Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kapi10072 - zdjęcie

kapi10072

Rejestracja: 01.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.12.2015 12:35
-----

#448039 Double Jump/Podwójny skok

Napisane przez kapi10072 w 18.08.2012 14:03

<p>Testuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#410339 set_task i zmienne

Napisane przez kapi10072 w 14.05.2012 13:35

1. Pisałem z pamięci, było 1 i 1, więc pomyślałem, że to klawisze.. tak błąd zauważyłem, możecie poprawić tamtego posta ;)
2. Flaga A z parametrem Repeat. Przy tym co podał, zadziała jak set_task (5.0, "bla"). Napisałem tak, gdyby chciał użyć tego kilka razy kiedy zechce i ile..
3. Nową zmienną zrobiłem po to, aby można to było lepiej roczytać, a także żeby przy bardziej zaawansowanych obliczeniach się nie pogubić ;-)
4. Podałem mu tylko jak wygląda skrócona wersja..

Myślę, że dogłębnie wyczerpaliśmy temat ;-)
  • +
  • -
  • 1


#410210 jeśli 4 lub więcej graczy csdm_enable 1

Napisane przez kapi10072 w 13.05.2012 21:10

Plugin zły, post wyżej do usunięcia..

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("CSDM Enable ON/OFF", "0.1", "kapi10072");
set_task(300.0, "Sprawdz",_,_,_,"b");
}

public Sprawdz()
{
new gracze = get_playersnum();

if(gracze < 4)
{
client_print(0, "Liczba graczy wynosi %d ustawiam cvar csdm_enable na 0 !", gracze);
set_cvar_num("csdm_enable", 0);
}
else
{
client_print(0, "Liczba graczy wynosi %d ustawiam cvar csdm_enable na 1 !", gracze);
set_cvar_num("csdm_enable", 1);
}
}


Ten jest dobry :)
  • +
  • -
  • 1


#410103 [ROZWIĄZANE] Restart 5 sekund po rozpoczeciu mapy.

Napisane przez kapi10072 w 13.05.2012 18:38


#include <amxmodx>

#define SPRAWDZ 3436

new Odliczanie[33], Kanal, Max,
bool:jest;

public plugin_init()
{
register_plugin("Restart", "0.1", "kapi10072");
register_event("TextMsg", "Restart", "a", "2&#Game_C");
set_task(5.0, "Restart");

Max = get_maxplayers();
}
public Restart()
{
jest = true;
for(new id = 0; id < Max; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
Odliczanie[id] = 5

if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task( id + SPRAWDZ );
}
set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" );
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Koniec(task_id )
{
new id = task_id - SPRAWDZ;
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 2, 0.02, 1.0, 0.01, _,-1 );
ShowSyncHudMsg(0, Kanal, "UWAGA !!! UWAGA !!!^nRestart za:^n %d sekund !", Odliczanie[id]);

Odliczanie[id] -= 1;

if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id );
}
if(jest)
{
server_cmd("sv_restart 1");
}
jest = false;
}
}



Musi działać..
  • +
  • -
  • 1


#410052 [ROZWIĄZANE] Plugin który na początku rundy ustawi bron na nóż!

Napisane przez kapi10072 w 13.05.2012 17:11

Proszę, masz tutaj 2 wersje. Testuj.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
register_plugin("Zerowanie broni", "0.1", "kapi10072");
register_logevent("Nowa_Runda", 2, "1=Round_Start");
}

public Nowa_Runda()
{
new players[32], num;
get_players(players, num);

for(new id = 0; id < num; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
fm_strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
}
}
}




#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

new bool:nowarunda;

public plugin_init()
{
register_plugin("Zerowanie broni", "0.1", "kapi10072");
register_logevent("Nowa_Runda", 2, "1=Round_Start");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1);
}

public Nowa_Runda()
{
nowarunda = true;
}

public Respawn(id)
{
if(nowarunda)
{
fm_strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
nowarunda = false;
}
}


  • +
  • -
  • 1


#409972 set_task i zmienne

Napisane przez kapi10072 w 13.05.2012 14:32

Tak, możesz także odejmować, mnożyć i dzielić.
  • +
  • -
  • 2


#409916 set_task i zmienne

Napisane przez kapi10072 w 13.05.2012 13:13

1. Jest to klawisz, który wywoła funkcje, powinno być tak.

menu_additem(menu, a, "1");
menu_additem(menu, b, "2");

2. Zostanie wykonany 1 raz, kiedy go wywołasz ;)
3.

new low = 5
new num = 10 - low
new liczba = random_num(1, num)


4.

XxX +=1


5.

new XxX

ColorChat(id, GREEN, "Twoja szansa wynosi 1/%d", XxX)

  • +
  • -
  • 1


#391926 Przeźroczystość i fakemeta

Napisane przez kapi10072 w 05.04.2012 16:51

Dokumentacja AMXX.pl: Fakemeta >> fakemeta_util > fm_set_rendering

Lub taki stock:

stock fm_do_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=0, g=0, b=0, render=kRenderNormal, amount=16)
{
set_pev(index, pev_renderfx, fx);

new Float:RenderColor[3];

RenderColor[0] = float(r);
RenderColor[1] = float(g);
RenderColor[2] = float( B);

set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(index, pev_rendermode, render);
set_pev(index, pev_renderamt, float(amount));
}

  • +
  • -
  • 1


#388926 Błąd podczas zmiany mapy

Napisane przez kapi10072 w 31.03.2012 15:03

Za dużo pluginów masz nawalonych.
Wywal niepotrzebne.
  • +
  • -
  • 1


#385769 [ROZWIĄZANE] Informacja po śmierci

Napisane przez kapi10072 w 24.03.2012 22:07

Tak, jest to czas wyświetlania wiadomości po śmierci.
  • +
  • -
  • 1


#385666 [ROZWIĄZANE] Informacja po śmierci

Napisane przez kapi10072 w 24.03.2012 19:18

Podmień funkcję

public Pokazuj(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ;

Odliczanie[id] -= 1
if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.3,0,5.0);
show_hudmessage(id, "Wiadomosc");
}

na tą

public Pokazuj(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ;

Odliczanie[id] -= 1

if(is_user_alive(id))
{
remove_task( task_id );
}

if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.3,0,5.0);
show_hudmessage(id, "Wiadomosc");
}


  • +
  • -
  • 1


#385424 [ROZWIĄZANE] Problem z kolorem napisu (nie działa z innym napisem).

Napisane przez kapi10072 w 24.03.2012 10:38

Zamiast tego

ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03CsWadowice.pl^x04] ^x01Zmieniles wartosc interp na:^x04 0.01")



Daj


ColorChat(id, GREEN, "[^x03 CsWadowice.pl^x04 ]^x01 Zmieniles wartosc interp na:^x04 0.01")



I tak każdą wiadomość.
  • +
  • -
  • 1


#385419 [ROZWIĄZANE] Informacja po śmierci

Napisane przez kapi10072 w 24.03.2012 10:24

Trzymaj

#include <amxmodx>

#define SPRAWDZ 351

new cvar, Odliczanie[33];

public plugin_init()
{
register_plugin("Wiadomosc po smierci", "0.1", "kapi10072");
register_event("DeathMsg", "Smierc_Gracza", "a");
cvar = register_cvar("amx_hudcvar", "15");
}

public Smierc_Gracza()
{
new id = read_data(2)

Odliczanie[id] = get_pcvar_num(cvar);

if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task( id + SPRAWDZ )
}
set_task( 1.0, "Pokazuj", id + SPRAWDZ, _, _, "b" );
}

public Pokazuj(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ;

Odliczanie[id] -= 1
if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.3);
show_hudmessage(id, "Wiadomosc");
}


  • +
  • -
  • 1


#379568 [ROZWIĄZANE] Kolor w chacie - plugin "kontakt"

Napisane przez kapi10072 w 12.03.2012 15:36

1. Jest to tylko cvar, zupełnie niepotrzebny.
2. Zmieniasz tą wartość, jest to wartość float, zmiennoprzecinkowa, dlatego masz 90.0, czyli półtorej minuty .
3. Tak, cały tekst będziesz miał na czerwono.
4. pokaz_info(id), parametr id nie jest Ci do niczego potrzebny, bo po wpisaniu wyświetli Ci wiadomość do wszystkich graczy, więc jest pokaz_info()
  • +
  • -
  • 1


#379099 Dodanie komendy /respawn

Napisane przez kapi10072 w 11.03.2012 19:11

Rzeczywiście mój błąd :P

Nowy kod

public Respawn_say(id)
{
if(get_user_team(id) == 3)
return PLUGIN_HANDLED;

if(laczy_sie == true)
{
Respawn(id);
}
laczy_sie = false

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1