Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rahmir - zdjęcie

Rahmir

Rejestracja: 06.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.03.2012 15:52
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Klasa "Samobójca", errory w logach.

13.03.2012 18:31

Wgrałem klasę samobójca, w error logach wyskoczyła informacja, aby dopisać "debug" przy klasie w pliku .ini, to też zrobiłem, lecz teraz wyskakuje taki błąd :

L 03/13/2012 - 02:59:42: Function "Death" was not found
L 03/13/2012 - 02:59:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_samobojca.amxx")
L 03/13/2012 - 02:59:42: [AMXX] Run time error 19: function not found
L 03/13/2012 - 02:59:42: [AMXX] [0] codclass_samobojca.sma::plugin_init (line 22)
L 03/13/2012 - 03:24:41: Start of error session.





Klasa :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Samobojca";
new const opis[] = "Jak nacisnie E to wybucha";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = -30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klasa[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ma_klasa[id])
{
Eksploduj(id)
}
}
public Eksploduj(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klasa[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klasa[id] = false;


Proszę o pomoc, z góry dziękuję :).

[ROZWIĄZANE] Linijka odpowiadajaca za 1/x z broni - gdzie?

13.03.2012 18:26

Witam, może mi ktoś napisać gdzie znajduje się w tym kodzie linijka odpowiadająca za 1/x z broni i jak zmienić aby ta klasa, czyli "Komandos" posiadała 1/2 z noża, nie 1/1. Z góry dziękuję :).

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

[ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Samobojca".

11.03.2012 23:41

Potrzebuje klasę "Samobojce" jak sama nazwa wskazuje będzie to klasa która po kliknieciu "E" wybucha.

Klasa : Samobojca
Bronie : Gail
Opis: Po kliknieciu E wybucha, malo hp, szybka.
Hp: 70
Inta: 10
wyt : 10
kondy :30

Nie banują? O co chodzi :<?

16.04.2011 23:52

Witam !
Wczoraj na serwerze zainstalowałem najnowsze GmAMXBans.
Gdy chcę kogoś zbanować, osoba ta nadal gra.
Logi serwera :

L 04/17/2011 - 00:49:01: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Raport zapytania:
L 04/17/2011 - 00:49:01: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Wiadomosc: Unknown column 'expired' in 'where clause' (1054)
L 04/17/2011 - 00:49:01: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Blad zapytania , Miejsce: 17
L 04/17/2011 - 00:49:01: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Zapytanie nie powiodlo sie!



Plik Plugins.ini :

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)



Plik plugins-amxbans.ini

// Äîďîëíčňĺëüíűĺ ďëŕăčíű äë˙ AMXBans

// Çŕěîđîçęŕ čăđîęŕ ďîńëĺ áŕíŕ (ěĺćäó ďîęŕçîě motd č ęčęîě)
// (çŕďđĺň ďĺđĺäâčăŕňüń˙, ďđűăŕňü, ęîěŕíä say / say_team č îňíčěŕĺě ó íĺăî îđóćčĺ)
;amxbans_freeze.amxx

// Îňîáđŕćĺíčĺ ńîîáůĺíč˙, ęîăäŕ çŕőîäčň ďîěĺ÷ĺííűé čăđîę (čăđîę ďîä ôëŕăîě / íŕáëţäĺíčĺě)
// Ďđč÷číŕ íŕáëţäĺíč˙, ńęîëüęî îńňŕëîńü, etc
;amxbans_flagged.amxx

// RU: Ďëŕăčí äë˙ ňîăî, ÷ňîáű ńäĺëŕňü ńęđčíű íŕ ęëčĺíňĺ č ńđŕçó ćĺ çŕáŕíčňü
// EN: Plugin for making screens on victim and suddenly ban him
amxbans_ssban.amxx





Może ktoś pomóc, będę bardzo wdzięczny :).
Pozdrawiam, Rahmir.

Crash Serwera

14.04.2011 21:19

Witam,

Nie mogę ogarnąc tego błędu, może ktoś mi pomoże :)?

Error :

L 04/14/2011 - 09:51:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/14/2011 - 09:51:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 04/14/2011 - 09:51:47: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 631)
L 04/14/2011 - 10:22:01: Start of error session.

L 04/14/2011 - 10:22:01: Info (map "cs_office") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110414.log")
L 04/14/2011 - 10:22:01: Invalid weapon id 32

L 04/14/2011 - 19:17:47: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_rambo.amxx") (native "get_weaponname") - debug not enabled!
L 04/14/2011 - 19:17:47: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/14/2011 - 19:17:50: Invalid weapon id 0


Proszę bardzo o pomoc, non stop crashe serwer łapie :s.
Pozdrawiam, Rahmir.