Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Skilled - zdjęcie

Skilled

Rejestracja: 10.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.02.2011 19:04
-----

#216514 Piorun do Coda!

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 16.02.2011 20:40

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Problemy
do
Scripting -> Pluginy



#213177 [DD2] Restart Mapy

Napisane przez Gufinsky w 05.02.2011 20:47

Dołączona grafika

Po xx rundach restartuje mape "sv_Restart 3" i zmienia strony.
Co rundę pokazuje ile rund zostało do restartu
[DUST 2] Restart mapy z xx rund!
Po restarcie pokazuje kto wygrał
[DUST 2] Wygrali CT/TT xx/xx
[DUST 2] Zmiana stron!
Rozgrzewka
Najlepszy gracz

Dołączona grafika

Przy restarcie ładuje adminów z amxbans "amx_reloadadmins"
Plugin stworzył ByQQ

Dołączona grafika

rr_limit - ilość granych rund
rr_change 0/1 - zamiana druzyn po ukończeniu rund
rr_restart 0/1 - czy 1 runda to rozgrzewka
rr_plainfo 0/1 - czy pokazywac info o najlepszym graczu


Czy zmieniać teamy?

Dołączona grafika

.amxx do plugins
.sma do scripting


===========================================

Changelog:
1.0 - pierwsze wydanie pluginu.
1.1 - poprawione zaliczanie punktu za wybuch C4
1.2 - dodana opcja zamiany druzyn
1.3 - dodanie rozgrzewki (pierwsza runda)
1.4 - lekkie bugfixy
1.5 - dodanie najlepszego gracza
1.6 - prawione bledy z najlepszym graczem + rozgrzewka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#215248 Easy End Round Sounds

Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59

opis.png

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound

Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest biggrin.gif
czym wyróżnia się ten plugin ?

  • Optymalny
  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update

  • Drobny bug

@Update2

  • Naprawa drobnego bugu
  • Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
  • Poprawki estetyczne

@Update 3

  • Dodanie menu przy komendzie /roundsound
  • Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)

@Update 4

  • Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav

@Update 5

  • Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly

@Update 6

  • Naprawa bugów

@Update 7

  • Drobne Zmiany

cvary.png



//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag AMXX.PL
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play abc
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 300
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CT
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TT
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0

komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach inlove.gif
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar smile.gif
ss.png
thumb_amxx_1297543853__beztytulu.jpg
thumb_amxx_1297544008__cs_assault0001.jp
thumb_amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
thumb_amxx_1297617656__cs_assault0001.jp
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
download.png
Załączony plik  sound.rar   2,27 MB  9563 Ilość pobrań

Załączony plik  roundsound.sma   10,21 KB  9465 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 92


#204355 ChristmasMod v2.6 by Zapalka

Napisane przez Zapalka w 09.01.2011 10:53

ChristmasMod v2.6.1


Wstęp
ChristmasMod został stworzony na okres świąt. W modzie aktualnie jest 7 klas, każda ma moce.
Jest 7 skilli, które urozmaicają grę. Maksymalny poziom to 1000. Są także punkty statystyk(2 za poziom) które można rozdawać w Życie, Inteligencję, Siłę i Zręczność.
Za poziom otrzymuje się także 1 punkt umiejętności który można dodać w dowolny skill. Można również zdobywać prezenty, szansa to 1/60(dla VIP'a 1/30). Szansa na otrzymanie prezentu jest po każdym zabiciu. Prezenty można wymieniać w sklepie.

Komendy Gracza

Komendy na say:
say /klasa - Zmiana klasy
say /klasy - Opis Klas
say /staty - Menu Statystyk
say /skille - Menu Umiejętności
say /menu - Menu Christmas Moda
say /klasa - Zmiana klasy
say /sklep - Sklep w którym można kupować za prezenty.
say /pomoc - Menu Pomocy
say /gracze - Pokazuje statystyki graczy aktualnie przebywających na serwerze.

Komendy w konsoli:
teleport - Teleportuje w miejsce w którym znajduje się celownik.
kula - Uderza lodową kulą.
kula_zam - Uderza zamrażającą kulą.
laser - Strzela laserem.
otumaniacz - Otumania graczy.

Opis Klas

Bałwan:
* Na start otrzymuje 70 HP.
* Ma 90% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Kule Lodowe.
* Może się teleportować raz w rundzie.

Mikołaj:
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.

Rudolf:
* Na start otrzymuje 170 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.

Krasnoludek:
* Na start otrzymuje 110 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Lasery.
* Z nożem jego widzialność spada do 10.

Wypasiony Mikołaj:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 140 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.
* Klasa jest na flagę "n" (ADMIN_LEVEL_B )

Rudolf Astronauta:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Ma 300 Grawitacji.
* Co rundę otrzymuje 1 Laser.
* Może się teleportować raz w rundzie.
* +20 DMG z noza.
* Z nożem jest niewidzialny.
* Klasa jest na flagę "o" (ADMIN_LEVEL_C)

Elf:
* Na start otrzymuje 115 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodowa.
* Może skakać kilkukrotnie w powietrzu.


Opis Skilli

Lodowa Kula:
* Uderza graczy w promieniu 230.
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Kuli*5 + Inteligencja gracza
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk C.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula"

Zamrażająca Kula:
* Uderza graczy w promieniu 150.
* Zabiera broń graczom znajdującym się w promieniu 150.
* Szansa na zabranie broni jest 70/900 przy poziomie kuli równym 1.
* Przy każdym dodatkowym poziomie kuli, szansa wzrasta o 100. Czyli 70/800 przy poziomie 2.
* Nie zadaje obrażeń<br>
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk X.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula_zam"

Laser:
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Lasera*5 + Inteligencja gracza.
* Uderza bez opóźnienia, natychmiast po wywołaniu funkcji.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk Z.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "laser"

Teleport:
* Można uzyć raz w rundzie.
* Można się teleportować na nieograniczoną odległość.
* Aby się przeteleportować najedź celownikiem na dane miejsce, i naciśnij przycisk.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk ALT.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "teleport"

Skok:
* Dzięki temu skillowi można podskakiwać kilkukrotnie w powietrzu.
* Ilość skoków jest zależna od rozwinięcia tego skilla.
* Skill rozwinięty na poziom 5 daje 5 skoków w powietrzu.

Leczenie:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 30 Poziomu.
* Przy każdym dodatkowym poziomie leczenia, ilość dodawanych HP wzrasta o 1.
* Aby użyć należy nacisnąć E.


Otumaniacz:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 50 Poziomu.
* Umiejętność powoduje zadanie obrażeń, trzęsienie ekranu oraz celownika graczom w promieniu działania.
* Przy każdym dodatkowym poziomie wzrasta ilość zadawanych obrażeń oraz promień działania.
* Otumaniacza można użyć raz w rundzie.
* Maksymalny poziom umiejętności to 20.
* Aby użyć należy nacisnąć klawisz N.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "przycisk" "otumaniacz".

Opis VIP'a
* Szansa na prezent wzrasta z 1/60 do 1/30.
* Za każde zabójstwo otrzymuje więcej XP.
* W tabeli wyników przy jego nicku jest napis VIP.
* VIP jest na flagę "m" (ADMIN_LEVEL_A)

Instalacja
Wszystkie pliki z folderu ChristmasMod v2.6.1 by Zapalka należy wkleić do folderu cstrike.
Po wgraniu plików dodaj do plugins.ini na samym końcu tą linijkę: christmasmod.amxx
Zapisz, zrestartuj serwer i GOTOWE Dołączona grafika

Download(Plugin+Modele):
http://zapalka.net.p...1 by Zapalka.7z

Zapis jest na nVault


Upgrade v2.6.1


Lista zmian w wersji 2.3:
- Dodano nowy skill, Otumaniacz,
- Poprawiono optymalizację pluginu,
- Naprawiono błędy.

Lista zmian w wersji 2.4:
- Usunięto ze sklepu wszystko poza Expem,
- Zmieniono maksymalny poziom na 1000,
- Od teraz maksymalna ilość punktów statystyk będzie zależała od poziomu gracza,
- Naprawiono błędy.

Lista zmian w wersji 2.5:
- Dodano dwa nowe sprite, do Otumaniacza,
- Lekko zmodyfikowano Otumaniacz,
- Naprawiono błędy,
- Poprawiono optymalizację.

Lista zmian w wersji 2.6:
- Naprawiono błąd polegający na resetowaniu się umiejętności.
- Naprawiono drobne błędy


Lista zmian w wersji 2.6.1:
- Naprawiono błąd polegający braku umiejętności u Wypasionego Mikołaja i Rudolfa Astronauty.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 45


#203280 Własny regulamin

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 06.01.2011 14:21

Lista Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CTRL+F i szukaj pod "zasady"
  • +
  • -
  • 1


#198734 Pokazuje kto wbił level

Napisane przez Lotos w 22.12.2010 22:35

1. Szukasz:

#include <amxmodx>

2. Dodajesz za tym:

#include <colorchat>

3. Ma wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

4. Znajdź:

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


5. Zamień na:

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", name, poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


Powinno działać.
  • +
  • -
  • 3


#198518 Pomysly na klasy i itemy

Napisane przez Cypis' w 22.12.2010 15:41

fakt poprawione
  • +
  • -
  • 1


#198495 Pomysly na klasy i itemy

Napisane przez Cypis' w 22.12.2010 15:04

tak:

public bomba(id)
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0 , entlist, 32);// zamiast 250.0 to dac nie wiem 300.0 zeby bylo z 15m

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, float(get_user_health(pid)), 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i do public UzyjPrzedmiotu(id) dodaj:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR_ITEMU && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
bomba(id)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}

  • +
  • -
  • 4


#193574 PROŚBA NEW PLUGIN

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 03.12.2010 19:25

Plugin może tylko pobrać plik na serwer. Do gracza plik może zostać wysłany tylko z serwera i/lub przez fastdl.
  • +
  • -
  • 1


#193560 PROŚBA NEW PLUGIN

Napisane przez ptasiu ;f w 03.12.2010 19:08

Hmm, to nie przypadkiem to samo co FAST DL? Bo Cię nie rozumiem.
  • +
  • -
  • 1


#193448 Jaki Typ Serwera Zrobić Najlepiej?

Napisane przez ptasiu ;f w 03.12.2010 09:03

Wybrałeś 3 typy, które najgorzej rozkręcić, ja bym sprobowal FFA+BF2, lub TP+BF2.
  • +
  • -
  • 1


#193284 Jaki Typ Serwera Zrobić Najlepiej?

Napisane przez pAC w 02.12.2010 14:30

Tutaj zdania beda podzielone lecz ja proponuje TP ;)


#193388 Jaki Typ Serwera Zrobić Najlepiej?

Napisane przez kasza w 02.12.2010 20:48

[TP] Gramy team vs team

Wszędzie gra się team sv team.

Najprędzej rozkręcisz FFa. Na 4 funie będziesz miał najwięcej dzieci, a TP się będzie bardzo długo rozkręcał... 2 Jeśli TP to raczej Only steam.
  • +
  • -
  • 1


#191207 Potrzebne Menu

Napisane przez Kusek w 24.11.2010 08:17

swoje .txt dajesz do "addons/data/lang" wpisz sobie też nazwę menu
new menu = menu_create("\yNAZWA MENU","wybor_menu")
tutaj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_clcmd("say /admin","menu")
}
public menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\yNAZWA MENU","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wCosTam","0",0)
menu_additem(menu,"\wCosTam2","1",0)
menu_additem(menu,"\wCosTam3","2",0)
menu_additem(menu,"\wCosTam4","3",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0: {
show_motd(id, "addons/data/lang/1.txt")
}
case 1: {
show_motd(id, "addons/data/lang/1.txt2")
}
case 2: {
show_motd(id, "addons/data/lang/1.txt3")
}
case 3: {
show_motd(id, "addons/data/lang/1.txt4")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#189846 COD MOD [EDYCJA ]

Napisane przez Misiaczek ;c w 19.11.2010 15:29

w public plugin_init() dodaj:
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");


zamień:
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

new NickGracza[32];
get_user_name(target, NickGracza, 31);
ShowPunkty[target] = inteligencja_gracza[target]+zdrowie_gracza[target]+wytrzymalosc_gracza[target]+kondycja_gracza[target]+punkty_gracza[target];
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nPunkty : %i", NickGracza, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]],ShowPunkty[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ShowPunkty[id] = inteligencja_gracza[id]+zdrowie_gracza[id]+wytrzymalosc_gracza[id]+kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id];
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Punkty : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], ShowPunkty[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}



na to:
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

new imie[32];
get_user_name(id, imie, 31);

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Imie : %s^nZycie : %d^nProfesja : %s^nPoziom : %s^nPrzedmiot : %s^nIlosc XP : %i", imie, pev(id, pev_health), nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], doswiadczenie_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Imie : %s]^n[Zycie : %d]^n[Profesja : %s]^n[Poziom : %s]^n[Przedmiot : %s]^n[Ilosc XP : %i]", imie, pev(id, pev_health), nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], doswiadczenie_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ja nic niechcę dodawać żadnego sm'a kod ci podałem jeżeli potrafisz to zrobić już by było dawno zrobione
mam cod mod'a 1z3 najlepszych sieci więc żadnego sm'a nie dam. masz tutaj kod.


Mogę cię dotknąć? :>
PS. Skoro ty taki pro to czemu takiego łątwego czegoś sobie nie zrobisz? :> :spadowa:
  • +
  • -
  • 2