Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
MaGeX
Rejestracja: 21.11.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.04.2012 18:35
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 102
- Odwiedzin: 5 117
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Czerwiec 18, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Lębork
Kontakt
- Steam 76561198028446560
13
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MaGeX nie posiada znajomych
#217053 Problem na cod modzie
Napisane przez MaGeX w 18.02.2011 19:05
#216483 Tylko na Flagę "A"
Napisane przez MaGeX w 16.02.2011 19:33
Kompiluje się ale nie wiem czy działa.
Załączone pliki
-
paczki.sma 1,72 KB 46 Ilość pobrań
paczki.amxx
#216477 cod mod stary
Napisane przez MaGeX w 16.02.2011 19:24
#216448 Pomoc - DeathRun
Napisane przez MaGeX w 16.02.2011 18:10
#215603 Spolszczenie i Wyjaśnienie
Napisane przez MaGeX w 13.02.2011 20:05
Tyle ile mi się udało niektórzych rzeczy nie wiedziałem
Załączone pliki
-
zp_hclass.sma 52,08 KB 53 Ilość pobrań
zp_hclass.amxx
#215549 RoundSound
Napisane przez MaGeX w 13.02.2011 17:07
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new gFiles[300][128] new gCount=0 public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","2.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public win() { if(gCount>0) { new rand = random_num(0,gCount-1) client_cmd(0,"stopsound") set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.11, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "%s",gFiles[rand]) play_any_sound(gFiles[rand]) } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { new rsFile[128],s[128],i get_configsdir(rsFile,128) add(rsFile,128,"/roundsound.ini") i=fopen(rsFile,"rt") gCount=0 if(i==0){ set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 2.0, 20.0,0.1,0.1,-1) show_hudmessage(0,"Error rs loading config file!") } else { while (!feof(i)) // Reading rs config from roundsound.ini { fgets(i,s,128) if (s[strlen(s)-1] == '^n') { s[strlen(s)-1] = 0 } copy(gFiles[gCount],128,s) gCount++ } fclose(i) } for(i=0;i<gCount;i++) { format(s,128,"sound/misc/%s",gFiles[i]) precache_generic(s) } return PLUGIN_CONTINUE } public play_any_sound(sound[]) { new is_mpeg = ( containi(sound, ".mp") != -1 ) if ( is_mpeg ) client_cmd(0, "mp3 play ^"sound/misc/%s^"", sound) else client_cmd(0, "spk ^"%s^"", sound) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Lub to
#include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/muza1.mp3","sound/misc/muza2.mp3","sound/misc/muza3.mp3","sound/misc/muza4.mp3","sound/misc/muza5.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/misc//muza6.mp3","sound/misc//muza7.mp3","sound/misc//muza8.mp3","sound/misc//muza9.mp3","sound/misc/muza10.mp3"} public plugin_init() { register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() { new i for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) precache_generic(sounds_ct[i]) new u for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#215547 Przetlumaczenie pluginu
Napisane przez MaGeX w 13.02.2011 17:02
Sprawdzałem kompiluję się. Jak coś jest nie spolszczone napisz na PW
Dodano 13 luty 2011 - 17:03:
Sprawdzałem kompiluję się. Jak coś jest nie spolszczone napisz na PW
Dodano 13 luty 2011 - 17:03:
Sprawdzałem kompiluję się. Jak coś jest nie spolszczone napisz na PW
Załączone pliki
-
moneymod.sma 93,84 KB 46 Ilość pobrań
moneymod.amxx
#215109 Cod Nowy - Kompilacja
Napisane przez MaGeX w 12.02.2011 15:27
Śmigaj! Liczę na 2 plusy
Zobacz PW
Zobacz PW
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 40,43 KB 52 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#215106 Cod Nowy - Kompilacja
Napisane przez MaGeX w 12.02.2011 15:23
#215104 codclass_punisher
Napisane przez MaGeX w 12.02.2011 15:19
#215098 codclass_punisher
Napisane przez MaGeX w 12.02.2011 15:16
#210958 Problem z Fast exp QTM cod mod
Napisane przez MaGeX w 30.01.2011 12:13
Kompiluj i śmigaj
Załączone pliki
-
QTM_CodMod (1).sma 57,14 KB 111 Ilość pobrań
QTM_CodMod (1).amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MaGeX
- Regulamin