

http://cs-fifka.pl/i...st&attach_id=51 (model)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez GeDox
w 21.07.2012 07:36
Napisane przez Jamdzam
w 20.07.2012 10:55
Napisane przez Jamdzam
w 19.07.2012 19:55
Napisane przez dasiek
w 19.07.2012 13:02
new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0 new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa new klasa = Zwiadowca; // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron
new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <beef3> #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0 new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa new klasa = Zwiadowca; // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron public plugin_init() { new PLUGIN[32]; formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa); register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa); }
public item_on(id) { }
public item_on(id) { beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full) }
public item_on(id) { beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full) beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3) }
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <beef3> #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni new koszt = 0; // koszt zostawiamy 0 new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa new klasa = Zwiadowca; // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron public plugin_init() { new PLUGIN[32]; formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa); register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa); } public item_on(id) { beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full) beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3) }
Napisane przez dasiek
w 18.07.2012 09:00
Na wstępnie - nie jest to przerobiony Cod mod ani Bf2/bf3 rank mod.
BeeF3
Już druga moja modyfikacja pod Serwery Counter Strike 1.6.
W pierwotnym założeniu mod miał dodawać nowe bronie do odblokowania klasą CodModa (starego) ale większość korzysta z nowego więc zrobiłem nowy mod.
W tym modzie mamy do Dyspozycji 4 Specjalizacje
* Inzynier - Posiada Wyrzutnie Rakiet , mp5 80 HP , 0.7 speeda i na nożu ma menu budowli(a w nim Mina i Bomba).
* Zwiadowca - 120 HP , 0.9 speeda , AWP
* Medyk - 110 HP , 1.0 speeda , p90 , Defibrylator(podchodzisz do zwłok trzymajac nóż klikasz e i w odpowiednim
momencie strzał by wskrzesić) i umiejetność "leczenia swoich" (walisz nożem bądź BRONIĄ MEDYKA ustawiną
pluginem/itemem/bronią)
* Wsparcie - M4 - 100 hp , 0.8 speeda
Co każde zabójstwo mamy 1/6 szanse na uzupełnienie naszego plecaka o nowe bronie (miejsc w plecaku - 5) W plecaku
możemy mieć bronie i itemy. Każde z nich jest w oddzielnym pluginie. Tworzenie broni i itemów jest bardzo proste.
Większość rzeczy jest już w natywach.
Info Ogólne
Wersja : 0.84 (brak Exp'a) Zapis Plecaka : nVault/Sql Rodzaj Konfiguracji : plik cfg.beef3 Cvary : Brak
Komendy
w Say'u
/plecak - Otwiera menu plecaka
/usun - usuwa jeden ze slotow
/zmien - zmiana specjalizacji
w konsoli
beef3_apply_cfg - laduje Config (wymagana flaga 'a')
Wymagania :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <HamSandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <nvault> #include <sqlx> #include <xs>
Biblioteka Modu.
native beef_add_item(nazwa[],opis[],koszt,bron_zastepcza,klasa); // Dodawanie itemu[/left] native beef_get(co,komu) // Pobieranie - komu to id gracza native beef_set(co,komu,bool:dodaj,ile) // Ustawianie. Komu to id gracza , dodaj jesli True doda parametr z ile // jesli false - ustawi rzecz z parametru ILE native beef_give_item(id,Bron,Ammo) // Daje Bron native beef_set_weapon_kill(id,Bron,Szansa) // ustawia szanse na natychmiastowe zabicie //Bron - Bran z jakiej ma zabicie - szansa to szansa za zabicie. Dajac 4 bedziemy mieli 1/4 itp /* Wykonywane w czasie respienia */ forward item_on(id); // wlaczanie forward item_off(id);// wylaczanie // Itemu forward Create(id); // Inzynier - po nacisnieciu w menu budowania - aktualna mozliwa budowla /* Wykonywanie przy zmianie broni */ forward weapon_up(id); // Podnoszenie broni forward weapon_down(id); // upuszczenie
Co Pobrac/Ustawiac?
bf_info = 0, // Tylko GET - zapisuje w logach Informacje o pluginie bf_health, // Pobiera - Ustawia życie bf_extraspeed, // Ustawia - Pobiera dodatkowa szybkosc bf_medicpoint, // Tylko GET - Pobiera dodatkowe punkty bf_medicweapon, // Pobiera/ustwia bron Leczaca bf_point2uber, // Ustawia /pobiera co ile "trafien" w przyjaciela ma dostawac 1 punkt hp bf_setdmg, // Tylko Set - Ustawia dodatkowe obrazenia bf_spec, // Pobiera / Ustawia Specjalizacje bf_maxhp, // Pobiera / ustawia Maxymalne HP[ bf_metal, // Pobiera / ustawia dodatkowe Zlom inzyniera bf_extrahp // Ustawia / Pobiera dodatkowe HP
Jak Konfigurowac?
Plik konfiguracyjny znajduje sie w folderze configs i ma nazwe cfg.beef3 - Mozna go edytwoac w zwyklym notatniku.
Aby Serwer nam przyjął parametry ich składnia powinna wyglądacć następująco.
parametr=wartosc
Opis pozostałych
p_kill - Ilosc punktow za zabicie
p_doctor - ilosc punktów na uleczenie
p_rocket_dmg - ilosc punktow za zadanie obrazen z rakiety
p_building - ilosc punktów za budowe
medic_hp - ile hp ma dostawac leczony
saveSql - true jesli ma byc zapis SQL
sql_connect - Parametry do bazy z Sql. Wartosc ma wygladac nastepujaco
HOST#Baza#Uzytkownik#haslo
nVaultSave - true jesli ma byc zapis nVault
onlymap - parametr pozwalajacy gre na jednej mapie (gdy mapa inna - zmienia ja na podana w konfiguracji)
(nie sprawdzane blednie podana mapa!)
beef3_item - ustawiny na false usuwa zabawe z itemami (czysta gra)
beef3_config_flag - flaga pozwalajaca nam na zaladowanie Configu (domyślnie Immunited)
beef3_developer - wlacza nam DEVELOPER MODA (nie zalecane na serwerze)
jesli parametry nie sa podane w configu sa one ustawiane na domyslne (brak zapisu itemow)
p_kill = 1; hp_za_leczenie = 3; punkty_za_leczenie = 0; punkty_za_budowe = 0; punkty_za_rakiete = 0; jest_plecak = true; developer_mod = false; polaczony_sql = 0; g_vault = 0; apply_cfg_flag = ADMIN_IMMUNITY; copy(Host,64,"127.0.0.1"); copy(DataBase,64,"test") copy(User,64,"BeeF3"); copy(Passwd,64,"");
W razie jakichkolwiek błędów/niedopatrzeń/propozycji pisać. To jest moja pierwsza zabawa z SQL'em i odczytem z plików więc mogą być błędy.
Niedługo dodam kilka/naście poradników o obsłudze i pisaniu broni i itemów.
W paczce jest silnik ,5 Broni i Item - Tyle Dzis udało mi się zrobić (pomimo iż moda zacząłem od Feri pisać - ale 2 razy biblioteke zmieniałem +- przerwa , niedawno go wygrzebałem i lekko odnowiłem choć i tak przekombinowałem. )
Pozdrawiam i życzę miłej gry