Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MaGeX - zdjęcie

MaGeX

Rejestracja: 21.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.04.2012 18:35
-----

#217053 Problem na cod modzie

Napisane przez MaGeX w 18.02.2011 19:05

:minus:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#216483 Tylko na Flagę "A"

Napisane przez MaGeX w 16.02.2011 19:33

Kompiluje się ale nie wiem czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#216477 cod mod stary

Napisane przez MaGeX w 16.02.2011 19:24

witam ma ktoś cod moda starego? Bo szukam i nie ma. Chce czystego CODA stworzonego przez QTM.Peyote CZYSTEGO. Za link do download/załącznik +
  • +
  • -
  • 1


#216448 Pomoc - DeathRun

Napisane przez MaGeX w 16.02.2011 18:10

5. [warn="Abes Mapper"]Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych for.[/warn]
  • +
  • -
  • 0


#215603 Spolszczenie i Wyjaśnienie

Napisane przez MaGeX w 13.02.2011 20:05

Tyle ile mi się udało niektórzych rzeczy nie wiedziałem :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#215549 RoundSound

Napisane przez MaGeX w 13.02.2011 17:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new gFiles[300][128]
new gCount=0

public plugin_init() 
{ 
        register_plugin("RoundSound","2.0","PaintLancer")
        register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
        register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public win()
{
        if(gCount>0)
        {
                new rand = random_num(0,gCount-1)
                client_cmd(0,"stopsound")
                set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.11, 0, 6.0, 12.0)
                show_hudmessage(0, "%s",gFiles[rand])
                
                play_any_sound(gFiles[rand])
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() 
{
        new rsFile[128],s[128],i
        get_configsdir(rsFile,128)
        add(rsFile,128,"/roundsound.ini")
        i=fopen(rsFile,"rt")
        gCount=0
        if(i==0){
                set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 2.0, 20.0,0.1,0.1,-1)
                show_hudmessage(0,"Error rs loading config file!")
        } else {
                while (!feof(i)) // Reading rs config from roundsound.ini 
                {
                        fgets(i,s,128)
                        if (s[strlen(s)-1] == '^n')
                        {
                                s[strlen(s)-1] = 0
                        }
                        copy(gFiles[gCount],128,s)
                        gCount++
                }
                fclose(i)
        }
        for(i=0;i<gCount;i++)
        {
                format(s,128,"sound/misc/%s",gFiles[i])
                precache_generic(s)
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public play_any_sound(sound[])
{
   new is_mpeg = ( containi(sound, ".mp") != -1 )
   if ( is_mpeg )
      client_cmd(0, "mp3 play ^"sound/misc/%s^"", sound)
   else
      client_cmd(0, "spk ^"%s^"", sound)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Lub to

#include <amxmodx> 

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/muza1.mp3","sound/misc/muza2.mp3","sound/misc/muza3.mp3","sound/misc/muza4.mp3","sound/misc/muza5.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc//muza6.mp3","sound/misc//muza7.mp3","sound/misc//muza8.mp3","sound/misc//muza9.mp3","sound/misc/muza10.mp3"}

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") 
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
  new i 
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) 
  precache_generic(sounds_ct[i]) 

  new u 
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) 
  precache_generic(sounds_terro[u]) 
} 

public ct() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) 
} 

public terro() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#215547 Przetlumaczenie pluginu

Napisane przez MaGeX w 13.02.2011 17:02

Sprawdzałem kompiluję się. Jak coś jest nie spolszczone napisz na PW

Dodano 13 luty 2011 - 17:03:
Sprawdzałem kompiluję się. Jak coś jest nie spolszczone napisz na PW

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#215109 Cod Nowy - Kompilacja

Napisane przez MaGeX w 12.02.2011 15:27

Śmigaj! Liczę na 2 plusy :)

Zobacz PW

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#215106 Cod Nowy - Kompilacja

Napisane przez MaGeX w 12.02.2011 15:23

Lookaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#215104 codclass_punisher

Napisane przez MaGeX w 12.02.2011 15:19

Patrz załącznik !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#215098 codclass_punisher

Napisane przez MaGeX w 12.02.2011 15:16

Jedyny błąd podczas kompilowania twojego SMA to

/tmp/textCWxJP5.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"

Dam edita jak to naprawię.
  • +
  • -
  • 1


#210958 Problem z Fast exp QTM cod mod

Napisane przez MaGeX w 30.01.2011 12:13

Kompiluj i śmigaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1