Proszę http://amxx.pl/topic...-zapis-na-nick/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mr.Whit3
Rejestracja: 17.11.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.10.2015 21:50





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 65
- Odwiedzin: 4 177
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Marzec 9, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dom
Kontakt
24
Życzliwy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Mr.Whit3 nie posiada znajomych
#515901 [ROZWIĄZANE] Szukam czegoś w rodzaju leveli broni!
Napisane przez volshebnik
w 16.02.2013 12:53
#178634 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick
Napisane przez ProMil
w 10.10.2010 10:10

Buyzone jest wyłączony, a ty musisz zabijać przeciwników aby dostawać expa, jeżeli zdobędziesz wystarczającą ilość expa, wtedy zdobywasz wyższy level. Kiedy zdobędziesz wyższy level masz odblokowane lepsze bronie, ale tylko te na twój level. Pragnę przypomnieć, że to nie jest gungame!
Ta wersja posiada opcję zapis na nick!


amxmodx
fakemeta
fun
cstrike
nvault
sqlx
hamsandwich

Wszystko ustawiamy w configs/gunxpmod.cfg
gxm_enable "1" - Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_save "2" - Zapis expa na : 2 = Nick, 1 = SteamID, 0 = IP
gxm_level_text "0" - Pokazuje twój level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_xp "15" - Ile zdobywasz punktów po zabiciu wroga.
gxm_level_style "1" - Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.
gxm_triple "1" - Aktywny bonus za potrójne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple_xp "3" - Ile dostajemy expa za potrójne zabicie?
gxm_triple_kills "3" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrójne zabicie?
gxm_ultra "1" - Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_ultra_kills "6" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_admin_xp "1" - Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_extra_xp "4" - Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?
gxm_show_rank "1" - pokazywać ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.
Tylko wówczas, gdy wybrałeś zapis na MySQL
SQL cvary:
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych.

Pisz w sayu: /menu albo menu aby włączyć menu moda!
Pisz w sayu: /level, aby zobaczyć swój level w sayu gxm_level_text musi być wtedy ustawione na 0.
Pisz w sayu: /top20, aby zobczyć top 20 graczy z najwyższym expem.
Pisz w sayu: /ul, ul, /unlocks, aby odblokować dodatki albo kupić extra broń!

Pisz w konsoli : set_level nick level. Przykład: set_level ProMil 10, ustawia 10 level graczowi ProMil .

Jeżeli używasz inne mody (wymienione niżej) to wejdź w gunxpmod.cfg (scripting folder) i edytuj:
//#define NORMAL_MOD - Normalny mod, zwykły cs 1.6 bez żadnych modów. //#define ZOMBIE_SWARM - Jeżeli używasz Zombie Swarm. #define ZOMBIE_INFECTION - Jeżeli używasz Zombie Infection.Od komentuj ten mod, który masz na serwerze usuwajac "//".
Jeśli masz na serwerze:
#define NORMAL_MODNie zapomnij za komentować pozostałych dodając // przed nimi :
//#define ZOMBIE_SWARM //#define ZOMBIE_INFECTIONMożesz także edytować item (unlock_*.sma) zmienić nazwę, cenę i opis, czyli wszystko, co chcesz.
Przykład. znajdź tę linię i edytuj:
register_gxm_item("Grenades Pack", "Daje extra granaty", 90) //Nazwa //Opis //Koszt

W pliku gunxpmod.txt można nadać informacją własne kolory:
/g - Zielony tekst. | \d - Szary tekst (W menu).
/ctr - Kolor druzyny TT (czerwony), CT (niebieski). | \y - Żółty tekst (w menu).
/y - Pomarańczowy tekst taki jak w sayu. | \r - Czerwony tekst (w menu). \w - Biały tekst (w menu).





Zawartość folderu plugins wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/plugins
Zawartość folderu scriping wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/scripting
Zawartość folderu data wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/data
Zawartość folderu Configs wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/configs
Zawartość folderu models wklejamy do siebie na serwer w cstrike/models
Zawartość folderu sound wklejamy do siebie na serwer w cstrike/sound
Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w plugins-gxm.ini w configs!!!

Modele i sound!!
Załączone pliki
-
GunXpMod - SMA I AMXX 2.0 PL by ProMil.rar 162,15 KB 8262 Ilość pobrań
-
gunxpmod(zapis na nick).sma 38,9 KB 3919 Ilość pobrań
gunxpmod(zapis na nick).amxx
-
gunxpmod(zapis na nick).amxx 39,35 KB 773 Ilość pobrań
#255347 Info o klasach
Napisane przez Ranger
w 02.06.2011 17:21
Proszę bardzo.
Zrób sobie jeszcze tylko w html:
Pliki .txt wrzuć do folderu cstrike
Zrób sobie jeszcze tylko w html:
Bohaterowie.txt
Demony.txt
Potwory.txt
Premium.txt
Pliki .txt wrzuć do folderu cstrike
Załączone pliki
-
diablo.amxx 1,93 KB 5 Ilość pobrań
-
diablo.sma 1,38 KB 49 Ilość pobrań
diablo.amxx
#189817 Jak zrobić prostą klasę
Napisane przez QTM. Peyote
w 19.11.2010 14:39
W tym tutorialu pokażę jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#include <amxmodx>
- Jeżeli nie wiesz poczytaj inne tutoriale.
#include <codmod>
- Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
- Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Henio";
- Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Henio.
new const opis[] = "Brak";
- Opis naszej klasy - u nas jest Brak.
- Jeżeli ktoś się dziwi się dlaczego nie opisuję jakie bronie, szybkość i zdrowie ma klasa to odpowiem - To wyświetla się osobno.
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
- Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Henio.
- Przed każdą bronią dodajemy 1<<
- Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 13;
- Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
- Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 13 zdrowia to na start będziemy mieli 113 hp
new const kondycja = 69;
- Ilość punktów kondycji jaką Henio ma dostać na start. Henia gnębią koledzy dlatego musi szybko uciekać.
- To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 2;
- Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 15;
- Punkty wytrzymalosci na start.
- Można używać zamiast kamizelek.
W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Mr.Whit3
- Regulamin