Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AurissPL - zdjęcie

AurissPL

Rejestracja: 22.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2015 20:31
-----

#633559 Only HS, dodanie Vote

Napisane przez JaBydlak w 20.04.2014 17:05

"gravity"
 {
     "title"        "HS on/off?"
     "type"         "list"
     "cmd"          "onlyhs_enable #1"
     "options"
     {
         "1"      "HS ON"
         "0"      "HS OFF"
     }
 }

Bardzo na szybko


  • +
  • -
  • 1


#633179 Only HS, dodanie Vote

Napisane przez JaBydlak w 19.04.2014 20:49

szukaj pluginu custom votes (najlepiej redux)

Znajdziesz na aliedzie.

Później wynik głosowania 1/0 co pluginu od hsów i będzie działało.


  • +
  • -
  • 1


#406980 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją

Napisane przez ParadisO w 05.05.2012 19:36

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Wyniki"
#define AUTHOR "Auriss "
#define VERSION "1.3"
new CT, TT;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_message(SVC_INTERMISSION, "Sprawdz_mapa");
}
public ct_win(id)
{
CT++
Sprawdz_runda(id);
}
public t_win(id)
{
TT++
Sprawdz_runda(id);
}

public Sprawdz_runda(id)
{
if(CT==TT)
ColorChat(id, GREEN, "^x01 Remis")
else
{
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
win == CT ? ColorChat(id, BLUE, "^x01 Prowadzi ^x03USA^x04 %d do^x04 %d!", CT, TT) : ColorChat(id, RED, "^x01 Prowadzi ^x03 Rosja %d do %d!", TT, CT)
}
}
public Sprawdz_mapa()
{
if(CT==TT)
{
ColorChat(0, RED, "^x01 Wojna zakonczyla sie remisem!")
}
else
{
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
win == CT ? ColorChat(0, BLUE, " USA^x01 wygralo Mape! GRATULACJE") : ColorChat(0, RED, " Rosja^x01 wygrala Mape! GRATULACJE")
}
}

masz

jeśli chcesz wywołać funkcję to nie dodawaj już public bo tak się deklaruje nową funkcję, dajesz tylko nazwę funkcji
  • +
  • -
  • 1


#375228 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker

Napisane przez tekuku w 04.03.2012 16:56

opis
Przedstawiam wam ProFragsMakera który zawiera Rendering i Ruchome Bloczki które ustawiasz sam jak mają latać !
Udostępniam go do użytku publicznego
Działa poprawnie z ExpMod'em by Grzyboo and tQQ --> http://amxx.pl/topic...rzyboo-and-tqq/

instalacja
-ProFragsMaker.amxxdo cstrike/addons/amxmodx/plugins
-do do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz :
[b]ProFragsMaker.amxx[/b]

komendy admina
+bmgrab/-bmgrab - Poruszanie bloczkami (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
/bm - Otwiera główne menu bloczków. (tylko dla admina z odpowiednia flaga)

inne informacje
Bloczki:

"Platforma",
"Bunnyhop",
"Obrazenia",
"Leczenie",
"Nofalldamage",
"Lod",
"Trampolina",
"Strzalka",
"Smierc",
"Miod",
"Bariera CT",
"Bariera TT",
"Szyba",
"Bunnyhop No Slow Down",
"Opozniony BH",
"Niesmiertelnosc",
"Niewidzialnosc",
"Buty Szybkosci",
"Kamuflaz",
"Bron",
"Armor", - Nowość.
"Spamduck",
"Granaty",
"VIP Bariera",
"Oslepienie",, - Nowość.
"Trzesienie Ziemi",, - Nowość.
"Trawa",
"Melanz",
"Drewno",
"Exp",
"Muza",
"Bunnyhop Damage",, - Nowość.
"Bunnyhop Lod",, - Nowość.
"Granat Wybuchajacy",
"Granat Zamrazajacy",
"Granat Oslepiajacy",
"Dywan",, - Nowość.
"Luke Skywalker", - Nowość.

tu zmieniamy swoje bloczki,soundy,sprites:

new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl";
new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl";
new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl";
new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl";
new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl";
new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl";
new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl";
new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl";
new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl";
new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl";
new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl";
new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl";
new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl";

new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr";

new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr";
new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr";

new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav";
new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav";
new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav";
new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav";
new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav";
new const g_sound_TeleportSound[] =  "profrags/teleport.wav";

wymagane moduly

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <sockets>


download

Modele,Soundy,Sprites --> Załączony plik  cstrike.zip   16,96 MB  2716 Ilość pobrań

Załączony plik  ProFragsMaker.sma   174,75 KB  2417 Ilość pobrań
  ProFragsMaker.amxx
  • +
  • -
  • 10


#362691 [ROZWIĄZANE] Zliczanie Zabójstw Drużyny

Napisane przez Nakupenda. w 11.02.2012 19:52

bez sensu zliczać deady i fragi bo zabicie = +1 kill dla gruzyny zabojcy i -1 kill dla drużyny zabijanego

wystarczy zliczac fragi

łap, zmieniłem też kolorowanie w colorchacie na przyjazne dla oka i zależne od drużyny ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "WygranaDruzyny"
#define AUTHOR "Auriss & Nakupenda."
#define VERSION "1.3"
new CT, TT;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Sprawdz_mapa");
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new Kteam = get_user_team(kid)
new Vteam = get_user_team(vid)

if(Kteam == Vteam)
{
if(Vteam == 2)
CT--
else if(Vteam == 1)
TT--
}
else if(Kteam == 2)
CT++
else if(Kteam == 1)
TT++
Sprawdz_runda(vid);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Sprawdz_runda(id)
{
if(CT==TT)
ColorChat(id, GREEN, "[PlayIt]^x01 Remis!")
else
{
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
win == CT ? ColorChat(id, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 CT!") : ColorChat(id, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 TT!")
}
}
public Sprawdz_mapa()
{
if(CT==TT)
ColorChat(0, RED, "[PlayIt]^x01 Remis wsrod druzyn!")
else
{
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
win == CT ? ColorChat(0, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 CT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE") : ColorChat(0, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 TT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE")
}
}
public client_connect(id)
set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b");
public Pokaz(id)
{
if(CT == TT)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.69, 0.29, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT: %d / TT: %d", CT, TT)
}

new winning = CT > TT ? 1 : 0
set_hudmessage(winning ? 0 : 255, 0, winning ? 255 : 0, 0.69, 0.29, 0, 6.0, 1.0)
winning ? show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT:%d ^nTT: %d", CT, TT) : show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nTT:%d ^nCT: %d", TT, CT);
}

  • +
  • -
  • 3


#345547 War Mod by tQQ and Grzyboo

Napisane przez tekuku w 06.01.2012 17:12

Ale Mod się podoba :)
  • +
  • -
  • 1


#345530 War Mod by tQQ and Grzyboo

Napisane przez tekuku w 06.01.2012 16:54

opis

Witam Dziś daje wam do downloadu nowy mod praktycznie nie znany.
o co chodzi ?
War Mod to mod w którym TT na początku rundy dostaje bron wybrana losowa a ct jest niewidzialne i ct musi zabyć TT .
War Mod to fajna zabawa.

Dodatkowo w modzie jest Exp Mod żeby szybko się nie znudziło i grało dla leveli i skilli
Skille :
-Zycie na start
-AntyFlash
-Granat wybuchowy dla Terroristów
-Wzmocnienie
-Apteczka (używamy ją bindem (bind "klawisz" apteczka))
-Regeneracja HP
-Odrodzenie po zgonie

W modzie jest 35 lvl 7 skilli w których rozdaje się punkty po 5 do każdego skilla.


instalacja
Standardowa

inne informacje
Mod zrobiony na podstawie HNS więc trzeba wgrać HideNSeek najlepiej HideNSeek 2.8 by exolent
i w pliku hidenseek.cfg ustawić :

hns_seekers_grenades 1
hns_seekers_grenades_percent 100
hns_seekers_flashbangs 2
hns_seekers_flashbangs_percent 100
hns_seekers_smokegren 3
hns_seekers_smokegren_percent 100
hns_seekers_armor 100

=============================================
Autorzy : tQQ and Grzyboo
Nazwa : War Mod
Status : Darmowy
=============================================

=============================================
Dodatkowo Prefix można zmienić w 12 linijce kodu.
#define PREFIX "ProFrags"
=============================================
komendy
say:
/xp  - Otwiera Menu EXP Moda
xp   - Otwiera Menu EXP Moda
/exp - Otwiera Menu EXP Moda
exp  - Otwiera Menu EXP Moda
/reset - restart pkt które dodajemy w skille.
download
w załączniku:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#344832 [ROZWIĄZANE] Wywołanie dla 1 gracza

Napisane przez Kawon w 05.01.2012 14:18

0 - wywołuje na wszystkich graczach
id - na danym graczu

public client_connect(id) {
client_cmd(id,"ex_interp 0.01");
}

  • +
  • -
  • 1


#343781 [ROZWIĄZANE] Straznik Interpu

Napisane przez Lelek w 02.01.2012 17:06

Straszny bałagan w kodzie... Nie wiem czy dziala tak na szybko ogarnalem.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Interpmenustraznik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Auriss"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("interp", "interpmenu")
register_clcmd("say /interp", "interpmenu")
}
public interpmenu(id)
{
new interpmenu = menu_create("\rWybierz Interp", "wybieranie")
menu_additem(interpmenu, "\ginterp\y 0.01", "1", 0)
menu_additem(interpmenu, "\ginterp\y 0.02", "2", 0)
menu_additem(interpmenu, "\ginterp\y 0.03", "3", 0)

menu_setprop(interpmenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, interpmenu, 0)
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
new szName[32]
menu_destroy(menu)
set_task(15.0, "wymus", id);
client_print(0, print_chat, "interp zostal ustawiony na 0.01! aby to zmienic wpisz /interp")
ColorChat(id, GREEN, "[ProFrags]^x01Gracz^x03 %s^01 nie wybral wartosci interpu^x04 Wymuszanie Automatyczne^x01 Wlaczone" , szName)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.01")
client_cmd(id, "cl_updaterate 101")
ColorChat(id, GREEN, "Ustaiono 0.01")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.02")
client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
ColorChat(id, GREEN, "Ustaiono 0.02")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 3:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.03")
client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
ColorChat(id, GREEN, "Ustaiono 0.03")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public wymus(id)
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
client_cmd(id, "cl_updaterate 101")
client_print(id, print_center, "Interp Wymuszony automatycznie 0.01")
}

  • +
  • -
  • 1


#254542 resy mala przerobka

Napisane przez stepdub w 30.05.2011 21:18

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define VERSION "1.0"

new res_time;

public plugin_init()
{
register_plugin("resy", VERSION, "stepdub")
res_time = register_cvar("amx_res_time","10.0")
set_task(res_time, "exec_resy_cfg", _, _, _, "c")
}

public exec_resy_cfg()
{
server_cmd("exec resy.cfg")
}

o to chodzi?
czas resu od startu mapy zmieniasz cvarem amx_res_time domyślnie 10 sekund
  • +
  • -
  • 1


#254687 resy mala przerobka

Napisane przez stepdub w 31.05.2011 16:53

spróbuj to, bo możliwe, że resy się na siebie nakładały

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#254803 resy mala przerobka

Napisane przez Apple() w 31.05.2011 20:06

Masz. Robicie jakieś skomplikowane rzeczy. Dziwni ludzie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#254805 resy mala przerobka

Napisane przez ToJaTwojTelefon w 31.05.2011 20:13

to spróbuj może tak(plik w załączniku)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#251639 Restart na poczatku mapy

Napisane przez DarkMatrix975 w 21.05.2011 17:44

Auto Restart + Respawn - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lub
Auto Round Restart - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Sprawdź obie
  • +
  • -
  • 1