Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

55DEUgCgZsjZHWpM - zdjęcie

55DEUgCgZsjZHWpM

Rejestracja: 14.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.11.2021 22:00
-----

#434658 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Proszę o zrobienie klasy

Napisane przez GeDox w 21.07.2012 07:36

Do dual MP5 musisz mieć specjalny model.

Załączony plik  smerf.sma   1,5 KB  71 Ilość pobrań
  smerf.amxx
http://cs-fifka.pl/i...st&attach_id=51 (model)
  • +
  • -
  • 2


#434311 Prosba klasy/perki

Napisane przez Jamdzam w 20.07.2012 10:55

nawet jakby ktos cie wyprzedzil to i tak daje plusa bo poswieciles czas by cos zrobic dla kogos :)

assassin nie ma apteczek :P

a jak bym chcial zmniejszyc obrazenia ze 100 inteligencji daje 10 albo 15 obrazen to jak to zrobic ?
powiedzial bys albo mozesz poprawic ;D
bo testowalem i rambo bil po 60 z m4a1 a to za dobrza klasa jak na Low expa ;D
  • +
  • -
  • 1


#434133 Prosba klasy/perki

Napisane przez Jamdzam w 19.07.2012 19:55

nie chodzi o to klasa dziala ale nie wiem czy obrazenia + inteligencja dzialaja :P bo ja se dalem komenda cod_setlvl "mojnick" "lvl" czyli 51 lvl se dalem
i max inteligencji dalem i bilem z M4a1 jak bilem ale apteczki i skoki dzialaja :)
  • +
  • -
  • 1


#433940 [BeeF3] Tworzymy Prostą bron i item

Napisane przez dasiek w 19.07.2012 13:02

Witam. Chciałbym wam pokazać jak zrobić prostą broń na BeeF'a.

Wymagania : http://amxx.pl/topic/88712-beef3/

Nasza bron bedzie przeznaczona dla Zwiadowcy. Będzie ona dawała mu Scouta i 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie ;)

Tworzymy Sobie kilka zmiennych do łatwej edycji broni

new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni
new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni
new koszt = 0;  // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
new klasa = Zwiadowca;  // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron

kilka słów wyjaśnienia :)

new koszt = 0;  // koszt zostawiamy 0

w następnym update planuje kupno broni a ze jeszcze nie jest to dostępne nie kompikujmy sprawy


new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa

ustawione na 0 naszą broń przeczyta jako do slotu itemu - Dzięki ustawieniu odpowiedniej broni mozemy prosto zmienić jej model dzięki weapon_up(id) ale o tym innym razem ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <beef3>

#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni
new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni
new koszt = 0;  // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
new klasa = Zwiadowca;  // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron

public plugin_init()
{
new PLUGIN[32];
formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa);
}

w sumie już mamy nowy item który nie robi nic - po postu jest :P Dodamy mu Scouta i 1/3 szansy na zabicie z niego.

skorzystamy z forwardu item_on(id) który jest wywoływany gdy mamy bron/item w slocie i odrodzimy się.

public item_on(id)
{

}

do dodawania broni słuzy nam natyw beef_give_item z parametrami id,Bron (w formacie CSW_ i Ammo)

Dodajmy ją do naszego item_on(id)

public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
}

Parametr Full oznacza ze dodajemy full ammo do Scouta . ;) Przy odrodzeniu dostaniemy scouta. Teraz trzeba dodać szanse na natychmiastowe zabice :)
do tego służy natyw beef_set_weapon_kill - id i bron (w formacie CSW_) nie muszę tłumaczyć , w parametrze szansa podajemy takową szanse. jak podamy 3 będziemy mieli 1/3 szanszy - jak 10 - 1/10 a jak 1 będziemy mieli 1/1 czy li natychmiastowe zabicie.

Dodajmy to do item_on(id)
public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3)
}


i już - Mamy naszą nową broń - Proste nieprawdaż? :)

oto gotowiec
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <beef3>
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new nazwa[] = "Zabojczy Scout" // nazwa naszej broni
new opis[] = "Dostajesz Scouta i 1/3 na natychmiastowe zabicie z niego."; // opis broni
new koszt = 0;  // koszt zostawiamy 0
new bron_zastepcza = CSW_SCOUT; // Ustawiamy jaka bron ma zastapicc nasza nowa
new klasa = Zwiadowca;  // i dla jakiej specjalizacji ma byc ta bron
public plugin_init()
{
new PLUGIN[32];
formatex(PLUGIN,31,"[BeeF3]%s",nazwa);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

beef_add_item(nazwa,opis,koszt,bron_zastepcza,klasa);
}
public item_on(id)
{
beef_give_item(id,CSW_SCOUT,Full)
beef_set_weapon_kill(id,CSW_SCOUT,3)
}


Poradnik ze zgodą rozpowszechniania jedynie ze źródłem , dopiskiem Autora i linkiem do moda.
  • +
  • -
  • 7


#433490 BeeF3

Napisane przez dasiek w 18.07.2012 09:00

Na wstępnie - nie jest to przerobiony Cod mod ani Bf2/bf3 rank mod.


BeeF3




Już druga moja modyfikacja pod Serwery Counter Strike 1.6.

W pierwotnym założeniu mod miał dodawać nowe bronie do odblokowania klasą CodModa (starego) ale większość korzysta z nowego więc zrobiłem nowy mod.


W tym modzie mamy do Dyspozycji 4 Specjalizacje


* Inzynier - Posiada Wyrzutnie Rakiet , mp5 80 HP , 0.7 speeda i na nożu ma menu budowli(a w nim Mina i Bomba).

* Zwiadowca - 120 HP , 0.9 speeda , AWP

* Medyk - 110 HP , 1.0 speeda , p90 , Defibrylator(podchodzisz do zwłok trzymajac nóż klikasz e i w odpowiednim

momencie strzał by wskrzesić) i umiejetność "leczenia swoich" (walisz nożem bądź BRONIĄ MEDYKA ustawiną

pluginem/itemem/bronią)

* Wsparcie - M4 - 100 hp , 0.8 speeda


Co każde zabójstwo mamy 1/6 szanse na uzupełnienie naszego plecaka o nowe bronie (miejsc w plecaku - 5) W plecaku

możemy mieć bronie i itemy. Każde z nich jest w oddzielnym pluginie. Tworzenie broni i itemów jest bardzo proste.


Większość rzeczy jest już w natywach.


Info Ogólne


Wersja : 0.84 (brak Exp'a)
Zapis Plecaka : nVault/Sql
Rodzaj Konfiguracji : plik cfg.beef3
Cvary : Brak


Komendy

w Say'u

/plecak - Otwiera menu plecaka

/usun - usuwa jeden ze slotow


/zmien - zmiana specjalizacji


w konsoli


beef3_apply_cfg - laduje Config (wymagana flaga 'a')


Wymagania :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <HamSandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <sqlx>
#include <xs>




Biblioteka Modu.

Spoiler

Jak Konfigurowac?


Plik konfiguracyjny znajduje sie w folderze configs i ma nazwe cfg.beef3 - Mozna go edytwoac w zwyklym notatniku.

Aby Serwer nam przyjął parametry ich składnia powinna wyglądacć następująco.


parametr=wartosc





Opis pozostałych


Spoiler


jesli parametry nie sa podane w configu sa one ustawiane na domyslne (brak zapisu itemow)

p_kill = 1;
hp_za_leczenie = 3;
punkty_za_leczenie = 0;
punkty_za_budowe = 0;
punkty_za_rakiete = 0;
jest_plecak = true;
developer_mod = false;
polaczony_sql = 0;
g_vault = 0;
apply_cfg_flag = ADMIN_IMMUNITY;
copy(Host,64,"127.0.0.1");
copy(DataBase,64,"test")
copy(User,64,"BeeF3");
copy(Passwd,64,"");





W razie jakichkolwiek błędów/niedopatrzeń/propozycji pisać. To jest moja pierwsza zabawa z SQL'em i odczytem z plików więc mogą być błędy.

Niedługo dodam kilka/naście poradników o obsłudze i pisaniu broni i itemów.


W paczce jest silnik ,5 Broni i Item - Tyle Dzis udało mi się zrobić (pomimo iż moda zacząłem od Feri pisać - ale 2 razy biblioteke zmieniałem +- przerwa , niedawno go wygrzebałem i lekko odnowiłem choć i tak przekombinowałem. )


Pozdrawiam i życzę miłej gry :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24