dodano 01 styczeń 2011 - 22:59:
mozna prosic o kod?

W temacie: grawitacja skill

30.12.2010 11:31

public set_lewitacja(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new lewitacja = get_user_gravity(id)
new Float:lewitacjaa = float(player_lewitacja[id])/200.0
if (lewitacja>0.9)
{
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id)+Float:lewitacjaa)
}
set_user_gravity(id, Float:lewitacjaa)
}
}


a to float mam zamienic wszedzie co bylo samo lewitacjaa? bo wraz wyskakuje 1 waring

W temacie: grawitacja skill

27.12.2010 16:39

co to za roznica czy lokalnie czy nie, przeciez nie potrzebny jest zaden include itd...?

co to oznacza "Float:"?

W temacie: dodawanie broni - mały problemik

27.12.2010 11:18

zawsze mozesz dac tak

fm_give_item(i,"weapon_ak47")
fm_give_item(i,"weapon_ak47")
fm_give_item(i,"weapon_ak47")
fm_give_item(i,"weapon_ak47")

i tez bedzie full ammo