Daj sam
W sumie zaczeło sie to od momentu kiedy chciałem zrbić klase ninja i od tego momentu szlak trafił CODa
w Tych miejscach wprowadzałem zmiany :
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if((klasa_gracza[id] != Farciarz && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 6)|| klasa_gracza[id] != Partyzant || klasa_gracza[id] != Rocky || klasa_gracza[id] != Wariatuncio)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
niewidzialnosc_kucanie[id] = 0;
czolganie[id] = false;
zezwol_na_czolganie[id] = 0;
switch(klasa_gracza[id])
case Ninja:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha,1);
set_user_gravity(id, 0.2);
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Wariatuncio)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
if(klasa_gracza[id] == Ninja)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 36) client_cmd(id, "say /drop")
}
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
switch(przedmiot)
{
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos || klasa_gracza[id] == Farciarz || klasa_gracza[id] == Ninja)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
if(klasa_gracza[id] == Farciarz || klasa_gracza[id] == Ninja)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
case 31:
{
give_item(id, "weapon_glock18");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 5);
if(klasa_gracza[id] == Farciarz || klasa_gracza[id] == Ninja)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 36:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
give_item(id, "weapon_m249");
{
if(klasa_gracza[id] == Ninja)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
case 38:
{
give_item(id, "weapon_scout");
if(klasa_gracza[id] == Farciarz || klasa_gracza[id] == Ninja)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 41:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 6);
give_item(id, "weapon_m3");
if(klasa_gracza[id] == Farciarz || klasa_gracza[id] == Ninja)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
}